• 1
  • 2
2020-12-02, 23:05
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrelevant
Min är en bra bit över medel (helt ärligt) och jag blir irriterad av små kukar i porr. Det lägger liksom sordin på känslan av att det kunde ha varit jag. Stör mig mer och mer på det med tiden märker jag, och har övergått till att mest kolla på solotjejer på chaturbate. Visst finns det porr med stora kukar men det är oftast amerikanskt och jag går inte igång på amerikanska brudar, de är så jävla fula och högljudda. Eller så är det Danny Dong och jag orkar inte se hans tryne mer.

Tänker att det måste vara samma sak för de som är under medel, det måste vara svårt att känna sig involverad om kukarna är stora som vedträn liksom.
Fast man tittar väl inte på porr för att kunna identifiera sig med kukarna, utan för att få se tjejerna bli knullade.. Om du lägger så mycket fokus på killarna så är du antagligen latent homosexuell...
Citera
2020-12-03, 00:23
Medlem
Nej bara han har en fin kuk så spelar inte storlek någon som helst roll...

Jaaha. De där låter bögit
Citera
2020-12-03, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Så att ni kan identifiera er med honom och att det blir lättare att sätta er in i scenen.

Eller föredrar nu stora kukar så ni kan låtsas att ni också har det?

Svårt för mig att veta då jag själv har en rejäl pjäs👍
Alla flashbackare har liten minipenis...
Citera
2020-12-03, 01:54
Medlem
Casual-Cultures avatar
jag har 35 cm slak så jag kan inte svara tyvärr
Citera
2020-12-03, 12:52
Medlem
irrelevants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Fast man tittar väl inte på porr för att kunna identifiera sig med kukarna, utan för att få se tjejerna bli knullade.. Om du lägger så mycket fokus på killarna så är du antagligen latent homosexuell...

Alltså nej det är inte så svart eller vitt som du vill påstå.

Hur ser tjejen ut när hon får kuken i sig, hur ser fittan ut då, hur ser hennes mun ut när hon suger kuken, är hon imponerad av storleken, är det svårt att ta in hela osv.

Fråga dig själv om du gillar att kolla på porr med svarta kukar, om ja, varför? Om nej, varför?
Citera
2020-12-03, 13:19
Avstängd
Frawjons avatar
De flesta omskurna kukar ser fula ut. Jag tänker alltid på förr när jag hjälpte farsan med veden; många omskurna kukar påminner om vedträn där barken har ruttnat/torkat och ramlat av.
Citera
2020-12-05, 12:55
Medlem
orrecrists avatar
Små kukar har inget i porren att göra, inget att göra öht. Stora rediga grejer är bäst så kan man även bäst identifiera sig med dom också
Citera
2020-12-05, 12:56
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
De flesta omskurna kukar ser fula ut. Jag tänker alltid på förr när jag hjälpte farsan med veden; många omskurna kukar påminner om vedträn där barken har ruttnat/torkat och ramlat av.

Ja fyfan och helt sjukt är det också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in