Citat:
Ursprungligen postat av
Herr.Dekadens
Jag är ingen stor porrsurfare till vardags men sökte faktiskt upp lite gravidporr för sisådär ett halvår sedan när tjejen va i 7-8:e månaden något, i ett försök att finna lite inspiration att tillfredsställa hennes intensifierade sexlust i en ständigt växande kropp.
Inspirationen uteblev, köpte en dildo till tjejen och levde själv på avsugningar i sex månader tills saker och ting börjat återgå till sitt mer normala tillstånd.
P.s; ska tilläggas att jag tyckte min tjej var otroligt vacker och kvinnlig under graviditeten och jag ville vara nära henne så fort tillfälle gavs. Kunde bara inte koppla ihop det med sex. Tror det hade mest att göra med att vår dotter började göra sig väldigt påmind och att först ligga med örat mot magen och få en bebis-spark i fejjan för att sen växla om till påsättning....nä, inte min grej
Just det kan jag såklart förstå. En kollega & jag pratar ibland om vad vi gillar & han sa samma som du. Men vi män som aldrig har varit i närheten av en gravid tjej tänker nog inte så långt
Men nej, just det låter inte som nåt för mig heller. Kollade lite igår igen & nu finns det t.o.m. porriga bilder på kvinnor som (ser ut att ha) ett huvud påväg ut! Det fanns direkt i goggles bildsök. Jag behövde inte gå in på nån obskyr specialsida
En bild var t.o.m. med en kille (pappan?) liggandes bredvid med hård kuk mot hennes lår.... Nu tror jag inte det är ett riktigt barnhuvud på bilden men det var ju definitivt inget för mig....Uuuääähh
Nu menar jag naturligtvis inte att det var vanliga bilder på födande kvinnor utan sexuella bilder.... Nä, då håller jag mig till de "vanliga" gravidbilderna utan huvud..... Usch.