Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
06.00 Svensk tid väntade jag mig en ursäkt, här och på existenz. Jag förutspådde att du skulle skjuta på datumet när inget händer, men nej nej! Du skulle lägga in dig på psyket och be om ursäkt... Tråkigt att du känner dig nödbedd att tro på något sådant här, men samtidigt är du så jävla egocentrisk att du förtjänar nog inte bättre.

Nothing can stop what's coming.

Dagen har inte ens börjat än i USA. Det finns fortfarande tid att agera. Vi får se vad som händer här under dagen.

En alternativ möjlighet just nu är att de faktiskt tänker släppa fram Biden i dag - och sen lägga fram bevisen under de kommande veckorna. Då tar man de verkligen på bar gärning: Att faktiskt tillsätta en president genom massivt valfusk. Effekten av avslöjandena kan bli mycket större då. Det blir en världsnyhet och en chock för hela världen. Big tech & lame stream media kommer inte kunna skoja bort det.

Yes, vi flyttar målstolparna hela tiden, eftersom vi vet inte var målet ska stå än.
Det vet bara Trump & The Alliance.

The best is yet to come! 🧨 🧨 🧨

2021-01-20, 11:29
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag är ingen vindflöjel nej, men åsikt ändrar jag ganska enkelt. Har du långtråkigt kan du fundera över den saken!

Angående min fråga har jag ingen åsikt mer än att det är haltande logik att oppositionen behöver bemötas med 23.000 soldater, om
nu inte oppositionen är så stridsdugliga att detta erfodras.

Antingen är det symboliskt, för att visa att de väpnade styrkorna stödjer Biden och konstitutionen, eller så är de där för att genomföra en militärkupp. Vi får se efter kvällsmaten.

Att avfärda hotet från extremhögern som "stöttar" Trump vill de nog inte göra igen. OM de kommer tillbaka för ett nytt försök så tar de förmodligen med sig riktiga vapen och inte björnspray.
2021-01-20, 11:30
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i D.C) aktiveras och gripa samtliga kuppmakare inom Demokraterna (100%) och de Republikaner som förrått USA igenom att samarbeta med främmande makt (Kina/NWO( för valfusk samt alla andra brott den djupa staten begått i decennier. Ni på forumet som aktivt skrattat och dessa konspirationer kommer få er en kallsup ni aldrig glömmer och att media inte var annat än en hjärntvätt. Som sagt, ni kommer göra narr av mig nu men inom ett par dygn kommer det skrattet sätta sig i halsen..Var så säker. Antifa/BLM som troligen kommer få totalt meltdown och försöka förhindra detta kommer skjutas ihjäl ögonblickligen av militären. Alla kanaler som är pro Trump har under flera dagar nu meddelats att hålla sig borta från D.C helt och hållet för att inte hamna i skottelden.

På plats i D.C för operationen "Storm" :

30 000 National guard
6000 marinsoldater
4000 U.S Marshals

Jag längtar till att få se svensk media sätt sina självgoda fniss i halsen en gång för alla. Trump kommer sitta 4 år till..Tiden för alla globalist-förrädare har kommit till sitt slut.

https://www.bitchute.com/video/OI4dQtY98JfY/ (THE ENTIRE TRUMP PRESIDENCY HAS BEEN A MILITARY STING OPERATION! [2021-01-09] - SCOTT MCKAY (VIDEO))

https://www.youtube.com/watch?v=1HI9C65m6mU

https://www.youtube.com/watch?v=VrF7alkwdHw

https://www.bitchute.com/video/qvfUkQTG5QHP/

https://www.bitchute.com/video/7t6thRyYYsuZ/
P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.

Hur blev det med gripandet? Ingenting!
2021-01-20, 11:32
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Antingen är det symboliskt, för att visa att de väpnade styrkorna stödjer Biden och konstitutionen, eller så är de där för att genomföra en militärkupp. Vi får se efter kvällsmaten.

Att avfärda hotet från extremhögern som "stöttar" Trump vill de nog inte göra igen. OM de kommer tillbaka för ett nytt försök så tar de förmodligen med sig riktiga vapen och inte björnspray.
Det signalerar i var fall rädsla för den egna befolkningen.

Är hotet reellt?
2021-01-20, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det finns visst många orakel i tråden.

Med tanke på att det var igår det TS hävdade skulle ske, och det inte skett, behöver man ju knappast vara ett orakel...!

Men sen håller jag det inte för troligt att det sker idag heller. Det känns inte alls sannolikt faktiskt. Men skulle något omvälvande hända så följer jag den utvecklingen då.
2021-01-20, 11:36
Medlem
Citat:
Du förstår själv hur fruktansvärt patetiskt löjlig du låter när du erkänner att de 100% klara förutsägelserna som bara skulle kunna innebära att TS hade fel om de inte slår in idag, skjuts fram helt godtyckligt när det inte händer?

Efter idag är det skottpengar på Q folk.

Jag utgår inte från premissen att TS ska bevisas eller motbevisas (att det måste ha hänt saker i går, senast i dag). Jag utgår från premissen att Demonkraterna är genomkorrupta och att det finns en rörelse och en hemlig operation för att stoppa korruptionen. Om du inte kan tolerera det så föreslår jag att du lämnar tråden i stället för att du börjar med dödshot. Användare som ägnar sig åt dödshot brukar inte bli långvariga på Flashback.
2021-01-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Men det var ju en SCAM! Läs en eller två sidor bak i tråden. I hela fullängdsversionen av videon säger Alex Jones att det är en parodi. Han drev.

Nu är jag så jävla less! Först blev jag lurad av TS, och sen av Alex Jones.

Skittråd.

Nej, chillax. Var inte orolig.

Det är inte kört än. Jsnip har ny info.

"The best is yet to come" enligt Trump. Det kommer att bli arresteringar.

https://youtu.be/PjrTEeCZkxo
2021-01-20, 11:37
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hnes1983
Med tanke på att det var igår det TS hävdade skulle ske, och det inte skett, behöver man ju knappast vara ett orakel...!

Men sen håller jag det inte för troligt att det sker idag heller. Det känns inte alls sannolikt faktiskt. Men skulle något omvälvande hända så följer jag den utvecklingen då.
Jag syftade på att du fantiserar om vad jag har i huvudet. Istället för att svara sakligt på min fråga flög du med i känslokören.
2021-01-20, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary

Dagen har inte ens börjat än i USA. Det finns fortfarande tid att agera. Vi får se vad som händer här under dagen.

En alternativ möjlighet just nu är att de faktiskt tänker släppa fram Biden i dag - och sen lägga fram bevisen under de kommande veckorna. Då tar man de verkligen på bar gärning: Att faktiskt tillsätta en president genom massivt valfusk. Effekten av avslöjandena kan bli mycket större då. Det blir en världsnyhet och en chock för hela världen. Big tech & lame stream media kommer inte kunna skoja bort det.

Yes, vi flyttar målstolparna hela tiden, eftersom vi vet inte var målet ska stå än.

Den 19e är slut va?
2021-01-20, 11:38
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Jag menar att det symboliska i att attackera Kapitolium är bra mycket mer politiskt utsatt än de upplopp de har med 10 års mellanrum. Att en sida anser BLM och ANTIFA som värre för att de eldade upp butiker och härjade är en sida av det, det är nog bra många fler som anser attacken på Kapitolium vara värre. Ena sidan är upploppsmakare, andra ses som inrikes trrrorister... åsikter

Rätt uppenbart att du har en fast åsikt och som TS bara försöker passa in bitarna av information i den åsikten.

Nej jag tror att informationssamhället vi bor i är ganska direkt och får gemene man reda på något i USA så är vi som högst minuter bort från att veta det i Sverige.

Men som sagt, låt TS få hela spannet tid på sin sida, om Biden tillträder idag så är allt han sagt redan långt ut genom fönstret.

Jag vet inte om du har svenska som andraspråk men det går knappt att läsa vad du skriver. "Politiskt utsatt"?

Och antifa och blm tog även över stadshus och polisstationer. Visst är capitolium symbolisk men det är också en polisstation.
2021-01-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Den 19e är slut va?
Och? Jag har aldrig påstått att hela saken måste avgöras exakt den 19:e.
Jag har däremot sagt att jag släpper det här om inget händer i januari i år.
2021-01-20, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary

Åh men jisses.
Så datumen flyttas fortfarande framåt i tiden?
När Biden väl dör, någongång i framtiden. Så blir det väl att en del säger att han avrättades för sina synder, i militärdomstol.
Ungefär som en del säger att John Sidney McCain III, avrättades.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in