OK Pågar då skall jag berätta för er vad som hänt
Aehhummmm ..Lite spekulationer så klart
Tatuerade Normkränkaren och Svartskallen från Hederskulturen har ju kört ihop det där på Samhall koncernen. Sugardaddy som torped och taga order av en Kärring nej nej .. Slår TILT
När jiddret startar åker förnuftet . Skisser på dassapapper och allt möjlig konstigt.
Jag kan förstå det att man kan reta upp sig på den typen damer och på svartskallar .och att det kan bli problem. Folk blir ju ovänner .. det händer ju ...
( en utvikning jag har för mig det var så att på Örlogsfartyg på Wasa och så att om det blev bråk ombord kniv framme -- En dog och gärningsmannen överlevde ..så knöt man ihop bägge två liket och den överlevande och dumpade över bord. det kan man ju klura på ..men det var inte så dumt egentligen Gärningsmannen var inte kvar ombord och nyttokalkylen börja slåss med kniv utföll annorlunda ...allmänprevention heter det nog )
Nåväl svartskallen och den tatuerade feministen kör ihop det ..
Svartskallen ändrar sig inte efter kulturell formning finns ju inte
Feminist som tar reson " Forget About it " som det heter i maffia filmer loopen är
MER --MER-- MER --MER-- MER --MER --> Crash and BURN
Så då finns situation Western filmernas " This Town aint big enough for the Both of us.. "
VAD Gör man då ..Ledningen chefskapet får den ena fakturan efter den andra för väktare osv osv. Fullt möjligt rektorn tom personligen gärna knutit ihop båda likt skepparen kapten på Örlogsmannen med en tross dumpat överbord eller från Öresunds Bron. Något måste göras
ENTER Arbetsrättsjuristen jä..ar anamma skumma killar ..
Sparka ngn eller båda hur fan gör man det då .Det är ju juristen expert på ..
Förr var det så att det var Arbetsbrist eller Personliga skäl typ Stöld / Slagsmål osv ( har inte kollat nuläget )
Arbetsbrist verkar vara svårt i synnerhet om man tänkt sig sparka båda...
SÅ vad man då,måste göra är att finna fram de personliga skälen ... det finns en tidning
Lag & Avtal som beskriver de fula trixen
https://www.lag-avtal.se/
VAD händer sedan ..Man vill nå effekten sparka Tatuerade feministen ...då gestaltar man verkligheten på det viset att sparkandet kan ske
( utvikning formal logiskt premisserna p(a,b,c,d..x ) --som går in i slutandet --> SOM ger Följden effekten SPARKEN .. man upprättar själv premiss mängden som ger följden
Vanligen går / fungerar ju detta fint eftersom ingen har råd lust eller tid Processa i en kass domstol som i detta fallet och de flesta har tänkt sig få vitsord inför nästa anställning .. )
Så vanligen ( jag kan inte säga det exakt i detta fallet ) så stämmer inte den motiveringen som arbetsgivaren anger för att nå effekten terminera anställningen ( se gärna tidningen )
Arbetsrättsjuristen han klarar inte differentieringen att detta är en annan situation ett anrikt Universitet Blåljuger i stället för att bolag med kanske Kontoret i Långtbortistan Venture kapitalist.
Så han drar detta som det vanligen görs ...
Sätter fram bluff papperet som den värnlöse skriver under man skakar hand " Jolly good sport "
Synd det blev på detta viset Get on with our lives.. klaffade inte detta lycka till på nästa ställa
Oftast är man väl inte så förbannande på varandra ..heller shit happens
Men tjejen som det verkar har ingen aning om att det är såhär slipstenen dras om detta ..
Hon är utkastad med fågelholk ---vanligen med Omedelbar verkan för forskningsfusk HAR inte skuggan av en aning ( talar om det vanliga Fallet ) Hon har inte fuskat
Så har hon lite större Cojones och lite bättre stöd än andra ...
Drar det till AD där då inte Universitetet kan bemöta invändningar beträffande Forskningsfusket helt enkelt för att det aldrig förevarit ett Forskningsfusk (igen hur det vanligen dras jag kan inte med 110 % säkerhet garantera att det var så i detta fallet )
Hon har ingen aning om varför hon är sparkad för Forsknings fusk .Eftersom hon inte har fuskat men ingen har berättat för henne att hon fick sparken för att det blev ett jä..a bråk på arbetsplatsen och vi tycker att det var ditt fel.
Det går inte sparka folk lika lätt tror jag för det .Det kan behövas mer ansträngningar med andra försvårande förhållanden fex missbruk ibland .som kan sätta käppar i hjulet för Ag s aspirationer.
SKULLE DETTA VARA HELT åt h..e ber jag om ursäkt men det kan vara skoj att snegla lite i den tidskriften i vart fall ..
Förtalet då ?? ser ju inte bra ut om praxis är en " Bullshit " inte sanningsenlig motivering då har man spritt uppgiften som inte är sanningsenlig.. OCH fortsätter ...det skulle nog inte jag göra om jag inte ägde domstolen.... och det gör jag inte...