Jag har tagit ICE många gånger förr och det här var fan inte ICE!
startade med 0.2 i snoken. väntar 45 min, känner knappt något, bara pigga ögon och pytte lite dopamin utsläpp. vi pratar 10ggr mindre än gatutjack. typ som 5mg attentin skulle ge inte mer men med mycket piggare ögon och vakenhet.
tog en 0.2 till dvs totalt 0.4 nu. Knappt någon eller ingen mer effekt på dopaminet känner mig bara efterbliven glömsk och ögonen är ännu mer vakna piggare nu.
Som att vara nykter utan skönt rus med stora pupiller och ökad puls och börjar få kognetiva problem nu känns fruktansvärt efterbliven och ännu mer glömsk nu!
Men pigg som fan utan rus alls. Vafan är detta för skit drog och varför kallar dom den Crystal Meth aka ICE?
Denna skiten känns som kemikalier och gift only!! Efter 2a och sista linan och totalt 0.4g varade denna jobbiga effekt utan någon skön känsla eller rus alls, 5mg attentin skulle ge bättre rus i början. men de vakna pigga ögonen varade i 24 timmar efter sista linan som bara var 45 min senare än första linan och total vakenhet var då 36 timmar då jag varit vaken 14 timmar innan sista linan!
Mycket Sämre dopaminutsläpp än vanligt amfetamin hade den med.
https://bashify.io/i/TyEjen_img_7149
Eftersom som jag inte visste var detta var för drog kunde jag inte veta vad som kunde mildra effekten eller kombineras med den heller vilket var jävligt irriterande eftersom jag utgick från början att det var Ice men fick inse att fallet var inte så!
Bieffekter denna skit gav mig var.
direkt känsla av att vara trögfattad och dessutom svårt att tala. inte för man sluddra nej mer för man var långsam och hitta inte orden och dessutom var man glömsk!! såhär blir det inte på riktigt ICE!
Mycket högre puls än vanligt amfetamin och riktigt ICE ger vid samma dos!
Knappt någon rus effekt alls vilket gav dålig sexlust 0 libido vilket i sig är HELT OTROLIGT DÅ ÄKT ICE ÄR KÄND FÖR ATT JUST VARA KEMSEX DROGEN NR1.
knappt något välmående och inte så pratig heller så det vore fel att kalla denna uppåt, mer neråt isf men med pigga ögon och hög puls och kändes som blodtrycket steg ordentligt jävla mycket på detta gift!
Vafan kan detta har varit för något?
Mina teorier 1: Felkok på äkta ICE så bara de dåliga bieffekterna blir kvar? Har läst om felkok på vanligt amfetamin så då borde det kunna hända på crystal meth också tänker jag?
2: Det är ingen drog alls bara kemikalier och giftiga ämnen som påverkar adrenalin så hjärtat slår snabbare och därmed ger ökad puls samt något som får ögonen att stå 24 timmar med mycket energi men utan rus. Tja ok 5mg attentin motsvarande ruset det kan jag sträcka mig till. vilket är lägre än en vanlig adhd dos utskriven av läkare för att jämföra!!
https://bashify.io/i/TyEjen
edit: kristallen som var en enda kristall utan smulor vägde cirka 1g totalt innan den smulades för snortning i näsan. bilden är en liten bit av den men bara så ni får ett utseende och vikt på hur den levereras från början! tänk 1g en kristall och vad det kan vara sen? självklart kan den ha varit större från början men vet att vissa droger görs större än andra så mer för att hjälpa er identifiera skiten!
sved och brände mycket mer i näsan än vanligt ice ja ni läste rätt och jävligt vidrig salt smak.