2020-12-24, 03:13
Medlem
TinyKinkalows avatar
Hej, jag har ett ps3 som funkar med alla spel utom Call of Duty: World at war. När jag sätter i skivan så funkar det men när det kommer den första laddning skärmen så fryser den och jag måste starta om konsollen. Skivan är rep och smust fri och har funkat innan. Lite irriterande att det helt plötsligt slutade funka. Jag har kolla online och raderat sparfiler och installerat om spelet. Hade varit jobbigt att köpa ett nytt cod nu när postnord är överbelastade pga jul/nyår.

Jag vågar inte öppna upp den, för jag är rätt bra på att råka göra fel och ha sönder något.

Finns det någon som har några idéer?

Tack på förhand.
Citera
2020-12-24, 04:07
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinyKinkalow
Hej, jag har ett ps3 som funkar med alla spel utom Call of Duty: World at war. När jag sätter i skivan så funkar det men när det kommer den första laddning skärmen så fryser den och jag måste starta om konsollen. Skivan är rep och smust fri och har funkat innan. Lite irriterande att det helt plötsligt slutade funka. Jag har kolla online och raderat sparfiler och installerat om spelet. Hade varit jobbigt att köpa ett nytt cod nu när postnord är överbelastade pga jul/nyår.

Jag vågar inte öppna upp den, för jag är rätt bra på att råka göra fel och ha sönder något.

Finns det någon som har några idéer?

Tack på förhand.

Testa att göra en fabriksåterställning på ditt PS3. Borde funka, om det inte har blivit fel på hårdvaran genom årens lopp.
Citera
2024-09-11, 15:26
Medlem
TinyKinkalows avatar
Hände mig med men jag köpte ett nytt spel och det funkade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in