Citat:
Ursprungligen postat av
kalle632
Är plan b möjligen hypotetisk och vet du vad det betyder?
Nu ser jag så klart att du trollar men skitsamma. Det gjorde nog TS också
Jag vet inte om plan B finns. Vi kan kalla det för "tolkning B" av planen, annars.
Det finns alltid en viss mängd trollning i allt sånt här (annars skulle man väl bli galen?).
Vi kan även kalla det stor kreativitet och fantasi. Bra förutsättningar tror jag för att på allvar kunna se världen i ett nytt ljus, på allvar ifrågasätta gällande normer och förståelser. Om man kan föreställa sig en annan verklighet där allt vänds upp och ner. Det är också bra att det finns skeptiker så att det blir en mer balanserad diskussion. Och kanske lite mer nyktert tänkande emellanåt. Jag välkomnar alla röster, tankar och åsikter.
Är fortfarande ganska övertygad om att Bidén är en korrupt jävel och att det kommer bli svåra år nu framöver med krig, fattigdom, oförändrat läge i global sex trafficking och mycket annat elände. Om inte "tolkning B" av den förmodade planen emot detta korrupta anhang snart inträffar.
Kanske hade vi alla fel om Trump. Och om QAnon. Kanske var de bara psy ops. Om vi betraktar facit från i dag, finns det anledning att överväga även den tanken.