Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-18, 11:15
Medlem
Du är allt kreativ du. Ingenting kommer hända.
2021-01-18, 11:17
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Ryktas om att det kommer smälla bomber bland folkmassan med så var bereda på det!
2021-01-18, 11:18
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Londinium
Jag har en polare som är precis som dig. Deep State, Q-Anon, Covid, 5G, World Economic Forum, Chemtrails, Great Reset / New World Order - judar och spöken bakom varje hörn.

Istället för att försöka hitta den minst troliga - men mest spektakulära - förklaringen till varför världen är skit och skvallra om detta på internet, varför inte koncentrera sig på de sakerna som faktiskt är verkliga?

Exempelvis hur vi ska klara oss in i nästa århundrade utan total kollaps på grund av överbefolkning, naturkatastrofer och bristande resurser, medan vi samtidigt självklart undviker att tvingas in i något sorts globalt Kina för att kontrollera mänsklighetens egoistiska drifter

Jag undrar..Hur VET du att det inte är sant? Jag menar visst, det vore märkligt om du inte vore skeptisk etc..Men hur i hela helvete VET du att det inte är sant? Allt du VET är vad media sagt till dig är sant/falskt. And thats it. Du VET inte. Du måste sluta tro att du vet något du omöjligt kan veta..Dit ego är din största fiende för att förstå någon sanningen i överhuvudtaget. Inse att dom ljuger för er då ni snällt bara jamsar med utan en enda kritisk tanke kring varför dom ha velat globalisera världen.
2021-01-18, 11:20
Medlem
Synitizes avatar
Efter all negativ respons och inte en enda kritisk fråga riktad misstänker jag att vederbörande inte kommer synas till i tråden när ni väl insett att ni blivit lurad till att satsa på fel häst under större delen av era liv.

För det första finns det inget som heter "Q-anon"..Det finns Q , Q+ (Trump) och sen Anons.

Ni som säger att Q inte är sant har inte läst en enda post. Ni läser media som säger att det är en konspiration and thats it. Då "vet" ni att det inte är sant.
Senast redigerad av Synitize 2021-01-18 kl. 11:25.
2021-01-18, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Efter all negativ respons och inte en enda kritisk fråga riktad misstänker jag att vederbörande inte kommer synas till i tråden när ni väl insett att ni blivit lurad till att satsa på fel häst under större delen av era liv.
Den som lever får se
2021-01-18, 11:26
Medlem
Londiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Jag undrar..Hur VET du att det inte är sant? Jag menar visst, det vore märkligt om du inte vore skeptisk etc..Men hur i hela helvete VET du att det inte är sant? Allt du VET är vad media sagt till dig är sant/falskt. And thats it. Du VET inte. Du måste sluta tro att du vet något du omöjligt kan veta..Dit ego är din största fiende för att förstå någon sanningen i överhuvudtaget. Inse att dom ljuger för er då ni snällt bara jamsar med utan en enda kritisk tanke kring varför dom ha velat globalisera världen.

Jag utmanar dig att lägga fram ett enda bevis - och nu alltså inte motsatsen avsaknad av bevis - för någon av de "alternativa teorier" du stöder. Jag lovar att jag ska verifiera beviset med öppet sinne!

Tips #1: Om man enkelt kan googla "[påstående] debunked" och få fram konkreta motbevis, så är det tyvärr inte ett bevis
Tips #2: Ett påstående på Twitter, en post på 4chan, en länk till ett YouTube-klipp där nån snubbe sitter och kommenterar Twitter-påståenden eller poster på 4chan är INTE heller bevis
2021-01-18, 11:30
Medlem
Det blir ingen militärkupp i USA men det vore intressant att beskåda.
2021-01-18, 11:32
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Londinium
Jag utmanar dig att lägga fram ett enda bevis - och nu alltså inte motsatsen avsaknad av bevis - för någon av de "alternativa teorier" du stöder. Jag lovar att jag ska verifiera beviset med öppet sinne!

Tips #1: Om man enkelt kan googla "[påstående] debunked" och få fram konkreta motbevis, så är det tyvärr inte ett bevis
Tips #2: Ett påstående på Twitter, en post på 4chan, en länk till ett YouTube-klipp där nån snubbe sitter och kommenterar Twitter-påståenden eller poster på 4chan är INTE heller bevis

Läs Q's posts och jämför med vad som hänt och vad som händer. Där har du alla bevis. Där har du allt. Och då kommer du se när Trump själv hintar till det tydligt "17". Men du kommer såklart inte göra det. Men där har du bevisen/sanningen. Kan du inte acceptera det pga din stolthet är det ditt bekymmer. Men inget kan stoppa det här.

Om du haft minsta insyn i vad jag skriver om hade du vetat att Big tech där Google är inräknad tillhör "the cabal" dvs den djupa staten..Allt som har med det här att göra censureras av en anledning. Att hänvisa till vad google skriver är "debunked"..Wow. Du kommer få dig ett bryskt uppvaknande.

Gör mig en tjänst om du är seriös. Kolla upp lite kanaler som inte har ett klart bias mot Q & the great awakening, väg det sedan mot dom som säger att detta är "denunked" och flaskt.. Och med debunked brukar det vara att man säger att det inte är någon media som kan verifera nyheten. MEDIA ÄR EN DEL AV DEEP STATE..

Om du skulle tro på det jag skriver skulle du fatta att du inte kan gå på den sanningen som deep states källor försöker tillskriva. Det är lite som att fråga borttslingen om denne är skydlig eller ej. Vad fan tror du svaret blir? "Oj ni tog oss på bar gärning! Haha jaja då blir det väl raka vägen till galgen då!"

Dom kan inte erkänna ett piss av det här utåt för då är det över.
Senast redigerad av Synitize 2021-01-18 kl. 11:36.
2021-01-18, 11:34
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Det blir ingen militärkupp i USA men det vore intressant att beskåda.

Det är ingen kupp, det är förhindrandet av en. Bevisen folk säger sig inte kan presenteras eller att det i överhuvudtaget finns kommer presenteras av militären i de militärtribunaler som förberetts, allt var en fälla. Biden vann inte valet.
2021-01-18, 11:42
Medlem
kibokos avatar
Om man nu ska göra en hemlig militärkupp (ja, rätta till val där folket röstat fel eller vad man nu vill kalla det).

Är det inte ganska dumt att sprida ut information om det på diverse internetforum? Eller man räknar kallt med att fiendesidan ej har tillgång till internet eller besitter kunskap att besöka dylika forum.
2021-01-18, 11:45
Medlem
Önskar verkligen det vore sant.
Skulle då äntligen vara lite goda nyheter.

Lucifers anhängare måste buras in.
2021-01-18, 11:46
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Om man nu ska göra en hemlig militärkupp (ja, rätta till val där folket röstat fel eller vad man nu vill kalla det).

Är det inte ganska dumt att sprida ut information om det på diverse internetforum? Eller man räknar kallt med att fiendesidan ej har tillgång till internet eller besitter kunskap att besöka dylika forum.

Militären/Patrioterna har haft kontroll på situationen under en lång tid. Det man måste förstå med detta är att det började innan ens Trump var i vita huset. Det har pågått ett krig bakom kulisserna runt om i världen. Man har redan tagit ner fienden i mångt och mycket. Dom har inlurade i ett hörn. Läs detta :

https://www.monkeywerxus.com/blog/th..._p9TNmzINVHlMc

Vill tillägga att jag tror dom startade med Q (militären som droppar intel anonymt till allmänheten för att sprida) för att skapa en viss medvetenhet om vad som sker så att allmänheten ska ha en dörr öppen mentalt för vad som kan ske. På sätt är tillräckligt många pålästa om vad som nu utspelar sig och man kan sprida vidare samt underrätta folk som är helt oinsatt när skiten presenteras fullt ut.
Senast redigerad av Synitize 2021-01-18 kl. 11:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in