jag har länge varit en perfektionist angående design och byggmaterial, jag hatar lägenheten jag bor i pågrund av hur sliten den är, la ut en tråd nyligen här på flashback för att jag hade en ide och ville arbeta med någon med det endast för att jag skulle få arbeta med något som är så perfekt som jag kräver, blev avstängd för detta pågrund av annonsering, nu letar jag förgäves efter lägenhet och hittar ingenting som är perfekt nog antingen är väggarna fel färg, golven fel material med mera lister fel etc etc, ingenting är bra nog samt problemet med att hyreslägenhet aldrig skulle bli min och det är det enda alternativet jag har och det får jag ångest av, och när jag tänker över allt om och om igen så börjar jag få ångest både av att jag inte har råd för något så bra som jag vill ha det men också att det generellt är nästan omöjligt att hitta en perfekt lägenhet på alla sätt och vis oavsett kostnad, därav anledningen till iden jag hade, har tittat på olika möbler också där inget är perfekt nog så nu har jag börjat titta på egenbyggda alternativ, temperad glasskiva i måtten jag vill ha, har väldigt många ideer för inrednings design men kan inte göra något med dem eftersom det krävs väldigt mycket pengar då, jag undrar om jag är ensam med att känna mig så besatt med det, har alltid känt väldigt mycket press med kreativitet och skapande, designade en telefon vid namn symetium samt testade en bil design, design har alltid varit något som ger mig liv men jag får aldrig chansen med det.
lite konstig tråd men vill veta om jag är ensam med det speciellt inredningsdesign och att allt ska bli perfekt om jag blir avstängd för denna frågan också så ger jag upp.
lite konstig tråd men vill veta om jag är ensam med det speciellt inredningsdesign och att allt ska bli perfekt om jag blir avstängd för denna frågan också så ger jag upp.