• 7
  • 8
2023-07-13, 08:35
Medlem
Coinbase har nu integrerat sin wallet med XMTP network för säkra & privata meddelanden.
https://xmtp.org/blog/coinbasewallet
Citera
2023-07-15, 08:27
Medlem
Tja på er jag har en frågajag har krånglat med mitt jävla coinbase konto i över 6 veckor snart med det funkar fortfarande inte för mig att köpa bitcoins och jag har bett en arbetskollega även om hjälp som ska vara hyfsat bra ang datorer och såna saker (jag själv är sämst).
Det står iaf aå här mitt coinsbase konto:

Remaining steps.
Youre almost reade to start tradig crypto.
Account created ✅️
Verify your info ✅️
Pärmens method added ✅️
Sen står de buy your first crypto.

PLUS att jag fått mail om att jag nu kan börja köpa.

MEN när jag väl ska börja köpa BitCoins så kommer de upp samma jävla ruta hela tiden och i den rutan står de:

VERIFICATION IS STIL PROCESSING.
Its taking a few minutes for verification to complete. Check back in a bit.

Asså jag blir galen på detta och jag har försökt maila supporten men får bara nått auto svar. Men sen hittar jag inte problemet på deras hemsida.
Så.SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kan någon vänlig själ här på flashback hjälpa mig?

MVH
Citera
2024-03-04, 18:34
Avstängd
Kan ej föra över btc?

Lade in pengar i torsdags i mitt konto. Försöker föra över dem till annan sida men när jag ska klicka på skicka så står det :Your send failed
You currently only have 0.00025100 BTC available (175.15 kr). När summan jag försöker skicka är betydligt högre... Varför
Citera
2024-03-11, 11:31
Medlem
Någon annan som råkat ut för att Coinbase stänger deras konto?

Använder det inte så är inte så brydd, senaste gången var väl 2019/2020 typ.
Fick ett mail med följande info
"Hello,

Thank you for your interest in Coinbase. Our primary goal is to make digital currency safe and secure for our customers. Coinbase is a regulated Money Services Business under FinCEN (FinCEN.gov), and as part of achieving this goal, we are legally obligated to implement regulatory compliance mechanisms.

Upon careful review, we believe your account has engaged in prohibited use in violation of our Terms of Service and we regret to inform you that we can no longer provide you with access to our service. We respectfully request that you follow the on-screen instructions presented when you sign in to your Coinbase account to send any remaining balance offsite to an external address.

If you are currently enrolled in USD Coin rewards, you may want to wait up to 40 days before withdrawing funds to ensure you have received all eligible reward payouts. You will not be able to access these funds after account closure.

Should you have any questions or need assistance, please let us know and we'll be happy to help.

."
Citera
2025-03-04, 18:41
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Hur kopplar jag mitt bankkonto till coinbase ?
Citera
2025-03-04, 18:49
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Hur kopplar jag mitt bankkonto till coinbase ?

Om du vill ta ut pengar så måste du gissningsvis först ha satt in pengar från det bankkonto du har, för att bevisa att det är ditt. Behöver inte vara någon större summa.

Tryck "Withdraw cash" så får du säkert mer info.
Citera
2025-03-04, 19:52
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Heder till Armstrong att han förordar en ren bitcoinreserv, trots att han till stor del livnär sig på att kunderna handlar med shitcoins.

https://www.msn.com/en-us/money/othe...ly/ar-AA1A7Bgv
Citera
2025-03-04, 20:12
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Om du vill ta ut pengar så måste du gissningsvis först ha satt in pengar från det bankkonto du har, för att bevisa att det är ditt. Behöver inte vara någon större summa.

Tryck "Withdraw cash" så får du säkert mer info.

Nä ska skick krypto från exodus så jag kan sälja dom. Men sen måste jag väl koppla in ett konto så jag kan föra över pengarna ?
Citera
2025-03-05, 07:47
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Nä ska skick krypto från exodus så jag kan sälja dom. Men sen måste jag väl koppla in ett konto så jag kan föra över pengarna ?
Och jag beskriv för dig vad du behöver göra för att koppla?
Citera
2025-03-05, 10:35
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Och jag beskriv för dig vad du behöver göra för att koppla?

Sorry ,misstolkadentotalt. Tack för hjälpen.
Citera
2025-04-08, 17:49
Medlem
Fruxo9987s avatar
Jag ska föra över från coinbase till Tangem. Man gör då först en "small deposit test" , innan man kan göra riktiga överföringar. Den stod på Awaiting transfer hur länge som helst, sedan fick jag ett mail från coinbase att min small deposit transfer hade timed out. mailet avslutades med "Please initiate a new small deposit test attempt if you still wish to do so.". Någon som löst liknande problem?

EDIT:
Såg precis på status.coinbase.com att coinbase haft problem med "delayed sends" just. Det ska vara åtgärdat men det verkar inte fungera ännu.
Senast redigerad av Fruxo9987 2025-04-08 kl. 18:00.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in