Citat:
Ursprungligen postat av
Londinium
Jag utmanar dig att lägga fram ett enda bevis - och nu alltså inte motsatsen avsaknad av bevis - för någon av de "alternativa teorier" du stöder. Jag lovar att jag ska verifiera beviset med öppet sinne!
Tips #1: Om man enkelt kan googla "[påstående] debunked" och få fram konkreta motbevis, så är det tyvärr inte ett bevis
Tips #2: Ett påstående på Twitter, en post på 4chan, en länk till ett YouTube-klipp där nån snubbe sitter och kommenterar Twitter-påståenden eller poster på 4chan är INTE heller bevis
Läs Q's posts och jämför med vad som hänt och vad som händer. Där har du alla bevis. Där har du allt. Och då kommer du se när Trump själv hintar till det tydligt "17". Men du kommer såklart inte göra det. Men där har du bevisen/sanningen. Kan du inte acceptera det pga din stolthet är det ditt bekymmer. Men inget kan stoppa det här.
Om du haft minsta insyn i vad jag skriver om hade du vetat att Big tech där Google är inräknad tillhör "the cabal" dvs den djupa staten..Allt som har med det här att göra censureras av en anledning. Att hänvisa till vad google skriver är "debunked"..Wow. Du kommer få dig ett bryskt uppvaknande.
Gör mig en tjänst om du är seriös. Kolla upp lite kanaler som inte har ett klart bias mot Q & the great awakening, väg det sedan mot dom som säger att detta är "denunked" och flaskt.. Och med debunked brukar det vara att man säger att det inte är någon media som kan verifera nyheten. MEDIA ÄR EN DEL AV DEEP STATE..
Om du skulle tro på det jag skriver skulle du fatta att du inte kan gå på den sanningen som deep states källor försöker tillskriva. Det är lite som att fråga borttslingen om denne är skydlig eller ej. Vad fan tror du svaret blir? "Oj ni tog oss på bar gärning! Haha jaja då blir det väl raka vägen till galgen då!"
Dom kan inte erkänna ett piss av det här utåt för då är det över.