Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-13, 02:38
Medlem
Polkadot r vrdelst skrp. Dem vet inte hur man marknadsfr och hittar nya kpare. Vem bryr sig om teknologin egentligen
Citera
2021-09-13, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klosor6
Polkadot r vrdelst skrp. Dem vet inte hur man marknadsfr och hittar nya kpare. Vem bryr sig om teknologin egentligen

Frlt. Glmde.
https://streamable.com/xy82al
Citera
2021-09-14, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Frlt. Glmde.
https://streamable.com/xy82al

Har sett den. Rolig. Vad betyder ens bst i kryptovrlden?
Citera
2021-09-15, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klosor6
Polkadot r vrdelst skrp. Dem vet inte hur man marknadsfr och hittar nya kpare.
Frstr inte om detta r ironiskt, men det summerar ju hela hjrtat av Polkadot. Gavin Wood avskyr sljare i kostym och bryr sig bara om teknik, funktion, skapat vrde. Ur detta vxte ett community som fungerar likadant.

Vet och vet, det spelar ju ingen roll om det inte finns ngot intresse av att driva den typen av verksamhet.
Citera
2021-09-15, 14:48
Citat:
Ursprungligen postat av lolseboll
Frstr inte om detta r ironiskt, men det summerar ju hela hjrtat av Polkadot. Gavin Wood avskyr sljare i kostym och bryr sig bara om teknik, funktion, skapat vrde. Ur detta vxte ett community som fungerar likadant.

Vet och vet, det spelar ju ingen roll om det inte finns ngot intresse av att driva den typen av verksamhet.

nd r den 8:a i marketcap.

Fredrar snt som r hgt vrderat fr att folk vrdestter det n sdant som r hgt vrderat fr att ngon spenderat stora summor p marknadsfring...
Citera
2021-09-16, 02:54
Medlem
SithMasters avatar
Brjade investera i Polkadot fr ca 14 dagar sedan och har redan ftt tillbaka och tagit ut min initiala insats. Nu r det bara att kra p. Kommer definitivt stoppa in lite mer vid dipp.
Citera
2021-09-18, 18:00
Medlem
Fr den DOT-intresserade, (och fr pajasen i inlgg #109 som pstod att VCs ej bryr sig om tekniken, drmed var tydligen DOT "vrdelst skrp".)

"Most popular asset across VCs and hedge fund crypto portfolios (incl Alameda, A16z, Binance Labs, Galaxy Digital etc)"

https://imgur.com/a/dHdkWw2

Klla: https://messari.io/article/messari-f...asset:polkadot
Citera
2021-09-18, 18:18
Medlem
fittslems avatar
Samma personer som sger att detta r skrp r samtidigt folk som gr in i random shit coins som Shiba och frlorar allt.
Nej det kommer g bra fr alla som investerat i denna coin. Bra projekt och bra ligger hgt i market cap.
Citera
2021-09-18, 22:34
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Samma personer som sger att detta r skrp r samtidigt folk som gr in i random shit coins som Shiba och frlorar allt.
Nej det kommer g bra fr alla som investerat i denna coin. Bra projekt och bra ligger hgt i market cap.
Lter som du kpt toppen av DOT, gick du in hrt eller? Frsker du shilla Dot?

Den har gtt bra sedan jag rekommenderade den.
Citera
2021-09-18, 23:33
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thesnaggletooth
Lter som du kpt toppen av DOT, gick du in hrt eller? Frsker du shilla Dot?

Vilken top? Jag har haft lite av mitt portfolio i DOT sedan frra ret, har tjnat ngra X 100% och det lr ka.

terkom grna med dina expertkunskaper
Senast redigerad av fittslem 2021-09-18 kl. 23:36.
Citera
2021-09-19, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thesnaggletooth

Har DOT gtt bra sedan du rekommenderade den?
Storhetsvansinne?

Tror DOT kommer bli en av de bst presterande valutorna under Q4, om de fr igng sina parachain auctions. Har man inte lst p om detta, och vad resultatet blivit nr man gjort detta p Kusama, (lillayster kedjan) s har man lite att lsa p.
Citera
2021-09-19, 13:08
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice
Har DOT gtt bra sedan du rekommenderade den?
Storhetsvansinne?

Tror DOT kommer bli en av de bst presterande valutorna under Q4, om de fr igng sina parachain auctions. Har man inte lst p om detta, och vad resultatet blivit nr man gjort detta p Kusama, (lillayster kedjan) s har man lite att lsa p.

Thesnaggletooth sitter och kastar bort sina pengar p shit coins, honom ska man inte ta serist.

Han r flitig i Saitama-delen just nu. Det sger en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in