2021-01-10, 22:02
Medlem
UdoDs avatar
Hejsan

Behöver råd, har påbörjat en kur testo e 250mg e5d samt 20mg dianabol ed ( tre veckor för kicka igång kuren) för tre veckor sedan. Har inträffat en del oväntade saker som gjort att jag inte kan fokusera 100% på träning eller kost för tillfället utan helt enkelt avbryter kuren för att gå på senare. Så nu till frågan ska jag köra en vanlig pct på nolvan 40,40 20,20 två veckor efter sista sticket eller finns det andra bra alternativ?
Citera
2021-01-10, 22:48
Medlem
Funkar att gå cold turkey...
Citera
2021-01-10, 23:16
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Vad för slags oväntade saker har inträffat.

Berätta gärna så vi vet min vän, kan alltid. Ara bra att veta.
Citera
2021-01-11, 07:33
Medlem
UdoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Vad för slags oväntade saker har inträffat.

Berätta gärna så vi vet min vän, kan alltid. Ara bra att veta.
Diverse små och större skador som behöver läkas ut.
Citera
2021-01-11, 11:59
Medlem
goofers avatar
Kliv bara av, det kommer bara att stöka till mer om du ska försöka dig på en pct också.
Citera
2021-01-11, 15:18
Medlem
Lamperouges avatar
Det är nog bara att kliva av utan PCT.
Citera
2021-01-11, 18:17
Medlem
Jag hade nog käkat en lågdos nolva ett tag iallafall. Testosteronet kommer ha orsakat lite hormonstorm i ditt system och när det går ur kommer testosteron och östrogen hoppa lite hit och dit. Hade velat ha viss nolva-dos ett tag för att se till att östrogenet inte spökar till något medan man väntar på att hamna tillbaka i balans. Kanske 20/10/10/10 eller nått
Citera
2021-01-13, 15:04
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Jag hade nog käkat en lågdos nolva ett tag iallafall. Testosteronet kommer ha orsakat lite hormonstorm i ditt system och när det går ur kommer testosteron och östrogen hoppa lite hit och dit. Hade velat ha viss nolva-dos ett tag för att se till att östrogenet inte spökar till något medan man väntar på att hamna tillbaka i balans. Kanske 20/10/10/10 eller nått

Det är inte halstabletter du rekommenderar här.
Det är cancermediciner.

Hans egen produktion kommer inte att bli sabbad av några stick eller lite dball.

Får han däremot känningar i bröstet så är det ju givet att motverka dessa för att slippa Gyno.

Grundregeln är alltid att stoppa i sig så lite som möjligt.

Vid behov sas.
Citera
2021-01-18, 19:38
Medlem
UdoDs avatar
Tack för alla svar, har bestämt mig för att gå av Cold Turkey.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in