Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Kan bara instämma med det. Det är särskilt viktigt när det gäller PM eftersom mods inte ser hotfulla PM om de inte rapporteras.
Om man av någon anledning inte vill göra det går det att blockera hotfulla eller otrevliga användare från att skicka PM under Kompis/-ignorera-listorna i kontrollpanelen.
Har varit här sen 2007. Gör ingen hemlighet av att jag är kvinna.
Under hela denna tid har jag aldrig mottagit ett hat-PM. Knappt ens några jag skulle klassa som otrevliga eller närgångna. Tvärtom, så många roliga och jättetrevliga PM som lett vidare till kompiskontakt.
Visst kan det komma en del pubertala svar i diskussionerna där man försöker förolämpa i brist på argument, men så himla illa är det inte och jag upplever det vara könsneutralt nästan helt och hållet. Idiotsvar kan man ignorera eller idiotsvara tillbaka om jag är på vrånghumör, vilket inte är ofta.
Kan ha att göra med de forumdelar jag håller till i, men att kvinnohatet skulle genomsyra hela Flashback och vara satt i system, nej nej, så är det definitivt inte. Inga 99 % kvinnohatare här inte, som nån skrev.