2021-01-20, 21:26
Medlem
Partiet-Svamparnas avatar
Skit alltså!!!! Men det hade väl varit För mycket om det hade hänt ett stort drama mitt under direktsändningen SKIT!!, har slagit vad IRL om att Jb inte skulle bli president 😐
Det var med stor chock som jag såg de gamla presidenterna promenera in till samlingen. Har hört att de satt i Guantánamo redan

JoeB och Kamala såg lite nervösa ut när de svor eden men var nöjda och lättade när de klarat att utföra den utan att bli straffade av Gud

Det var snyggt med barnskriken i början av JBs tal och även snyggt när hans ansikte lystes upp av solen Hans tal var bra men somnade litegrann ändå.

Lady Gagas nationalsång var fruktansvärd och jag blev även besviken för att jag hoppades att hon skulle ha en överraskning i sin stora kjol till exempel släppa ut 100 levande duvor - men tyvärr ..
Men de andra artisterna var bra. De två sista talarna grät jag till Vackert.

Bra show ändå!!!

The best is yet to come är de vackraste orden i år, tar med dem i mitt hjärta.

Fortsätter att hoppas på den bästa möjliga framtiden och på glädje och frihet här på jorden!!! <3
2021-01-20, 21:27
Medlem
prominentens avatar
Tänker som du. Jag hoppades in i det sista men att folk fortfarande tror på t.ex. Simon Parkes är bortom min förståelse.
Då jag är trumpsupporter tänker jag att det vore schysst om de inte gjorde sig till åtlöje

Citat:
Ursprungligen postat av Osynliga-vaktaren
Det är intressant att följa hur korthuset kring Q börjar falla. Väldigt många på bitchute med mera som är riktigt besvikna. Jag är otrolig för hur många som tar sig vidare. De hade verkligen investerat i att Trump skulle rädda dem. Isolerat sig från familj, vänner. De mår inte bra nu.
2021-01-20, 21:30
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
OK så (den hypotetiska) plan A hände inte. Då får vi nu fokusera på plan B. Som är att impeacha Bidén nu när de tar hela gänget på bar gärning genom att 1) Valfuska, 2) Gå vidare och installera sin puppet. Nu blir åtalet om landsförräderiet ännu mer vattentätt och kommer att omfatta många fler kumpaner. Jag ser fram emot att få bevittna denna magnifika plan B. Troligen inom veckor eller månader. Senast inom detta året.

Hatten av till Trump som tänker åtta steg längre än alla TDS-handikappade och andra troll på Flashback

Nothing can stop what's coming.

Exact, bara förlorare ger upp.

Det viktigaste är inte när du besegrar din fiende utan att du gör det.

Vad blir Trumps nästa slogan?

AMERICA FIGHT! 😎🇺🇸
2021-01-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Ja, vi kanske borde fundera på vad Sveriges "epstein Island" är? Om en sådan finns, eller om all skit sker nere i Bryssel? Who knows
Det finns ju en stor tråd om Freddy Pederlay som är intressant i det sammanhanget.
Jag var med i den tråden ett tag, men jag vet inte, jag kände dels att den gick lite på tomgång efter ett tag men också kanske att man känner ett rätt stort obehag att gräva i själva sakfrågan, att det här med pedofili verkar vara såpass utbrett. T.ex.. att Annie Lööf knappt har uttalat sig negativt om Freddy Pederlay.

Nästa gång jag ser Annie Lööf på TV, är det i partiledardebatten senast, där de i TV-inslaget endast visade hennes face i typ en sekund (varför, det? hade hon inget politiskt budskap den dagen?)

På den sekunden registrerade jag att Annie Lööf hånflinade.
Inget annat. Hon bara hånflinade.
2021-01-20, 21:35
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans

AMERICA FIGHT! 😎🇺🇸

Äntligen lite krut. Det är kul att man är få i den här tråden som faktiskt ser vad som egentligen händer men de andra är helt blinda vilket jag helt förstår. Men det här kommer bli den största vändningen i en tråd någonsin på Flashback 😁 Håll i er nu
2021-01-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Äntligen lite krut. Det är kul att man är få i den här tråden som faktiskt ser vad som egentligen händer men de andra är helt blinda vilket jag helt förstår. Men det här kommer bli den största vändningen i en tråd någonsin på Flashback 😁 Håll i er nu

Så du har ändrat dig?
Ambivalensen lyser igenom. Igår sa du en sak, tidigare idag något annat, och nu något tredje..
2021-01-20, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Tänker som du. Jag hoppades in i det sista men att folk fortfarande tror på t.ex. Simon Parkes är bortom min förståelse.
Då jag är trumpsupporter tänker jag att det vore schysst om de inte gjorde sig till åtlöje

Jag skulle inte säga att jag är Trump-supporter men köper inte heller att han är ond och medvetet försökte förstöra landet. Som alla andra har han bra idéer och dåliga. Det stora problemet var att han inte verkade vara intresserad av att styra och beter sig barnsligt.

Det fascinerande är emellertid att så många verkligen trodde han var en frälsare. Och de är på riktigt väldigt nedbrutna nu. Det om något är sorgligt.

TS är mest troligt ett troll som kommer klara sig
2021-01-20, 21:49
Medlem
prominentens avatar
Skönt att höra att det finns annat än svart eller vitt.
Samtidigt som folk har ideal.......det gillar jag

Citat:
Ursprungligen postat av Osynliga-vaktaren
Jag skulle inte säga att jag är Trump-supporter men köper inte heller att han är ond och medvetet försökte förstöra landet. Som alla andra har han bra idéer och dåliga. Det stora problemet var att han inte verkade vara intresserad av att styra och beter sig barnsligt.

Det fascinerande är emellertid att så många verkligen trodde han var en frälsare. Och de är på riktigt väldigt nedbrutna nu. Det om något är sorgligt.

TS är mest troligt ett troll som kommer klara sig
2021-01-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans

AMERICA FIGHT! 😎🇺🇸
Jag tror att Trump blev delvis involverad.
Att det finns en anti deep state allians sedan länge, som är i minoritet men som växer sig starkare.
Den alliansen fanns rimligen långt innan Trump ens blev aktuell för politik.
Troligen sedan "9/11" - 11:e september 2001, minst.

Kanske var Trump en möjlig kandidat för att kunna leda det här.
Eller inte, de kanske satsade på fel häst.
(Trump verkar ju lite för narcissistiskt/egoistiskt lagd)
Kanske är han även insyltad i Jeffrey Epsteins och Clintons black mail schemes?
Jag vet inte det. Men jag ser det inte som omöjligt.

Folkflertalets kamp för äkta demokrati fortsätter.
Med eller utan Trump.
Med eller utan "QAnon"
2021-01-20, 21:51
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subwoofern
Men alla svenskar och MSM som runkar till allt om Biden och allt negativt om Trump, de då?

Divide and conquer.

Its all a play, and we the people är the sheeple.

Hela världen har splittrats under dessa år, allt enligt planen.
Precis som när det ska bråkas mellan S och M, eller SD.

Det är bara en charad för att hålla oss fårskallar sysselsatta.

Det är utegångsförbud i stora delar av Europa nu. UTEGÅNGSFÖRBUD!
Är det krig eller vad är det jag missat?

Det kanske är på tiden att folk öppnar ögonen till de verkliga problemen istället för Trump vs Biden trams?
2021-01-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Imorgon kommer militären som nu är utplacerad i D.C "för att skydda Bidens insvärning mot farliga Trump-supporters" (Fälla för att lura kvar förrädarna i D.C) aktiveras och gripa samtliga kuppmakare inom Demokraterna (100%) och de Republikaner som förrått USA igenom att samarbeta med främmande makt (Kina/NWO( för valfusk samt alla andra brott den djupa staten begått i decennier. Ni på forumet som aktivt skrattat och dessa konspirationer kommer få er en kallsup ni aldrig glömmer och att media inte var annat än en hjärntvätt. Som sagt, ni kommer göra narr av mig nu men inom ett par dygn kommer det skrattet sätta sig i halsen..Var så säker. Antifa/BLM som troligen kommer få totalt meltdown och försöka förhindra detta kommer skjutas ihjäl ögonblickligen av militären. Alla kanaler som är pro Trump har under flera dagar nu meddelats att hålla sig borta från D.C helt och hållet för att inte hamna i skottelden.

På plats i D.C för operationen "Storm" :

30 000 National guard
6000 marinsoldater
4000 U.S Marshals

Jag längtar till att få se svensk media sätt sina självgoda fniss i halsen en gång för alla. Trump kommer sitta 4 år till..Tiden för alla globalist-förrädare har kommit till sitt slut.

https://www.bitchute.com/video/OI4dQtY98JfY/ (THE ENTIRE TRUMP PRESIDENCY HAS BEEN A MILITARY STING OPERATION! [2021-01-09] - SCOTT MCKAY (VIDEO))

https://www.youtube.com/watch?v=1HI9C65m6mU

https://www.youtube.com/watch?v=VrF7alkwdHw

https://www.bitchute.com/video/qvfUkQTG5QHP/

https://www.bitchute.com/video/7t6thRyYYsuZ/
P.S Det ska bli kul att se när dom släpar iväg folk som Obama till galgen. Hoppas ni vänsterpack lär er en läxa för resten av livet vad som sker när man förråder fel land. Er tid kommer snart.
Hur fan går det för dig? Fått psykhjälp än?
2021-01-20, 22:18
Medlem
Den här tråden är naturligtvis död med tanke på vad som hänt i verkligheten. Det som intresserar mig är hur polariseringen tar sig alltmer extrema uttryck. Det är oroande och jag försöker förstå varför det blivit så här och vad man kan göra åt det.

Tyvärr finns det inga möjligheter till civiliserat och resonerande diskussion. Se bara på politik här på FB för alla bara kastar klyschor på varandra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in