• 1
  • 2
2021-08-15, 12:57
Medlem
swebarbs avatar
ja det r vl sdr.. knns mer som en mod till left 4 dead egentligen... knappast vrt fullpris nr det slpps.
Citera
2021-08-15, 15:43
Medlem
VelvetThornss avatar
Striga fiender som kan sl en allt fr snabbt innan man hinner reagera, trkiga specials som tar fr lng tid att dda, kan endast spela p deras officiella servrar som laggar. Det blir nog inte ett kp fr min del.
Citera
2021-08-15, 16:06
Medlem
Jag tror back4blood kommer floppa helt kommersiellt. Folk som gillade L4D kommer som oss att spela det och klara det, men den fortsatta spelarbasen kommer stagnera relativt fort. Det r ett bra spel, men det r s mycket som kunde gjorts bttre p mnga s mnga stt att det r lngt det next-gen coop zombie killer lir som det marknadsfrts som, efter frsta eller andra strre DLCn kommer det d ut. Precis som spelet kommer DLCna ocks vara alldeles fr dyra fr att den stora majoriteten ens kommer vervga ett kp.

Vilket r synd fr det r en grym subgenre jag nskat var strre med fler spel, men de som har pengarna kommer att tro att det r en genre som inte r vrd att sponsra fr den ser ut att sakna en trogen spelarbas, vilket Vermintide visar r fullstndigt fel, det handlar om genomfrandet mer n typen av spel. S mindre liknade spel kommer att utvecklas
Citera
2021-08-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetThorns
Striga fiender som kan sl en allt fr snabbt innan man hinner reagera, trkiga specials som tar fr lng tid att dda, kan endast spela p deras officiella servrar som laggar. Det blir nog inte ett kp fr min del.
Mitt fetade: Mste vara lagg eller s har du extremt dliga reflexer fr spelet r inte srskilt snabbt alls med dagens mtt, vill du se ett liknande spel som r snabbt, kolla in Vermtide 2.

"trkiga specials som tar fr lng tid att dda" - anvnd Jim eller Walker, nn av de har mycket bttre ADS.

Det finns ocks flera specials so du mste anvnda "corrution cards" du fr utav att spela spelet fr att de ens ska kunna spawna, utver det finns det ett ftal mycket ovanliga fiedner(snitches). Du vljer allts sjlv ut dina svraste fiender vilket du kan anpassa till bde din fr och nackdel.

Jag och mina kompisar klara hela spelet p medium igr, det var helt lagom svrt, kanske lite ltt nr lrde sig spelet och kunder samarbeta bttre.

Tycker inte du ska uttala dig nr du max har 30min spelat eller ntt snt gnllspik.
Citera
2021-08-15, 16:49
Medlem
VelvetThornss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx3cat
Mitt fetade: Mste vara lagg eller s har du extremt dliga reflexer fr spelet r inte srskilt snabbt alls med dagens mtt, vill du se ett liknande spel som r snabbt, kolla in Vermtide 2.

sna. Jag har 1200h i Vermintide 2 och dr kan jag dansa genom Cataclysm utan problem. Nu r servrarna laggiga som fan med en massa rubberbanding s ja, det kan ju vara det! Att man inte kan hosta sjlv r ett jvla problem nr deras egna servrar suger.

Citat:
"trkiga specials som tar fr lng tid att dda" - anvnd Jim eller Walker, nn av de har mycket bttre ADS.

Jmfr med L4D dr alla specials hade karaktr och var unika. Nej, p den dr punkten imponerar inte B4B mig.

Citat:
Tycker inte du ska uttala dig nr du max har 30min spelat eller ntt snt gnllspik.

Har testat B4B i 10h nu enligt Steam. Att du blir butthurt fr att ngon kritiserar ditt favoritspel r inte mitt problem.
Citera
2021-09-22, 09:12
Medlem
fellowvessels avatar
Spelade betan i 15 minuter var s trkigt att jag hll p somna.
Citera
2021-10-13, 19:17
Medlem
Hr har det inte hnt mycket.
Sjlv spelat igenom det nu, ibland lite korta kartor s man kom till saferoom lite fr snabbt, grafiken och scenerna bra, den enda buggen jag kan komma p r att vapnet kan blir osynligt nr man plockar upp ett nytt.

Ger spelet 7/10 stjrtar, hade ftt 7.5 om party mode hade fungerat som jag vill det
Citera
2021-10-14, 02:06
Medlem
Cakewets avatar
Tyckte betan var hur kul som helst, men tnker inte betala 600 spnn, vntar tills den gr p rea.
Citera
2022-02-19, 23:06
Medlem
BigFatCones avatar
Det r Left 4 Dead. Med nya banor. Vapnen knns bttre den hr gngen. Med ACOG-sikte s r hagelbssan faktiskt effektiv p 50 meter. I vrigt r det verkligen bara L4D med lite tweaks. Har man redan allt L4D s r det hr nog lite ondigt.
Den frmsta skillnaden r hur jvla mycket svrare det r.
Citera
2024-06-19, 20:41
Medlem
liddens avatar
REA p Steam nu.

Det verkar co-op fokuserat, funkar det ven om man spelar ensam? (jag har aldrig spelat l4d)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in