2020-12-04, 13:39
Medlem
Hello gott folk!
Tänkte beställa growkit från elephantos.com nu till jul och undrade om någon annan beställt från sidan nyligen utan problem :P (inga problem i tullen, inga polisknackningar en tid efter osv.)
2020-12-04, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbismygod
Hello gott folk!
Tänkte beställa growkit från elephantos.com nu till jul och undrade om någon annan beställt från sidan nyligen utan problem :P (inga problem i tullen, inga polisknackningar en tid efter osv.)

Tullen och polisen har ju inte med sajten att göra egentligen... Frågan är väl mer hur kontroll av paket från Nederländerna ser ut numera.

I övrigt är jag också intresserad av svaret.
2020-12-04, 18:07
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreatVoid
Tullen och polisen har ju inte med sajten att göra egentligen... Frågan är väl mer hur kontroll av paket från Nederländerna ser ut numera.

I övrigt är jag också intresserad av svaret.

Aldrig haft problem fast det var år sedan, så fan vet jag. Har haft kanske 5 growkits från dom.
2020-12-04, 18:12
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbismygod
Hello gott folk!

Det har i 95% av fallen alltid varit lugnt.
Beställde där för kanske 10 år sedan och det verkar inte ha ändrats.
2020-12-04, 19:03
Medlem
Thubbes avatar
Elephantos har funnits länge, inga problem alls att beställa från den sidan.

Denna fråga handlar egentligen mer om hur tullen hanterar dina paket, vilket är en helt annan sak. Men generellt sätt är det problemfritt att beställa en growbox. Jag tror inte de kan ta paketet eftersom det i sig inte är olagligt, och jag har aldrig hört om någon som fått hembesök efter att ha beställt en.

Beställer du 10 eller 100 st är det kanske en annan sak...

Jag köpte senast för typ 6-7 år sen, bästa köpet nånsin.
2020-12-04, 20:39
Medlem
Har kanske beställt 4 gånger och det har alltid kommit fram. Eller ja det var väl kanske 7 år sen jag senast beställde. En gång så hade även tullen öppnat paketet och kollat eftersom det var igen tejpat med tullens tejp. Det var väl bara en låda med jord i deras ögon.. dom lär väl dock ha lite bättre koll än så nuförtiden.
2020-12-05, 10:33
Medlem
orrecrists avatar
Har aldrig heller haft några problem What so ever.
2020-12-05, 22:31
Moderator
Psilosophers avatar
Shoptrådar är inte tillåtet i delforumet.

Tråd låst.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in