• 8
  • 9
2020-12-22, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
r vl bra att det p ett stt finns ngot ansvar att sidor mste ha koll att det som lggs upp inte r barnporr. Att det inte r PH sjlva br inte vara ett loophole fr ett inte granska vad anvnder lgger upp. Sedan ska frsts anvndare som lgger upp material som detta straffas.
Jag har aldrig sttt p barnporr p PH, trots att jag spenderat massor av tid dr.
Jag tror hela anklagelserna varit verdrivna, visst har det skert frekommit men de har nog plockat ner detta omedelbart.
Citera
2020-12-27, 23:06
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Jag har aldrig sttt p barnporr p PH, trots att jag spenderat massor av tid dr.
Jag tror hela anklagelserna varit verdrivna, visst har det skert frekommit men de har nog plockat ner detta omedelbart.
Kan instmma i detta. Under mina r som "porrsurfare" har jag extremt sllan, fr att sga aldrig, p strre ltttillgngliga porrsidor, sttt p vad jag skulle kalla "ren" barnporr. Det vill sga filmer dr man knullar med ett klart underrigt barn, tex en s kallad "preteen".

Det som man dock ibland kunde "snubbla" ver, ven p etablerade sajter, var nakenbilder p synbart mindreriga flickor tagna p nudiststrnder och liknande. Och/eller flickor i bikini eller baddrkt. S redan fr vldigt mnga r sedan var det s att den som vill ha tag p barnporr i ordets mer bokstavliga betydelse, fr, milt sagt aktivt, leta efter det p ntets mer undanskymda, dolda platser.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in