Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-01-20, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
undrar om ngon av dom iblandade har med beariaws mc att gra det r den enda mc klubb jag vet iaf som r supporters till bandidos..om dom nu r det lngre dom gjorde ju bort sej kraftig i en narkotika hrva fr ngra r sedan

Jonas var med dr, men r med i Bandidos Karlstad nu, Bear Jaw i Skaraborg tror jag gtt upp i Bandidos, de bytte namn fr nt r sen till Bandidos Probationary mc, s vitt jag vet str klubblokalen tom.
Citera
2021-01-20, 17:40
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Jonas var med dr, men r med i Bandidos Karlstad nu, Bear Jaw i Skaraborg tror jag gtt upp i Bandidos, de bytte namn fr nt r sen till Bandidos Probationary mc, s vitt jag vet str klubblokalen tom.

kanske lika bra den dr narkotika hrvan var vldigt underhllande lsa fup till ..alla mer eller mindre glappade och alla blste dom p narkotikan med
Citera
2021-03-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi

Stmmer att Jonas r med i Bandidos numera. r det inte mrkligt att storebrorsan r 81 supporter och lillebror Jonas fullvrdig Bandidos medlem?
Citera
2021-05-07, 02:36
Jag vill ha tag i Helsingborgaren PJ (fre detta Morbids mc)
Var finns han nu? r det Bandidos Wernamo ?
Ja han med ormarna.
Senast redigerad av Massonite 2021-05-07 kl. 02:39.
Citera
2021-05-07, 09:19
Medlem
Str ju klart och tydligt (kanske inte r s men troligtvis r det s) att skulden NU har vxt till 170 000kr.
S killen har haft en skuld som han skitit i att betala.
Vill du leka kriminell och vara med i Bandidos, fr att sedan hoppa av nr det passar, och sedan skita i att betala en eventuell skuld (kom ihg att det var ngra r sedan han hoppade av) s har han garanterat haft tid och prjsa. Och vem vet hur stor skulden var innan phlsningen. Men en hjning med 10 000kr r inte trolig, utan troligtvis har dem lagt p en hundring med tanke p att dem inte ftt betalt p lnge.
Sen att han knt sig untouchable bara fr att det r gamla vnner. Kan alla ta med sig att nr det handlar om cash r inga vnner. Sen nr det diskuteras p mten, och det gelatinen kommer upp frgor om skulden, har han betalat? Nr ska han betala? Han har tid p sig grabbar, se till och fixa cashen. Osv osv. Till slut s tappar man tlamodet och s str dem dr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in