Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-01-19, 08:55
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsht
Jag har sedan ganska lång tid tillbaka haft en konstig känsla i kroppen. Jag längtar något så fruktansvärt efter kramar, närhet och att få prata med någon som förstår mig. Min insida håller på att gå i sönder och jag vet inte vad jag skall göra åt det. Jag drabbades av utmattning för ca.5år sedan och hittar inte tillbaks igen. Allt känns konstigt och jag känner inte igen varken omgivningen eller mig själv, lever liksom i ett töcken. Någon som känner igen sig, vad gör i så fall du för att stå ut?

Vad stoppar du i dig? alkohol? övriga droger? cigg? mediciner? äter du varierat eller har du nån superknepig "diet" eller är du nån vego-variant? vad gör du för att få livet att vara fyllt av mening? sovrutiner?
Citera
2021-01-19, 16:40
Medlem
Bullshts avatar
Nej jag använder ingen alkohol, droger eller cigaretter. Är sedan tidigare påläst om kost och försöker hålla mig till bra mat. Men jag har ett väldigt sug efter socker numera, jag kopplar det till att jag ständigt är trött. Sover gör jag mycket ca. 3tim direkt efter jobbet, är sedan aktiv några timmar. Går och lägger mig vid 23 och sover sedan hela natten. Lördagar sover jag nästintill bort helt, söndagar har jag oftast mer energi och är aktiv med olika saker. Det är FK bedömning att mitt jobb är avancerat inte min. Jag tar ångestdämpande medicin dagligen, och har en som jag tar vid behov.
Citera
2021-01-19, 16:46
Medlem
jori9900s avatar
Iskalla morgonduschar...minst i 3 min kan börja med 30 sek iof.. Lovar att du är en ny människa om en vecka (och inget fusk med halvvarmt vatten..)
Senast redigerad av jori9900 2021-01-19 kl. 16:51.
Citera
2021-01-21, 16:03
Medlem
StrutenDenOtroligas avatar
Ville bara höra hur du mår, TS..?
Hoppas så att du känner att vi har försökt att komma med bra råd till dig...
Citera
2021-01-21, 21:45
Medlem
Jag tycker det låter som att du kan ha en depression? Är det någon du har sökt hjälp för? känner igen mig i en del av det som du skriver. Skulle som tidigare person skrev sökt hjälp på vårdcentralen och bett om att få prata med en kurator eller psykolog.

Hoppas att du snart mår bättre!
Citera
2021-01-21, 23:54
Medlem
Lägg vänster hand bakom höger axel och höger hand bakom vänster axel, rymdkramar!

Sånt där trams behöver bara barn och kvinnor, förstår inte hur folk kan må dåligt av ensamhet? Trivs du inte med dig själv? Varför behöver du andra? Är du inte självständig? I och med åldersgränsen bör du ha växt ifrån det där!
Citera
2021-01-22, 06:19
Medlem
neuron-drones avatar
Man överlever inte utan fysisk kontakt.

Hjälper inte att motionera.

Skaffa en kramkompis. Konstigare saker har funnits på Tinder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in