Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-01-13, 14:46
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hbdunkar
Är det bara jag som har problem att komma in på www.gab.com ? När jag försöker kommer denna text upp.

Vad kan detta bero på? Gab ska väl ha egna servrar så de kan väl inte bli nedstängda .Eller är det för mycket trafik på servrarna som orsakar detta?
Just nu är GAB.com den enda öppna kanalen i den fria världen tycks det där ordet är fritt. Så trafiken är nog hård.
Citera
2021-01-13, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Just nu är GAB.com den enda öppna kanalen i den fria världen tycks det där ordet är fritt. Så trafiken är nog hård.
Jepp, kan nog vara att det kommit 1,7 miljoner nya användare på 4 dar.
Citera
2021-06-10, 19:26
Medlem
dufrianords avatar
Andrew Torba säger att Jared Kushner begärt att kritik mot judiska personer, Zionism och Israel för att Donald Trump ska få skapa ett konto på Gab! 🙄 Jag vet inte om han ger efter eller hur det här slutar. Mycket som censureras allt hårdare på internet på senaste tiden. https://twitter.com/keithwoodsyt/sta...42643079532546
Citera
2023-07-21, 06:51
Avstängd
NobleCrusaders avatar
GAB verkar föra en skitdålig politik idagsläget eftersom de skickade nazistisk propaganda till mig. Bevis (2 bilder som visar dålig nazistisk propaganda på GAB med bilder och text. T.ex. en svastika samt Adolf Hitler som heilar): https://imgur.com/a/PeDtNor.

GAB borde nu blockeras av svenska staten i hela Sverige och få ett klagomål från svenska staten och krävas på pengar som skadestånd som ska skickas till mig som är ett brottsoffer!
Citera
2023-07-21, 09:24
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Att nazister får finnas på en plattform för fri diskussion är en sak, men hur ser Gab på de som inte är vita/nazister/kristna etc.? Om jag startar ett konto som heter KillAllWhites och börjar spamma bög- och vänsterpropaganda, kommer jag då att få vara kvar på Gab?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in