Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2021-01-05, 21:20
  #97
Avstängd
400Bens avatar
Bronsmatch
Finland-Ryssland (2)

Final
USA-Kanada (2)
2021-01-05, 22:31
  #98
Medlem
Hunden007s avatar
Bronsmatch
Finland-Ryssland (1)

Final
USA-Kanada (2)
2021-01-05, 22:35
  #99
Medlem
Scamps avatar
Bronsmatch
Finland - Ryssland (2)

Final
USA - Kanada (2)
2021-01-05, 23:33
  #100
Medlem
Ezzelinos avatar
Bronsmatch
Finland - Ryssland (2)

Final
USA - Kanada (2)
2021-01-06, 10:03
  #101
Medlem
Rätt resultat
Bronsmatch
Finland - Ryssland (1)
FInalmatch
USA - Kanada (1)

Guld: USA
Silver: Kanada
Brons: Finland

Slutställning JVM 2021
---------------------------------------------------------------------------------------------------- -----------
Dagens 1X2 går till Mitchrapp som sätter bägge matcherna.

Kommentar: pol9gif tippade inte final och bronsmatchen men kammade hem 5 poäng då han hade Lundell(mål+poängkung) samt Zegras(assistkung) OCH satte rätt silver+bronslag! Vanstertrollet ensam om att sätta guldlaget! Satte även Zegras(assistkung). Scamps förbannelse slog till, började tipset med 10 raka matcher men, som han förutsåg, föll sakta men säkert och placerade sig på en delad 9:e plats.

Vanstertrollet började tipset med en dagens 0, avslutade gruppspelet som 1X2-mästare och efter gruppspel fortsatte han plocka poäng på alla möjliga sätt, snyggt att sätta guldlaget! Välförtjänst guld.
pol9gif grämer sig nog nu då han gick miste om 2 potentiella poäng och kunde ha delat guldet med vanstertrollet, men en duktig tippare som åter är på pallplats! Grattis till ännu ett silver!
En annan duktig tippare som åter är på pallplats är ingen mindre än welcometoreality! Grattis till Brons!

Tack till övriga deltagare!

Många av oss behöver finslipa tabellplaceringar, många fumlade även med medaljtipset+kungtipset. För egen del är jag nöjd då jag slog min ärkerival


Som alltid ser ni något fel, PMa mig! Uppskattar även feedback, hur fungerade det nya upplägget/hur var poängsystemet etc.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------
Kungkollen
__________________
Senast redigerad av J-dilla 2021-01-06 kl. 10:12.
2021-01-06, 10:47
  #102
Medlem
welcometorealitys avatar
Grattis Vanstertrollet och pol9gif till de ädlaste medaljerna, sen tack till J-dilla för en härlig tråd att delta i så här runt Jul och Nyår, sen en god fortsättning till alla som deltog..

mvh/
2021-01-06, 11:09
  #103
Medlem
Vanstertrollets avatar
Tack för en trevlig tipstävling J-dilla! Mycket fint upplägg. Grattis också till mina medtävlare på pallen!

Min seger kan väl sammanfattas lite på samma sätt som USA:s Börjar turneringen på ett dåligt sätt och sen sakta men säkert växer man in i det och levererar när det gäller. Oftast ett framgångsrecept. Är trots detta lite missnöjd med några bottennapp. Chinakhov som poängligavinnare var inge vidare då han gick sönder redan i andra gruppspelsmatchen Raymond som skytteligavinnare? Nja, vet inte riktigt hur jag tänkte där då jag inte trodde på Sverige längre än till kvartsfinal. Svårt att vinna skytteligor då hehe.

Men men. Man ska inte älta sånt där. Återigen tusen tack och ser redan fram emot att få försvara titeln nästa år!
2021-01-06, 12:26
  #104
Medlem
Hunden007s avatar
tack för en fin tippptävling jag är glad att jag inte kom sist iallafall.
2021-01-06, 13:41
  #105
Medlem
bombaccis avatar
Grattis vanstertrollet och er andra som tog medaljplaceringarna.

Tack J-dilla för ett väl utfört tips, med bra dagliga uppdateringar. Bra att det blev mindre med "all star lag" , tycker det var en bra blandning med tippande, matcher, tabellplaceringar, spelare m.m.

Synd att jag missade tabellplaceringar osv så grovt, annars hade jag kommit högre upp tror jag, men får se fram emot nästa tips. Bli det något tips till senior vm tro?
2021-01-06, 18:35
  #106
Medlem
menfrassedås avatar
Grattis medljörerna och stort tack till J-dilla för ett bra skött tips och ett bra upplägg på tipset.
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback