2025-01-03, 13:03
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Trådstarten tyder på att det trots allt fungerar. Prova att dra i snoken vetja, om du lyckas få upp den.

Läste du ens resten?
jag drog en 0.2 sen en till 0.2 i snoken.
ingen rus effekt alls. mådde skit och noll libido gav den. varför ska jag ta mer och riskera överdos på något okänt som inte ger mer än biverkningar tycker du?

Jag kommer inte röra skiten igen jag vill bara veta vad det kan ha varit?

Misstänker fortfarande felkok tills någon kommer med en rimligare förklaring!
Jag hittar ingen annan drog som ens ser ut så nämligen och varför göra en drog utan rus medvetet?
Citera
2025-01-03, 17:18
Medlem
Kapuffs avatar
Men du har ju testat förut säger du? Då vet du väl själv?
Senast redigerad av Kapuff 2025-01-03 kl. 17:20.
Citera
2025-01-03, 17:50
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Men du har ju testat förut säger du? Då vet du väl själv?

Jag vet att det inte var ICE ja! Men jag vill ju veta vad det var jag tog? Det stör mig att inte veta vad jag tar, hela grejen med att veta vad man tar är just för att då vet man också vilken dos man ska ta, vad man ska ta om man tagit för mycket och vad man absolut inte ska kombinera med! Eftersom jag förstod att det inte var ICE jag tagit så kunde jag inte göra något när jag mådde dåligt eftersom jag inte visste vad jag tagit. Många gånger är kunskap räddningen när något går fel men denna gången satt jag helt utan kunskap och det är det farligaste som finns och inte själva drogen i sig!

Jag vet inte vad detta var och hoppas någon vet svaret här! Att jag misstänker felkok gör mig inte nöjd alls! Det gjorde jag redan från början men jag har ingen nytta av att gissa saker när jag ska försöka hjälpa mig själv!
Citera
2025-01-03, 17:53
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Om det nu är så jävla viktigt att veta vad det är så får du skicka in det på labbanalys.

Att sitta och gissa på flashback gör ingen nytta.
Citera
2025-01-03, 18:08
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap
Om det nu är så jävla viktigt att veta vad det är så får du skicka in det på labbanalys.

Att sitta och gissa på flashback gör ingen nytta.

Ja det kan jag göra eller inte, men oavsett vill jag veta om någon vet vad det kan vara. Inte så svårt för en erfaren! Felkok är ju vanligt och är det något annat så borde någon annan veta det! Jag är väl inte den enda som stött på detta rimligen.
Citera
2025-01-03, 19:47
Moderator
Morfar-52s avatar
"Kallas: Crystal Meth ”ICE” i Tyskland, men det var det verkligen INTE! Bilder finns!".infogad/mod
Citera
2025-01-04, 15:50
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
Jag har tagit ICE många gånger förr och det här var fan inte ICE!

startade med 0.2 i snoken. väntar 45 min, känner knappt något, bara pigga ögon och pytte lite dopamin utsläpp. vi pratar 10ggr mindre än gatutjack. typ som 5mg attentin skulle ge inte mer men med mycket piggare ögon och vakenhet.

tog en 0.2 till dvs totalt 0.4 nu. Knappt någon eller ingen mer effekt på dopaminet känner mig bara efterbliven glömsk och ögonen är ännu mer vakna piggare nu.
Som att vara nykter utan skönt rus med stora pupiller och ökad puls och börjar få kognetiva problem nu känns fruktansvärt efterbliven och ännu mer glömsk nu!
Men pigg som fan utan rus alls. Vafan är detta för skit drog och varför kallar dom den Crystal Meth aka ICE?

Denna skiten känns som kemikalier och gift only!! Efter 2a och sista linan och totalt 0.4g varade denna jobbiga effekt utan någon skön känsla eller rus alls, 5mg attentin skulle ge bättre rus i början. men de vakna pigga ögonen varade i 24 timmar efter sista linan som bara var 45 min senare än första linan och total vakenhet var då 36 timmar då jag varit vaken 14 timmar innan sista linan!

Mycket Sämre dopaminutsläpp än vanligt amfetamin hade den med.

https://bashify.io/i/TyEjen_img_7149

Eftersom som jag inte visste var detta var för drog kunde jag inte veta vad som kunde mildra effekten eller kombineras med den heller vilket var jävligt irriterande eftersom jag utgick från början att det var Ice men fick inse att fallet var inte så!

Bieffekter denna skit gav mig var.
direkt känsla av att vara trögfattad och dessutom svårt att tala. inte för man sluddra nej mer för man var långsam och hitta inte orden och dessutom var man glömsk!! såhär blir det inte på riktigt ICE!

Mycket högre puls än vanligt amfetamin och riktigt ICE ger vid samma dos!

Knappt någon rus effekt alls vilket gav dålig sexlust 0 libido vilket i sig är HELT OTROLIGT DÅ ÄKT ICE ÄR KÄND FÖR ATT JUST VARA KEMSEX DROGEN NR1.

knappt något välmående och inte så pratig heller så det vore fel att kalla denna uppåt, mer neråt isf men med pigga ögon och hög puls och kändes som blodtrycket steg ordentligt jävla mycket på detta gift!

Vafan kan detta har varit för något?

Mina teorier 1: Felkok på äkta ICE så bara de dåliga bieffekterna blir kvar? Har läst om felkok på vanligt amfetamin så då borde det kunna hända på crystal meth också tänker jag?

2: Det är ingen drog alls bara kemikalier och giftiga ämnen som påverkar adrenalin så hjärtat slår snabbare och därmed ger ökad puls samt något som får ögonen att stå 24 timmar med mycket energi men utan rus. Tja ok 5mg attentin motsvarande ruset det kan jag sträcka mig till. vilket är lägre än en vanlig adhd dos utskriven av läkare för att jämföra!!

https://bashify.io/i/TyEjen

edit: kristallen som var en enda kristall utan smulor vägde cirka 1g totalt innan den smulades för snortning i näsan. bilden är en liten bit av den men bara så ni får ett utseende och vikt på hur den levereras från början! tänk 1g en kristall och vad det kan vara sen? självklart kan den ha varit större från början men vet att vissa droger görs större än andra så mer för att hjälpa er identifiera skiten!

sved och brände mycket mer i näsan än vanligt ice ja ni läste rätt och jävligt vidrig salt smak.

Jag tror jag råkade ut för en medveten fake skit och som dom kallar ICE och marknadsför som ICE men endast innehåller giftiga kemikalier som ger exakt dom biverkningar jag beskrivit. Syrebrist i hjärnan förklarar att jag kände mig efterbliven och glömsk. Men ändå pigg då det ger adrenalin påslag med högt blodtryck vilket ger extremt dåliga mående och att det endast var kemikalier och gift förklarar att det annars höga dopamin utsläppet uteblev! Att dessa fake är farligare än det annars ändå farliga originalet kändes ju redan givet som jag sagt innan. Detta kan såklart hända i vilket land som helst så var väl bara slumpen att det kom från Tyskland.
Det var sista gången för mig detta!
Varnar alla andra!!

https://www.prosperityhaven.com/fake...of-fake-drugs/

https://zinniahealth.com/substance-u...phetamine/fake
Citera
2025-01-11, 06:25
Medlem
Har dessa 3 piller någon glömt kvar efter en fest.

Först, en helt vit, blank, runt 5mm piller.

Sedan ett runt piller på runt 10 mm med numren "100" (ser lite ut som https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20040607001943). Detta piller är platt och mer beige/gulfärgat än det på bilden.

Sist men inte minst en bjässe på 15 mm som är runt och vit med inskrivet "E55" eller "E 55".

Någon som vet?
https://gofile.io/d/TWQgkl
Citera
2025-02-05, 17:55
Medlem
bottenskrapads avatar
Tapentadol?

Jag hade beställt Aspadol 200mg (Tapentadol) men idag när jag fick hem min beställning så märkte jag att tabletterna inte var Aspadol. Dem är helröda, utan skåra och har ingen imprint vilket är lite av en besvikelse då alla äkta läkemedel är märkta. Undrar hur man vet om dessa är tramadol eller tapentadol?
Senast redigerad av bottenskrapad 2025-02-05 kl. 17:58.
Citera
2025-02-06, 17:35
Medlem
Volvo950s avatar
Vad är detta?

https://tinypic.host/image/1000005426.2enCuZ

Är det tramadol Sandoz?
Senast redigerad av Volvo950 2025-02-06 kl. 17:48.
Citera
2025-02-07, 07:31
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo950
Vad är detta?

https://tinypic.host/image/1000005426.2enCuZ

Är det tramadol Sandoz?

Det var difludiazepam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera