Citat:
Ursprungligen postat av
nickeh84
Nej men du sa väl själv att allt är möjligt så.. Att allt är en dröm och så vidare.. Men samtidigt brukar inte direkt ICA vara "djupa"
Jag kände dock först att det vore väldigt märkligt att göra en sådan här film där man döljer hans ansikte hela tiden och klipper bort i sista sekund där han kollar upp, om det inte är personen som är Stig.. Jag är inte säker heller på att det skulle kunna vara Reuter även om det var en massa smink, hon är väl ganska kort, runt 160 cm.
Man vet ju inte hur handlingen fortgår, om det är en kvinna som prankar eller dylikt.. men då blir det ju nästan omöjligt att gissa vem det är.. då lär enbart folk som var med i inspelningen kunna gissa rätt.. Så det bör ju vara mannen i filmen som är den nye skådisen.
"Ett bekant ansikte" behöver ju inte betyda att det har varit en person som varit med innan, kan ju vara betyda att det är en känd person.
När jag skrev om en dröm menar jag inte att jag tycker att det är ett bra sätt. Jag menar bara att man nog inte ska se senaste filmen som ett bevis för att det inte blir en kvinna. Samtidigt tycker jag att det är helt idiotiskt om figuren som spatserar fram i senaste filmen inte är den personen det blir.
Jag tycker således att en utklädd kvinna, en dröm eller en fortsättning på filmen där något helt annat händer är ett oetiskt angreppssätt eftersom man har en tävling och hävdad att det ska ges ledtrådar. Den som är med i senaste filmen är en mansgestalt varken mer eller mindre och visar det sig att den nya chefen inte alls liknar denna gestalt, då har de planerat villospår i stället för att ge de ledtrådar som utlovats.
Jag vet emellertid att reklambranschen är mer eller mindre oseriös så inget är omöjligt när det gäller dem.