2021-01-16, 13:02
Medlem
rotesaus avatar
Carina r vldigt behaglig. Mysigt, harmlst program men tyvrr vldigt dligt klippt, vilket strde ordentligt i min mening.
Citera
2021-01-16, 13:03
Medlem
coxenframmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Vldigt underligt upplgg. De sitter ju bara och smpratar. Oklart varfr statsministerFrun fick s mycket plats, r ju inte jtteintressant att lyssna p en vanlig tants iakttagelser liksom.
Kalla henne rugguggla va inte snllt, vi ldras alla och hon ser bra ut fr att vara pensionr.

Narcissisten Benjamin fick ju en terapisession iaf.

Nr du frstr att Stefan Lfven har frstrt Sverige fr generationer att komma, om inte permanent (med tanke p den demografi han har skapat) s r att kalla hans fru rugguggla ingenting i jmfrelse med de praktiskta negativa konsekvenser denna man har skapat. Att vara ihop med ett riktigt riksrvhl som sljer ut Sverige och frstr sitt eget land fr egen vinnings skull. Flashbackare bli chockade nr man freslr mer gammelmodiga straff som hngning osv. Men nr man inser att mannen i frga skert ftt tusentals att beg sjlvmord pga sin politik s frstr man att det inte finns straff nog fr mnniskor av den hr typen.
Citera
2021-01-16, 13:17
Medlem
Mosbulles avatar
Patetiskt, precis som frvntat..
Och Lfvens fru var ovntat osympatisk allts.
Och Carina B? Hon var precis lika kass som jag frvntat mig.
Citera
2021-01-16, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coxenframme
Nr du frstr att Stefan Lfven har frstrt Sverige fr generationer att komma, om inte permanent (med tanke p den demografi han har skapat) s r att kalla hans fru rugguggla ingenting i jmfrelse med de praktiskta negativa konsekvenser denna man har skapat. Att vara ihop med ett riktigt riksrvhl som sljer ut Sverige och frstr sitt eget land fr egen vinnings skull. Flashbackare bli chockade nr man freslr mer gammelmodiga straff som hngning osv. Men nr man inser att mannen i frga skert ftt tusentals att beg sjlvmord pga sin politik s frstr man att det inte finns straff nog fr mnniskor av den hr typen.

Vad tyckte du om programmet annars d? Du verkar ganska hatfull.
Citera
2021-01-16, 13:24
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello
Och av det sklet s sllar du dig till oss i Flashbackdrggen och skriver skit om recensenterna i en trd om ett program du inte ens har sett?

Stilfullt.

Vem vet, du kanske hade uppskattat att f se statsministern dela med sig av datingtips?

Det r bara s jvla patetiskt att man vet p frhand vad kommentarerna kommer bli nr det handlar om en kvinna i rutan.
Citera
2021-01-16, 13:31
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemonzhello
Mitt nd rtt ohatiska - om n beklagande - inlgg ovan gller ven dig.

Vad tyckte du om programmet?

Frklara och motivera det istllet fr att skriva skit om ett forum dr du ju sjlv bevisligen inte precis hjer nivn.

Ett bra program, intressanta gster med Ulla och Stefan Lfven, hsttjejen med en intressant historia som jag fljt tidigare, friskidkaren och Ingrosso som r lite av en favorit.

Tyckte ocks att Bergfelt hll ihop det hela vl. Det trodde jag i och frsig i och med att hon haft en bra och objektiv rapportering under sin tid i USA.
Citera
2021-01-16, 13:39
Medlem
VanDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Makabert att statsministern sitter och pyser med maka i talkshow nr folk runt omkring honom dr p lpande band fr en planering han br skulden till. Hittills drygt 10 000 mot hundratals i Finland, Norge och drygt tusen i Danmark.

Staben bakom Lfven slppte fram honom framfr kamerorna med frmodandet - sannolikt korrekt - att fredagsmys med familjra statsministern i statstelevisionen fr att ltta upp litet i dessa dystra tider i positiv mening strker Lfvens public relations hos folket.
Exakt s r det. Samtidigt hller fanskapet sig alltid undan nr han borde vara i TV, nr det rr sig om ngon het samhllsfrga.
Hr passar det tydligen att frska vara folklig.
Citera
2021-01-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ett bra program, intressanta gster med Ulla och Stefan Lfven, hsttjejen med en intressant historia som jag fljt tidigare, friskidkaren och Ingrosso som r lite av en favorit.

Tyckte ocks att Bergfelt hll ihop det hela vl. Det trodde jag i och frsig i och med att hon haft en bra och objektiv rapportering under sin tid i USA.
En snygg medellders svensk kvinna hellre n Paddan Pascalidou.
Bttre varje dag i veckan!
Citera
2021-01-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Hahaha! Den var bra!
Citera
2021-01-16, 14:00
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Hahaha! Den var bra!

r du ironisk? Menar du att hon inte varit bra i sin rapportering frn USA, varfr tycker du s, kan du utveckla?

Hon har till och med ftt pris fr denna insats:
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...nde-prestation
Citera
2021-01-16, 14:09
Medlem
Scalpings avatar
Sg frsta 5 min och kndes totalt ointressant att se en helt oknd tant intervjua folk. Sknt att Skavlan r borta, men detta var ju samma utjatade koncept. Bara ny dekor och en trkig tant istllet. De kunde terupplivat Sen kvll med Luuk istllet eller varfr inte Razzel 😄
Citera
2021-01-16, 14:13
Moderator
Dr Kings avatar
Skrpning i trden. I denna trd kan ni diskutera programmet, dess programledare och gster. Diskussioner om public service, SVT i allmnhet och andra program och programledare dr fr ni ta i andra trdar.

Trden lses nu tillflligt fr upprensning.

De som fortstter att g off topic nr trden lses upp kommer att f varningar.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in