Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-20, 20:39
Medlem
Synitizes avatar
Nu var det väldigt mycket doomers här. Men allt går enligt planen

Läs artikel 11.3 i USAs konstitution så förstår nu exakt vad som kommer hända.

*Tips : Biden är den första presidenten att inte ta Air force 1 eller annat regeringsplan till sin insvärning (Ja det är sant kolla upp det själva)

Varför tror ni det? Gillar inte militären Biden av någon anledningen? Har dom en plikt att följa nu? (11.3)

Trump vann 😎
Senast redigerad av Synitize 2021-01-20 kl. 20:48.
2021-01-20, 20:43
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize

*Tips : Biden är den första presidenten att ta Air force 1 eller annat regeringsplan till sin insvärning (Ja det är sant kolla upp det själva)

Varför tror ni det? Gillar inte militären Biden av någon anledningen? Har dom en plikt att följa nu? (11.3)

Trump vann 😎

Fast nu har ju Joe! redan svurits in och om något händer.... Så finns INTE Donald på listan över de som tar över om massa saker händer till alla efterträdare...

Dags för besök..

EDIT: här har du en annan reaktion från en Q:are:
https://twitter.com/travis_view/stat...618022912?s=20
Senast redigerad av 0rganet 2021-01-20 kl. 20:48.
2021-01-20, 20:50
Medlem
Citat:

*Tips : Biden är den första presidenten att inte ta Air force 1 eller annat regeringsplan till sin insvärning (Ja det är sant kolla upp det själva)

Trump vann 😎

Går verkligen allt enligt planen? Rätta mig om jag har fel, men enligt dig igår så var planen att alla förrädare skulle gripas idag, och att Biden inte skulle bli insvuren..
2021-01-20, 20:51
Medlem
Citat:

Trump vann 😎

Så vi hade rätt om dig, du flyttar bara målsnöret? Viket datum är det nu som gäller?
2021-01-20, 20:53
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Då blir han ditt svärd, cred where cred is due eh?

Tycker det är synd att TS inte fick knäppa er på näsan. Men än är det inte slut.
The enemy of my enemy? Nej personligen är jag inte investerad alls i denna soppan, men jag är intresserad över TS själv och hans all in
2021-01-20, 20:55
Medlem
Vi vet nog alla varför Biden inte flög af 1 och det är inte militären som är skurken i det dramat.

Ja, blått är rött, eller mer korrekt brunt är rött och rött är brunt.
2021-01-20, 20:59
Medlem
prominentens avatar
Nu gillar jag ju Trump i "en amerikansk kontext" men när vuxna människor tror på Q och att DJT skulle ha skrivit ett, vad var det, avskedsbrev/välkomstbrev till Joe Biden där det står "You know I won" så blir det bara löjligt.
Biden vann tyvärr och han behöver all lycka han kan få

Tror tyvärr att Biden-administrationen fortsatt kommer att hävda att de är de goda, oavsett vad som händer.
Hans tal idag kan ju sammanfattas med:
"Kaos, rasism, polarisering och en gnutta förening."

Congrats Joe
2021-01-20, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
De kan lura i oss precis vad som helst numera, och det gör dom också.

Citat:
Ursprungligen postat av -boyakka-
Ja, det är uppenbart. Ni kanske borde testa att byta foliehatten mot tänkarmössan?

Mycket bra skrivet! Vart har människors kritiska tänkande tagit vägen? Varför/Hur kan så många låta sig luras till blint troende vare sig det gäller konspirationsteorier eller andra extrema åsikter (religiösa/sociala/ekonomiska etc)?

Vad tror sig Synitize uppnå med den här tråden?
2021-01-20, 21:01
Medlem
Synitizes avatar
Hahaha kollar live från PBS! Militärbåt som gjorde ett stort ”Q” på vattnet precis där dom var vid kyrkogården med Biden nyss för att hedra soldater som fallit! 😁😁😁😁

Som sagt spana in 11.3. Ni glömmer att McCarthy inte hade ett så mycket till övers för kommunister. Militären behövde att Biden svors in.

Det här kommer ske mina vänner. ”Nothing can stop what is coming, and the best is yet to come”
2021-01-20, 21:03
Medlem
Citat:
Hahaha kollar live från PBS! Militärbåt som gjorde ett stort ”Q” på vattnet! 😁😁😁😁

Som sagt spana in 11.3. Ni glömmer att McCarthy inte hade ett så mycket till övers för kommunister. Militären behövde att Biden svors in.

Det här kommer ske mina vänner.

Och om ytterligare en vecka får gå och biden fortfarande är president. Erkänner du att du haft fel då?
2021-01-20, 21:04
Medlem
Citat:
Det här kommer ske mina vänner.
Bara inte det datum du utlovade för du var själv lurad? Hur mycket trovärdighet tror du att du har kvar?
2021-01-20, 21:06
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheekytita
Bara inte det datum du utlovade för du var själv lurad? Hur mycket trovärdighet tror du att du har kvar?

Dom he tekniskt sätt varit i D.C hela tiden och dom lämnar inte D.C. Var så säker 😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in