Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-18, 19:46
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
Någon som vet mer om det här att Myran suttit i en chatt med en galen stalker och planerat att åka hem till den där Axel från podcasten Haveristerna och misshandla honom?

Det låter som ett falskt rykte. Var har du hört/läst detta rykte någonstans?
Citera
2022-11-18, 22:03
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
Jag menar den som hon nyligen gjorde slut med.

Vem var det då? Var det någon av alla "inom media" som Haveristerna påstår känner till att Myra har en "rejäl buske" runt fittan?
Citera
2022-11-18, 22:06
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malin.michea
Det låter som ett falskt rykte. Var har du hört/läst detta rykte någonstans?

Låter märkligt. Undrar om man kan tjäna pengar om man är flerspråkig? Talar Myra kinesiska? Hon borde skriva lite på kinesiska.
Citera
2022-11-18, 22:11
  #352
Medlem
NoTruces avatar
Tyckte hon var bra i Sverige möts, även om det märktes att hon höll inne med viss indignation vad gäller motdebattörerna (jag tänker främst på Pontus P. och Eberhard). Jag gillade att hon vad gäller det här med toxisk maskulinitet versus femininitet faktiskt verkade vilja förankra det i verkligheten, vad det kostar samhället. Diskussionen tenderar annars att bli alltför abstrakt.

Trist då att hon verkar vara en annan person på Twitter, som så många förvisso är. Trista pikar och påhopp på motdebattören Pontus P. som hon inte kunde unna sig i tv. Barnsligt. Å andra sidan kan han också vara rätt raljant och burdus. Och då håller jag ändå med honom i det mesta rent sakligt. Politiskt står jag också närmare honom än Myra. Jag tycker ändå man kan kritisera båda två.

För övrigt känns hon som en person man faktiskt skulle kunna ha rätt vettiga diskussioner med IRL över en öl. Nyckeln är att få ut personer som henne i VERKLIGHETEN, där man inte kommer undan med tjuvnyp på samma sätt.
Citera
2022-11-18, 22:34
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyPussy
Ledarskribent på diverse vänsterblivna b-tidningar. Brinner för att legalisera prostitution. Själv knullat sig fram till en framskjuten position via bla. Arbetets Johannes Klenell och "Inte Rasist Mens" Henrik Johansson. Konfliktar med den senare då hon vill ha del av intäkterna av podden Haveristerna. Själ ofta sina tagningar om sexarbete och feminism från andra. Mobilen full av knullkontakter inom media (inkl altmediaprofiler såsom Chang Frick och Ganman). Målet är att bli försörjd genom att vara vänsterbliven i offentligheten.

Nyss lämnad av 21-årig valp/"pojkvän" och dennes familj (och försörjning de blev trötta att stå för) efter sin vanliga notoriska otrohet. Blir nu försörjd av sin egna familj. Omger sig på youtube med bostavsskadade simps och orbits som liksom henne inte gillar att arbeta. Helt befriad från moral o principer och smörar för Cissi Wallin och gråter över poddens stekningar av olika klandervärda horungar. Som om hon inte varit med på detta själv.

Vad finns det mer att säga om denna manipulativa kvinna?

Lite märklig trådstart JuicyPussy kan jag tycka? 2020-11-29 alltså. Jaja.

knullat sig fram till en framskjuten position? Har du bevis och belägg för detta förtal?

Konfliktar med den senare då hon vill ha del av intäkterna av podden Haveristerna? Jag tycker inte alls att hon har 'Konfliktat' med Haveristerna sedan hon valde att lämna psykopaterna. Däremot har psykopaterna jagat och trakasserat henne sedan dess. Så som psykopater gör.

Mobilen full av knullkontakter inom media? Har du bevis eller belägg för detta förtal?

(och försörjning de blev trötta att stå för)? Jaha? Och hur vet du det?

sin vanliga notoriska otrohet? Ojdå, det låter som att du är enormt insatt..

En manipulativa kvinna, säger du. Det vet jag ingenting om men du verkar veta. Jag tror dock att huvudmännen i podden hon lämnade, som du verkar vara bitter över, är flera magnituder mer manipulativa än Myra.
Citera
2022-11-18, 22:35
  #354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Tyckte hon var bra i Sverige möts, även om det märktes att hon höll inne med viss indignation vad gäller motdebattörerna (jag tänker främst på Pontus P. och Eberhard). Jag gillade att hon vad gäller det här med toxisk maskulinitet versus femininitet faktiskt verkade vilja förankra det i verkligheten, vad det kostar samhället. Diskussionen tenderar annars att bli alltför abstrakt.

Trist då att hon verkar vara en annan person på Twitter, som så många förvisso är. Trista pikar och påhopp på motdebattören Pontus P. som hon inte kunde unna sig i tv. Barnsligt. Å andra sidan kan han också vara rätt raljant och burdus. Och då håller jag ändå med honom i det mesta rent sakligt. Politiskt står jag också närmare honom än Myra. Jag tycker ändå man kan kritisera båda två.

För övrigt känns hon som en person man faktiskt skulle kunna ha rätt vettiga diskussioner med IRL över en öl. Nyckeln är att få ut personer som henne i VERKLIGHETEN, där man inte kommer undan med tjuvnyp på samma sätt.

Drick inte och prata politik. Drick om du ska sjunga och flirta.

Testa med en lunch och kolla om hon stoppar kniven i munnen eller pratar med mat i kinderna som en hamster om du ska tala politik. Det som åker in i munnen säger mer än vad som kommer ut i munnen.

En del tjejer är inte sexiga alls när man väl sett dem äta. Man kan säga att har man sett en del äta blir det politiska samtalet lite mer fokuserat efteråt.
Citera
2022-11-19, 04:32
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdvokatEmma
Vem var det då? Var det någon av alla "inom media" som Haveristerna påstår känner till att Myra har en "rejäl buske" runt fittan?

Kolla den sista posten det kontot gjorde i en annan tråd igår.

(FB) Missbruk av sociala medier - vi som vill sluta

Citat:
Pro tip som jag lärt mig från Aktuella Brott och Kriminalfall (det här är inte menat som en uppmaning):

Våldta, mörda eller begå ett annat uppmärksammat brott, du blir uthängd här och har inget annat val än att stänga ner alla sociala medier.

Kolla hur första posten det kontot lägger här ser ut och när. På den tiden var Myra med i podden eller hade precis blivit av med jobbet där. Ska vi ta och släppa det spåret för Myras skull. Det är ju uppenbart någon mentalstörd som rattar kontot.
__________________
Senast redigerad av 43dz 2022-11-19 kl. 04:36.
Citera
2022-11-22, 20:13
  #356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Kolla den sista posten det kontot gjorde i en annan tråd igår.

(FB) Missbruk av sociala medier - vi som vill sluta



Kolla hur första posten det kontot lägger här ser ut och när. På den tiden var Myra med i podden eller hade precis blivit av med jobbet där. Ska vi ta och släppa det spåret för Myras skull. Det är ju uppenbart någon mentalstörd som rattar kontot.

Oj, ja jösses du kan ha rätt det är nog bäst att inte störa vad som än pågår inombords hos den mentalt störda patienten.

Men det jag inte riktigt förstår är det överdrivna fokus på insinuationer om Myras sexliv i denna tråd? Finns det inget mer intressant skvaller om henne som någon kan bidra med? Hon verkar vara en ganska intressant person - eller är det så att internetpersonan is all there is och att hennes liv i övrigt är helt ointressant?
Citera
2022-12-12, 11:12
  #357
Medlem
imvirkots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyPussy
Vad finns det mer att säga om denna manipulativa kvinna?

Manipulativ? i Henkos hjärna var det säkert så att Myra manipulerade honom till att vara otrogen med henne. Det är så Henko återger händelsen. Det kan förstås också vara så att Henko är den manipulativa i sammanhanget, eller vad tror du?

Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Finns det inga nudes?

Har du testat googla TitsForFabbe?
Citera
2023-03-02, 08:49
  #358
Medlem
Pontus.Lindwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
Men hon var uppenbarligen inte den som drog den tunga lasten med Haveristerna då de tuffar på som aldrig förr samtidigt som Myra kör sina ostrukturerade evighetsstreams som är helt omöjliga att följa i en sittning.

Den vars ostrukturerade resonemang som är omöjlig att följa är Henko. Men nu är Haveristerna lite mer enhetliga, för Sanna är lika svår att förstå som Henko.

Myra däremot var Haveristerna och IRM's dragplåster, Axel och Henko åkte snålskjuts på hennes popularitet och skönhet. Sanna ser ut som en häst, helt otroligt att Axel är så desperat att han blir tredjehandsvalet efter Tim o Henko.
Citera
2023-03-08, 12:20
  #359
Medlem
Pontus.Lindwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasnaoki
Någon som vet mer om det här att Myran suttit i en chatt med en galen stalker och planerat att åka hem till den där Axel från podcasten Haveristerna och misshandla honom?

Det är alltid någon eller några, ibland flera gånger samma år, som planerar att åka hem till ”den där” Axel, ”den där” Henko eller någon av deras gemmensamma vänner, familj eller bekanta för att misshandla dem eller dylikt … enligt Axel och Henko (ifall det finns någon själ på planeten kvar som faktiskt tror på deras berättelser längre).

Jag kan inte riktigt föreställa mig att Myra åker hem till Axel för att misshandla honom, våld verkar inte vara hennes grej, men jag skulle ha förståelse för om hon gör det med tanke på vilket svin Axel (och Henko) är mot henne. Å andra sidan är den duon svin mot så otroligt många fler, Myra är inte ensam, så förr eller senare så kommer väl någon misshandla både Axel och Henko - det vore ganska korkat av Myra att göra något sånt när det ändå bara är en tidsfråga innan någon annan ”gör jobbet”.

Henko har ju redan blivit misshandlad minst en gång och fått tänderna utslagna (eller om det var utsparkade?) - bakgrunden sägs ha varit en otrohetsaffär. Jag känner inte till om Axel har blivit misshandlad, men han sitter mest och trycker inlåst i sin lägenhet framför sitt tangentbord bakom sina gardiner. Han vågar inte ens prata med Christian på Exakt24. Jag gissar att Axel inte skulle våga öppna dörren om Myra knackade på heller, så det blir nog aldrig så att Myra misshandlar Axel. Det skulle vara roligt att se dock.
__________________
Senast redigerad av Pontus.Lindwall 2023-03-08 kl. 12:29.
Citera
2023-03-25, 12:32
  #360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelBaba
Vad skulle du själv dra för slutsats om en kvinna som lägger ut sina sillisar på Twitter och är stark förespråkare för prostitution?

Länk or it didn't happen. Sett många påstå liknande saker men aldrig någon som styrker påståendena.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback