Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-05-22, 12:44
Medlem
Auditors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Nej, det r nog samma men det medfljde ngra .zip-filer ifrn Rebirth, vilket verkade vara precis allting. Ingen skillnad mrktes efter (Rebirth-)modifikationens installation.

Hvad str SHTUP fr d?
r kanske lat d jag frgar istlle fr ska

Men d har du iaf bttre modeller, tnker mest p att orginalmodellerna ser ut att vara gjorda av en trering....

Hrligt spel hursomhelst, synd att de verkade kra slut p pengar d de nstan va klara bara haffsade igenom spelet.

Alltid vatt ett SS fan
Citera
2006-05-22, 12:45
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Nej, det r nog samma men det medfljde ngra .zip-filer ifrn Rebirth, vilket verkade vara precis allting. Ingen skillnad mrktes efter (Rebirth-)modifikationens installation.

Ja, det var ldrade nyheter. Men varfr "Vite Krist"? Vad har jag gjort fr att bliva tilltalad "Vite" Krist? Vad betyder detta ord? Ty jag svaret fruktar, mste jag ndock besitta vetskapen om varfr ni tilltalar mig detta.

Visserligen OT, men du fick tilltalet Vite Krist eftersom det var vad man kallade Jesus Kristus fr lnge sedan, frmst p Island.
Citera
2006-05-22, 13:01
Medlem
Shtup

Citat:
Ursprungligen postat av Auditor
Hvad str SHTUP fr d?
r kanske lat d jag frgar istlle fr ska

Men d har du iaf bttre modeller, tnker mest p att orginalmodellerna ser ut att vara gjorda av en trering....

Hrligt spel hursomhelst, synd att de verkade kra slut p pengar d de nstan va klara bara haffsade igenom spelet.

Alltid vatt ett SS fan
Det str fr "Shock Texture Upgrade Project", skda deras webbsida hr: http://shtup.home.att.net/ .

Citat:
Ursprungligen postat av Arkhon
Visserligen OT, men du fick tilltalet Vite Krist eftersom det var vad man kallade Jesus Kristus fr lnge sedan, frmst p Island.
Tack fr din frklaring. Jag som trodde det var negativt att bli kallad detta namn. Jag som tordes vara lrd inom religion.
Citera
2006-05-22, 16:34
Medlem
Filleyes avatar
Tja, r det ingen som har ngon aning om vart man kan f tag p coop-patchen tro?
Citera
2006-05-22, 16:42
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye

http://www.fileshack.com/file.x?fid=551
Denna?
Citera
2006-05-22, 19:01
Medlem
Filleyes avatar
Precis den, tack s mycket son av gud.
Citera
2006-05-23, 07:06
Medlem
Auditors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye

Coop patch? ni menar den officiella patchen som man mste ha fr att ens kunna spela under NT baserade system?
Citera
2006-06-06, 16:19
Medlem
Finns system shock 2 att ladda ner ngonstans, eller ska man ska sig till budgetldorna i spelbutiker?
Citera
2006-06-06, 21:10
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold dead nezh
Finns system shock 2 att ladda ner ngonstans, eller ska man ska sig till budgetldorna i spelbutiker?

ven om jag inte vet om ngon torrent eller liknande, s kan jag sga att det r lnlst att ska i butikerna. Vnd dig till Ebay istllet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in