Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-18, 19:39
Medlem
Tok-Franss avatar
Nanzy's blodtryck fortsätter stiga.

"Pelosi Sends Letter to Acting Defense Secretary Miller Demanding Halt to Attempts to Install Unqualified NSA General Counsel Candidate"

Vad är det som oroar henne?

Jag undrar vad hon har för tankar om Miller, tänker främst på hennes försök att lura av Trump kärnvapen-koderna.
2021-01-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Suck...Det är en militäroperation som pågått i flera år. Det som dom började droppa var redan satt i rullning och den andra sidan kunde inget säga/göra utan att avslöja sig själva. Men har ni redan glömt Russiahoax? Impeachment fiaskot? Varför har dom försökt få bort honom sedan dag 1?

Visst kan man tycka att Trump har en bristfällig attityd om man nu slaviskt följde media i valet 2016, men demokraterna gav han inte ens en chans, han skulle bara bort ögonblickligen..Ni har inte ens tänkt tanken att det är helt jävla avslöjande? Speciellt om man ska försöka antyda att man har en bättre moral och accepterar demokratin? DOM SKREK SEN FÖR FAN DAG 1 ATT DET VAR FUSK VIA RYSSLAND? Men när demokraterna anklagar någon för fusk kan man föra domstol med 0 bevis? Just det.
Det var i främsta fall conflict of national interest som var slagträet då vilket är en väldigt rimlig anledning. Men fortsätt du att se videos från bitchute och hämta information därifrån din hjärntvättade aphjärna.
2021-01-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Så han ville avväpna republikanska soldater? Låter lite diktatur över det hela.

Pågår väldigt mycket desinformation. Vi har inte en aning. Vi kan bara tolka det som sker och sägs, därför får vi olika bilder av vad som kommer ske.

Normalt är det jävlar i mig inte i alla fall.

Haha, helt sjukt. Förrädarna är livrädda.

Att politiken är onormal i USA och i Sverige är vi väldigt eniga om.. Känns dock som den enda chansen till att det ska bli en förändring är via Trump, annars kommer det bara fortsätta på samma spår.

Även Sveriges korrupta äckelpolitik borde förändras och det är nu, helst igår..
2021-01-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Tanken ska vara att om en liten del av befolkningen är någorlunda insatta i planen kan de hjälpa till att förklara läget och minska chocken för de som inte blivit invigda.

Sannolikt är Q en bluff. Om Q inte är en bluff kommer bitarna falla på plats när planen går i lås.

Q har egentligen inte berättat någonting. Q har bara sagt ”kolla här och dra era slutsatser”. Man kan lugnt säga att vissa slutsatser folk dragit är uppåt väggarna samt att andra slutsatser gått folk förbi.

För min del ska det bli intressant att se vad som händer då jag försökt följa Q sen november 2017. Antingen är allt nys eller så kommer något för allmänheten oväntat hända.

Kan du vara vänlig och länka en bra sida där jag kan läsa lite angående Q? finns en uppsjö och hade uppskattat om du besparade mig det oändliga sökandet.
2021-01-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Försök istället att förklara logiken med att avväpna 25000 militärer för att sedan begära 5000 till med vapen?

Är du nervös?

Trodde att jag hade fastslagit vart jag står i detta. Men icke..

Jag hade gärna haft samma hopp som er, vad gäller ansvarsutkrävande gentemot makthavare som har haft annat för sig än att jobba för deras väljare.
Problemet är ju bara att det här är kvasireligöst trams.
Ända sedan Trump kom in i bilden så har vi fått höra att ”snart händer det, pedofilerna kommer åka dit en efter en, trust the plan”.

Det ni gör med era knasiga teorier är att flytta fokus från riktiga händelser, händelser som nu tystas ner för att ni ”tror på planen”.
Det skulle verkligen inte förvåna mig om det är diverse spionorganisationer som ligger bakom Q från första början, just för att det är ett exceptionellt bra sätt att flytta fokus från riktiga händelser.
2021-01-18, 19:49
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Jag har varit minst sagt skeptisk sedan första början med hela Q grejen. Men jag måste säga att jag ändå är liiiiite hoppfull just nu.

Om demokraterna redan vunnit, varför försöker de så desperat dra honom inför riksrätt? Bara en av flera små detaljer som får mig att höja på ögonbrynen.
Tur att vi inte behöver vänta så länge iallafall. För om Biden svärs in utan problem 20 Jan, och om det inte händer något stort de följande dagarna, då är det väl ändå dags att kasta in handuken och gå och lägga sig?
2021-01-18, 19:52
Medlem
SanktPeters avatar
Hade snubben vetat nåt hade han inte snackat så
2021-01-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Jag har varit minst sagt skeptisk sedan första början med hela Q grejen. Men jag måste säga att jag ändå är liiiiite hoppfull just nu.

Om demokraterna redan vunnit, varför försöker de så desperat dra honom inför riksrätt? Bara en av flera små detaljer som får mig att höja på ögonbrynen.
Tur att vi inte behöver vänta så länge iallafall. För om Biden svärs in utan problem 20 Jan, och om det inte händer något stort de följande dagarna, då är det väl ändå dags att kasta in handuken och gå och lägga sig?

Att Trump återigen ställs inför riksrätt har sina politiska orsaker för dems.
Anledningen är att säkerställa att han inte ställer upp 2024, vilket han inte kan göra om han blir fälld.
En annan anledning är att solka hans rykte såpass mycket att ingen vill ha med honom att göra inför presidentvalet 2024.
2021-01-18, 19:55
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antszhor
Kan du vara vänlig och länka en bra sida där jag kan läsa lite angående Q? finns en uppsjö och hade uppskattat om du besparade mig det oändliga sökandet.

greatawakening.win är bra. Just nu går det inte att komma åt https://qanon.news/Q/. Den verkar dom ha tagit ner (alla posts). Men great awakening har en bra summering om man söker lite + allt som sker just nu.
2021-01-18, 19:57
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Trodde att jag hade fastslagit vart jag står i detta. Men icke..

Jag hade gärna haft samma hopp som er, vad gäller ansvarsutkrävande gentemot makthavare som har haft annat för sig än att jobba för deras väljare.
Problemet är ju bara att det här är kvasireligöst trams.
Ända sedan Trump kom in i bilden så har vi fått höra att ”snart händer det, pedofilerna kommer åka dit en efter en, trust the plan”.

Det ni gör med era knasiga teorier är att flytta fokus från riktiga händelser, händelser som nu tystas ner för att ni ”tror på planen”.
Det skulle verkligen inte förvåna mig om det är diverse spionorganisationer som ligger bakom Q från första början, just för att det är ett exceptionellt bra sätt att flytta fokus från riktiga händelser.

Vilka händelser menar du Q flyttar fokus från?

Att ingen verkar undra vart Gina Haspel tagit vägen skulle vara det enda jag kommer på som behöver belysas, men varför och vart är hon?
2021-01-18, 20:00
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Att Trump återigen ställs inför riksrätt har sina politiska orsaker för dems.
Anledningen är att säkerställa att han inte ställer upp 2024, vilket han inte kan göra om han blir fälld.
En annan anledning är att solka hans rykte såpass mycket att ingen vill ha med honom att göra inför presidentvalet 2024.

Absolut. Men det är ändå konstigt att allt detta och mer görs så fort. Biden är inte ens tillsatt än och man drog igång riksrätt när Trump hade ungefär två veckor kvar som president?

En annan lite läsklig sak är att galningar som AOC och andra extremvänster inom Demokraterna redan gör listor på Trump supportrar!
2021-01-18, 20:03
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
greatawakening.win är bra. Just nu går det inte att komma åt https://qanon.news/Q/. Den verkar dom ha tagit ner (alla posts). Men great awakening har en bra summering om man söker lite + allt som sker just nu.

Det är jakt på QAnons nu.

https://twitter.com/JamesOKeefeIII/s...693626375?s=20

Ha inga förhoppningar att sidan går att nå inom den närmsta framtiden.

QAnon's blev plötsligt farligare än Hitlers SS soldater.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in