Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-02-10, 13:47
  #37
Medlem
lala-lands avatar
Lite humor att Lexbase grundare Magnus Gröndal har åkt fast för just sexköp. Av ett barn dessutom...
Citera
2021-02-10, 14:57
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetalltisverige
Sen tror jag det är väldigt få som kollar upp folk på mrkoll och lexbase o sen dessuto betala för det , låter helt sjukt

Jag skulle säga att fler än hälften av tjejer kollar lexbase när de träffar ny kille.
Citera
2021-02-10, 16:50
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Här sitter ju en del bittra sexköpare som åkt fast och inte har en aning om hur svensk lagstiftning fungerar och erkänner så fort polisen visar sig så får ju upprepa igen att polis och åklagare har bevisbördan så varför erkänna när dom inte kan bevisa sin sak, en psykiskt störd hora anses inte som trovärdig och ord mot ord är inget bevis för den delen iheller.


Jag tror nog att dina förutsättningar är tagna i luften. Egentligen den som kan svara är den som åkt dit. Men med tanke på hur många som åkt dit med kännbara straff och risken att "rullas i tjära o fjädrar" av bekanskapskretsen så har de nog försökt men diverse bortförklaringar och inte lycktas, bevisbördan är nog deras minsta problem.

En sak har du totalfel om. Tjejen är inte psykist störd utan svenska rättsväsendet tar hene på största allvar, i deras ögon är hon ett offer och du som torsken är den största banditen och skall lagföras utan att de ser mellan fingrarna. Har du desstutom den attityden som du visar här vill de nog försöka sätta åt dig extra mycket.

Du vinner nog inte så mycket på att försöka jämföra IQ
Citera
2021-02-10, 17:39
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryeken
Jag tror nog att dina förutsättningar är tagna i luften. Egentligen den som kan svara är den som åkt dit. Men med tanke på hur många som åkt dit med kännbara straff och risken att "rullas i tjära o fjädrar" av bekanskapskretsen så har de nog försökt men diverse bortförklaringar och inte lycktas, bevisbördan är nog deras minsta problem.

En sak har du totalfel om. Tjejen är inte psykist störd utan svenska rättsväsendet tar hene på största allvar, i deras ögon är hon ett offer och du som torsken är den största banditen och skall lagföras utan att de ser mellan fingrarna. Har du desstutom den attityden som du visar här vill de nog försöka sätta åt dig extra mycket.

Du vinner nog inte så mycket på att försöka jämföra IQ
Felet är ju sådana som dig som tror en massa, gå till kyrkan el mosken om du ska tro.
Jag får ju mina fakta från statens egna utredningar som finns sammanställda på socialstyrelsens hemsida och i dom står det att horan som säljer sig har psykiska störningar och någon större hjälp får dom inte utan polis utnyttjar dom flitigt så innan du tror igen så läs på så du vet vad du snackar om!
Om man har tillräckligt med IQ så klarar man sig från det mesta så IQ är ju avgörande men är den låg så fattar man ju inget!
__________________
Senast redigerad av Svenskovic 2021-02-10 kl. 18:03.
Citera
2021-02-10, 18:02
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Felet är ju sådana som dig som tror en massa, gå till kyrkan el mosken om du ska tro.
Jag får ju mina fakta från statens egna utredningar som finns sammanställda på socialstyrelsens hemsida och i dom står det att horan som säljer sig har psykiska störningar och någon större hjälp får dom inte utan polis utnyttjar dom flitigt så innan du tror igen så läs på så du vet vad du snackar om!

så socialstyrelsen skriver att poliser utnyttjar tjejerna dessutom flitigt.... ja du verkar verkligen ha koll
Citera
2021-02-10, 18:05
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryeken
så socialstyrelsen skriver att poliser utnyttjar tjejerna dessutom flitigt.... ja du verkar verkligen ha koll
Bara för att du åkt fast för sexköp och sitter här och fiskar ledtrådar för hur du ska dölja det gör ju inte dig till allvetare.
Pajas!
Citera
2021-02-10, 18:25
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Bara för att du åkt fast för sexköp och sitter här och fiskar ledtrådar för hur du ska dölja det gör ju inte dig till allvetare.
Pajas!



Dubbelfel .....igen. Dina antagande går inte så bra idag. Ponera att jag skulle åkt fast, borde det inte betyda att jag då vet mer än dig o de mesta här. Det är inte bara antaganden som blir fel hos dig även logiken verkar hänga sig.
Citera
2021-02-10, 21:33
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryeken
Dubbelfel .....igen. Dina antagande går inte så bra idag. Ponera att jag skulle åkt fast, borde det inte betyda att jag då vet mer än dig o de mesta här. Det är inte bara antaganden som blir fel hos dig även logiken verkar hänga sig.
Du har åkt fast och inget jag behöver ponera och det visar ju bara att du vet mindre än mig, jag har inte åkt fast för min iq är ju högre än din och alla dom tillsammans som åkt fast vilket även det visar att din logik talar emot dig själv. Du är en stämplad sexköpare men inte jag så fortsätt du och gömma dig för dina bekanta och även här för du framstår bara som korkad!
Citera
2021-02-10, 23:32
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Du har åkt fast och inget jag behöver ponera och det visar ju bara att du vet mindre än mig, jag har inte åkt fast för min iq är ju högre än din och alla dom tillsammans som åkt fast vilket även det visar att din logik talar emot dig själv. Du är en stämplad sexköpare men inte jag så fortsätt du och gömma dig för dina bekanta och även här för du framstår bara som korkad!


Du tråcklar in dig i motsatsfulla antaganden, du hävdar osanningar som du inte har en aning om. Det kan vara rätt roande att se argumentationen. Det skrivna ordet kan vara rätt avslöjande och stöder inte dina påståenden nämnvärt, rent ut sagt rätt komiska avslöjande.

Tråden har hamnat lite på villovägar i kampen om att häva ur sig det mest nedvärerande om övriga skribenter och själv hävda sin perfekthet Det finns dock en mening med detta tjafsande; att det bästa är att inte åka dit. Jag har nämnt det tidigare. Skall du möte en eskort, åk dit före utsatt tid, skanna av området, sitter det folk i bilarna? Vid minsta misstanke blås av, ställ in. Använd en "torsktelefon". Själv har jag lagt ner att besöka tjejer i Sverige förutom en svenska som jag är stammis hos. Jag drar till Tyskland (före pandemin) lever rövare ett par dar och åker hem nöjd till nästa gång. Fungerar kanon

Står polisen utanför och du åker dit är det nästan omöjligt att komma ur. Polisen är inte dum och har nog hört det mesta. Har du åkt dit så får du en registrering, kommer någon i din bekantskapkrets att aktivt söka efter det, inte troligt men kan bero på hur nyfikna/sjuka i huvuden de är men inget att göra åt
Citera
2021-02-11, 11:21
  #46
Medlem
[quote=Harryeken|74629391]Du tråcklar in dig i motsatsfulla antaganden, du hävdar osanningar som du inte har en aning om. Det kan vara rätt roande att se argumentationen. Det skrivna ordet kan vara rätt avslöjande och stöder inte dina påståenden nämnvärt, rent ut sagt rätt komiska avslöjande.

Tråden har hamnat lite på villovägar i kampen om att häva ur sig det mest nedvärerande om övriga skribenter och själv hävda sin perfekthet Det finns dock en mening med detta tjafsande; att det bästa är att inte åka dit. Jag har nämnt det tidigare. Skall du möte en eskort, åk dit före utsatt tid, skanna av området, sitter det folk i bilarna? Vid minsta misstanke blås av, ställ in. Använd en "torsktelefon". Själv har jag lagt ner att besöka tjejer i Sverige förutom en svenska som jag är stammis hos. Jag drar till Tyskland (före pandemin) lever rövare ett par dar och åker hem nöjd till nästa gång. Fungerar kanon

Står polisen utanför och du åker dit är det nästan omöjligt att komma ur. Polisen är inte dum och har nog hört det mesta. Har du åkt dit så får du en registrering, kommer någon i din bekantskapkrets att aktivt söka efter det, inte troligt men kan bero på hur nyfikna/sjuka i huvuden de är men inget att göra åt
[/QUOTE


🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Du är ju helt efterbliven det framgår ju klart och tydligt nu.
Att du åkt fast och sitter här och försöker lägga din skuld på någon annan är ju bara patetisk och du säger att folk är sjuka i huvudet för dom kan titta i register som lexbase,mrkoll osv och se att du är en dömd sexköpare,du har slutat köpa sex i Sverige säger du men köper bara av en fortfarande och påstår att jag gör motsatsfulla antaganden det är ju komisk läsning men du är ju psykiskt störd vilket även står i dom statliga utredningarna,köparna har även dom en psykisk störning.
Kan ju vara bra att läsa på så man vet vad man pratar om, vilket du uppenbarligen inte gjort men fullt förståligt för saknar man iq och är psykiskt störd som dig så vill man skylla sina handlingar på någon annan som en liten rutten råtta.
__________________
Senast redigerad av Svenskovic 2021-02-11 kl. 12:05.
Citera
2021-02-11, 14:24
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic


🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Du är ju helt efterbliven det framgår ju klart och tydligt nu.
Att du åkt fast och sitter här och försöker lägga din skuld på någon annan är ju bara patetisk och du säger att folk är sjuka i huvudet för dom kan titta i register som lexbase,mrkoll osv och se att du är en dömd sexköpare,du har slutat köpa sex i Sverige säger du men köper bara av en fortfarande och påstår att jag gör motsatsfulla antaganden det är ju komisk läsning men du är ju psykiskt störd vilket även står i dom statliga utredningarna,köparna har även dom en psykisk störning.
Kan ju vara bra att läsa på så man vet vad man pratar om, vilket du uppenbarligen inte gjort men fullt förståligt för saknar man iq och är psykiskt störd som dig så vill man skylla sina handlingar på någon annan som en liten rutten råtta.

Trots våra meningsskiljaktigheter o totalt olika åsikter måste jag ändå ge dig en eloge för att underhållsvärdet är stort. Jag får lite känslan av när en helt plakat människa försöker skärpa sig och spela nyktrare än vad han är. Trots det tror jag inte trådskaparen håller med, frågan han hade "hur dölja....osv" min åsikt är att det inte går. Din åsikt, trots ditt påstådda höga IQ o många inlägg har väl inte framkommit än. Nu räknar jag inte med dina uppfinningsrika förslag till att inte åka fast. Frågan från TS var ju egentligen efter man åkt dit (nej jag har inte åkt dit....ännu).

F ö gillar jag inte att grotta i vänner o bekantas olycka genom att söka på dem i Lexbase, ja jag ser det som ett sjukt beteende som egentligen inte främjar något eller någon.

Nu inser jag att du måste ha sista ordet så jag ser fram mot kommande lustigheter, ska försöka låta bli att få skrattanfall

Ha det gott
Citera
2021-02-11, 14:32
  #48
Medlem
Antialless avatar
Först ska man inte köpa sex i Sverige, inte på grund av den patetiska lagen utan för att priserna är på tok för höga. 2500 kr är inte ett knull värt...

Men om man ändå gör det och dessutom är tillräckligt dum för att åka fast så ska man förstås hålla huvudet högt. Skulle någon vän mot förmodan ha problem med det så är han ingen riktig vän.
Och skulle en arbetsgivare ha problem med det så förklarar man för honom/henne att det är inte de som gör dig en tjänst att du slavar där utan det är du som gör de en tjänst som slavar där. Och fattar de inte det så ber man de dra åt helvete...
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback