2023-12-03, 22:50
Medlem
Skulle aldrig gna en minut att lyssna n mindre titta p detta program.
Citera
2023-12-08, 21:24
Citat:
Ursprungligen postat av NoColorClothes
Nej inte det r inte mycket att titta p. Stnger oftast av direkt, som ikvll med ngon trkig msterkocksdomare
Citera
2023-12-08, 21:38
Medlem
Maulcas avatar
En ganska intetsgande programledare medioker utan total empati eller knsla. SVT har gjort ett riktigt bottennapp hr. Har SVT ngot ess i rockrmen egentligen?
Citera
2023-12-09, 20:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoColorClothes

Inte mnga verkar gra det heller. Knappt p topp 10 i SVT Play och kvalar inte ens in under Telia och Telenor topplista. Det r hpnadsvckande sett till att det r den allra bsta sloten i tabln och p gratisn SVT. Att den inte r hgre upp dr vittnar om att extremt mnga tycker detta r ett skitprogram.
Citera
2023-12-10, 11:22
Medlem
Crapmagics avatar
Jag sitter och skattar t Jason Prst-ly frn Beverlly Hills hos CB och hur dligt han ldrats, han sn nstan ut som Anders vergrd faktiskt

Jag tnkte vad ful Bill Skarsgrd har blivit, jag lste (syn hallucination) Bill Skarsgrd nr det stod Walter Skarsgrd i Brje, sedan sg jag att den hr hette Walter Skarsgrd, never seen before
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-10 kl. 11:25.
Citera
2023-12-22, 21:11
Bara jag som tycker hon r extremt medioker som intervjuare? Noll knsla och takt.
Citera
2023-12-22, 22:45
Medlem
Aaah vilken hrlig extrafrlngd julspecial. Jag knner mig lika hmmad med gangsters frn Chicago och hermafroditer frn New York som bastarder frn smlndska hglandet! Ljuvligt!
Citera
2023-12-22, 22:45
Medlem
Lite mrkligt att Camilla Hamid ska fortstta umgs med sin exmans familj. Nr hennes ex skaffat en ny kvinna, ska hon d fortfarande sitta dr p familjemiddagar och dylikt med den nya frun d?
Citera
2023-12-22, 22:54
Medlem
picapicans avatar
Smrtsamt att se skatan sitta och blunda och se lidande ut, samtidigt som hon intervjuar gsterna.
Citera
2023-12-22, 23:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
Aaah vilken hrlig extrafrlngd julspecial. Jag knner mig lika hmmad med gangsters frn Chicago och hermafroditer frn New York som bastarder frn smlndska hglandet! Ljuvligt!
Kvinner frn Tensta kren (ntverket) med nglavingar! fick pminna oss om julens glada budskap om att det mngetniska Sverige r en god affr!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-22 kl. 23:25.
Citera
2023-12-22, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kvinner frn Tensta kren (ntverket) med nglavingar! fick pminna oss om julens glada budskap om att det mngetniska Sverige r en god affr!

La Camilla stod fr julbaket, pepparkaksformerna hade ursvenska gummors former!
Hyland himself var en bastard frn smlndska hglandet!
Citera
2023-12-22, 23:08
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Bara jag som tycker hon r extremt medioker som intervjuare? Noll knsla och takt.

Hon r iaf. bttre n Skavlan, andra sidan r vem som helst bttre n Skavlan.
Blir vl mycket flamsande och tramsande med Bergfeldt men programmet gr att se p.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in