Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2020-12-25, 13:52
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun
Mellan 150 och 200 skulle jag tro. Jättesvårt att uppskatta.

Du jobbar alltså som eskort? Hur länge har du jobbat?
Citera
2020-12-25, 14:08
  #50
Medlem
psaks avatar
Här är lite mer om antalsfrågan (FB) Ni som är eskorter, hur många sexköpare har ni haft egentligen?

En medelväg är väl annars att fråga hur länge de har hållit på? Så lite frekvensgissningar och en hyfsad överslagsräkning.
Är det fem år, är det tio år osv - från enormt till astronomiskt antal..?
Citera
2021-01-01, 01:06
  #51
Medlem
LenaPauls avatar
Ska vara super tydlig med dig , du ska under inga omständigheter fråga om det där!

Dem blåser skatteverket på enorma pengar med sin verksamhet nästan alla jobbar svart.
Citera
2021-01-01, 02:45
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Ska vara super tydlig med dig , du ska under inga omständigheter fråga om det där!

Dem blåser skatteverket på enorma pengar med sin verksamhet nästan alla jobbar svart.

En del vill ju inte svara heller pga. säkerhetsrisken, dvs en rädsla för att bli rånade.

Det man kan fråga är ju som jag tidigare sagt och gjort:

1 Hur länge har du jobbat?
2 Hur många kunder brukar du ha?
3 Hur många kunder har du maximalt haft på en dag?
4 Vid vilken ålder började du jobba så här?
5 Hur gammal är du?
6 (om hon har barn) Hur gammalt är ditt/dina barn?
7 Vad är det mesta någon betalat dig?
8 Hur mkt betalar du i hyra?

Jag har aldrig frågat alla dessa frågor på en gång, det är självklart, men jag har ställt frågorna och nästan alla har svarat utan problem, sen kan man ju själv kalkylera hur många hur kunder som haft sammanlagt på ett ungefär och hur mycket dom kan tjäna på det per vecka eller månad.
Citera
2024-01-19, 11:26
  #53
Medlem
Har denna tråden dött. Var ju lite intressant. Någon som har frågat någon ” working—girl, det senaste, hur många hon legat med. För egen del frågade jag en tjej som jobbat nere på en FKK. Hon hade haft ca 700 olika kunder på de 90 dagarna hon varit aktiv. Var knappt några återkommande alls. Så 680 nya minst då..
Citera
2024-01-19, 15:02
  #54
Medlem
Men, varför. Varför skall man fråga en kvinna hur många kunder hon haft.
Tänk efter. Vad vill du med denna fråga..?...
Citera
2024-03-29, 04:34
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenwall
Har denna tråden dött. Var ju lite intressant. Någon som har frågat någon ” working—girl, det senaste, hur många hon legat med. För egen del frågade jag en tjej som jobbat nere på en FKK. Hon hade haft ca 700 olika kunder på de 90 dagarna hon varit aktiv. Var knappt några återkommande alls. Så 680 nya minst då..

Det blir alltså 7.7 kunder per dag. Nästan 8 kunder om dagen i genomsnitt! Ganska mycket!
Citera
2024-03-29, 05:23
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Det blir alltså 7.7 kunder per dag. Nästan 8 kunder om dagen i genomsnitt! Ganska mycket!
fråga horan hur många har sprutat henne i munnen och satt på henne utan gummi, mycket intressantare
Citera
2024-03-29, 06:54
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Egentligen är det ju en relevant fråga eftersom man frågar en prostituerad eller hur?
Det är ju hennes yrke. Dessutom jag har endast bra intentioner. Om jag skulle märka att frågan är helt malplacerad så får jag väl tänka om. Förstår din poäng dock.
Sen kan jag gilla folk som bara frågar rakt ut sånt som kan ses som jävligt känsligt för man kan lära känna dem och få bra diskussioner med dem på ett snabbt sätt, men inte med alla, vissa orkar man bara inte med fast då är det ju bara att ignorera och skita i dem, inte svårare än så.
Ja är ibland så dom förnekar att do säljer sex,en del hävdar ju att o bara bara haft sex med dig senaste halvåret o aldrig gjort detta o detta fast man vet det inte är sant så antingen lever domi förnekelse eller så vill dom bara att du skall vara i bättre dager..men hur många do. Träffat kommer du nog till att få till svar 7
Citera
2024-03-29, 06:58
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolmonkey7
fråga horan hur många har sprutat henne i munnen och satt på henne utan gummi, mycket intressantare
Man får standard svaret då väl,Ingen du är den första?😁😁
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback