2020-12-07, 20:26
Medlem
Hej
Tnkte se om man kunde f ngot tips angende kortvarig kur p anabola.

Enduro tvlingen r 3timmar vad ska man ta fr att orka den sista timmen?

Finns det ngot man kan ta dagen innan eller mste man ta det ngon vecka innan tvlingen? Och vad skulle ni rekommenderar?
Citera
2020-12-07, 20:48
Medlem
Mastifmeisters avatar
Cardarine? Inte direkt anabola men det tror jag du ska undvika nr du kr enduro.

Detta preparat r ven lagligt s du kan kpa det p mnga stllen som sljer kosttillskott.
Citera
2020-12-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister

Detta preparat r ven lagligt s du kan kpa det p mnga stllen som sljer kosttillskott.

Tack fr tipset,skall kolla upp det.
Citera
2020-12-08, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister

Lst lite nu, tyckte inte det var s lockande tyvrr.

Finns en sljare av doping som har en testospray han marknadsfr den s hr.

Citat:
Vrldens mest potenta Testospray!
Ett par spray p huden och man knner av effekten av kat testosteron inom 30min. Man blir hrdare, starkare och fr mer energi och efter ett par dagar brjar man mrka av synliga resultat.
r inte s plst av doping men det lter som att det kan vara ngot 🤔

Va kan man frvnta sig fr biverkningar av 3dagar p denna testospray.
Citera
2020-12-08, 07:07
Medlem
Glmde skriva Varje spray levererar ca 3.65 mg aktiv testosteron
Senast redigerad av CMseeds 2020-12-08 kl. 07:10.
Citera
2020-12-08, 07:56
Medlem
Mastifmeisters avatar
Att kra testospray kommer ge dig extremt svajiga niver och drmed risk fr biverkningar, humrsvngningar, akne etc. Testot ger dig ven ett vldigt "pump" vilket r lngt frn vad man vill ha i underarmarna nr man kr cross/enduro. Testospray i all ra som PWO innan ett gympass mjligen men ska man kra testo s kr man p riktigt, dvs injektioner med en bunden ester fr att det ska fungera som tnkt. Enligt min mening.

Jag skulle kolla upp nn typ av oral SARM om du letar efter uthllighet, finns p den sidan dr du hittade sprayen.

MVH
Citera
2020-12-08, 10:49
Medlem
Covington89s avatar
Tnker spontant 200mg testo i veckan och 400-600mg eq och eventuellt cardarine 20mg varje dag?

Lr du skutta igenom som en kanin igenom hela racet.
Citera
2020-12-08, 12:53
Medlem
Kortvarigt anabola-anvndande r idioti. Kom ihg att anabola steroider r hormoner - ngot du inte vill greja med i ngra dagar/en vecka bara..

S, dra en lina tjack, typ?
Citera
2020-12-08, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMseeds
Hej
Tnkte se om man kunde f ngot tips angende kortvarig kur p anabola.

Enduro tvlingen r 3timmar vad ska man ta fr att orka den sista timmen?

Finns det ngot man kan ta dagen innan eller mste man ta det ngon vecka innan tvlingen? Och vad skulle ni rekommenderar?

Det du sker r uthllighet efter 2 timmar och d r det vl konditionen som r bsta att jobba med. Visst finns det doping fr detta, Epo men det r inget att rekommendera d det kan vara mycket farligt.
Citera
2020-12-08, 15:37
Medlem
dengamleDs avatar
Jag krde en del cross nr jag var yngre och det jag minns mest var den brutala pumpen och mjlksyran i armar och rygg.
Alla former av anabola steroider frvrrar denna pump genom att ka blodvolymen s jag tror inte det finns mycket att hmta dr infr ett lngt endurolopp.

Det blir till att ut och nta lite mer i lparspret istllet fr att f upp flset
Citera
2020-12-09, 07:21
Medlem
Hej,

Som du ser r det flera som avrder dig frn doping med AAS i ditt syfte och jag instmmer. Ingen anabol steroid kommer ge dig den effekt du eftersker och du riskerar snarare att f pump i handleder, ljumskar, vader, lndrygg etc som gr det svrare att kontrollera maskinen nr du blir trtt.

Cardarine r vad jag rekommenderar. Pbrja intag dagligen ca 1,5-2v innan tvling.

Har sjlv anvnt det i perioder om 8-10v i taget. Det kar min syreupptagningsfrmga markant, gr musklerna mycket mer uthlliga (orkar nstintill dubbelt s mnga repetitioner p en del vningar) och fr inte mjlksyrakramper. Har sjlv krt bde motocross och enduro och kan bara tnka mig att cardarine vore till hjlp just sista timman i endurospret nr blen, underarmarna och benen brjar ge sig.
Citera
2020-12-09, 17:29
Medlem
Tack fr alla svar,ska forska lite mer i alla svar jag ftt, men tror jag skippar aas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in