Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-07, 12:50
  #181
Medlem
Folkkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlizzard
Håller med tidigare inlägg om Bard. Lustigt att Ekis var "för hård" men Bard säger totalt vansinniga saker utan att bli motsagd.
Det är faktiskt otroligt roligt. Det var väldigt svagt när Mustafa tog en paus för att tala om hennes ton. Sedan är väl det en punkt där feministerna faktiskt har rätt, att män har större frihet i att bete sig medan det är hårdare reglerat för kvinnor.

Finns det någon som har försökt ställa Bard mot väggen? Han pratar ju på snabbt som ett fruntimmer utan avbrott och höjer direkt rösten om någon kommer med invändningar. Otroligt frustrerande människa att ha och göra med. Jag skulle gärna höra någon sätta honom på plats så att han tiger.
Citera
2022-06-15, 21:27
  #182
Medlem
Spelar de in avsnitt med Ebba Bush nu, intressant höra henne i detta format.

Se om de även får dit företrädare för de andra partierna med
Citera
2022-06-16, 09:59
  #183
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Spelar de in avsnitt med Ebba Bush nu, intressant höra henne i detta format.

Se om de även får dit företrädare för de andra partierna med
Min gissning är att samtliga partier fått inbjudan men jag ser det som helt osannolikt att varken S eller MP kommer tacka ja, lika osannolikt tror jag det är att C kommer ställa upp på medverkan. Kristersson har väl varit med i en annan podd med Panshiri tidigare om jag inte minns fel (Gränslöst tänker jag på) så han kan säkert dyka upp frampå. L och V är jag mer osäker på. Linda Snecker och gänget har ju träffats ganska nyligen så att någon från V kommer medverka är möjligt, kan man hoppas.

Är det någon här som kommer till Scalateatern på lördag för livepodden?
Vågar man hoppas på några intressanta gäster tro?
Citera
2022-06-16, 11:07
  #184
Medlem
Folkkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Se om de även får dit företrädare för de andra partierna med
Åkesson var ju med i senaste avsnittet.
Citera
2022-06-16, 13:09
  #185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folkkommissarie
Åkesson var ju med i senaste avsnittet.

Ja och skrev om det då. Menade de partiledarna som inte är lika villiga att visa upp sig i oskriptade sammanhang
Citera
2022-06-22, 17:19
  #186
Medlem
Är senaste avsnittet en trailer? Ljudspåret är 3 timmar men sändningen tar slut efter 5 minuter ungefär
Citera
2022-06-22, 21:05
  #187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Är senaste avsnittet en trailer? Ljudspåret är 3 timmar men sändningen tar slut efter 5 minuter ungefär

Det är deras senaste livesamtal, de trollar lite med att sända hela med tystnad. Enbart de som var på plats(kanske också patreons) som har tillgång till det.

De säger också det i sändningen
Citera
2022-10-09, 10:32
  #188
Medlem
Sista Måltiden

Gör en ny tråd då den gamla verkar ha stängts.

Podd med Chang Frick, Mustafa Panshiri, Omar Mustafa, Hanif Azizi och Ashkan Fardost.

Vad tycker ni om podden?
Citera
2022-10-09, 10:32
  #189
Medlem
De bjöd in Soran Ismail i det senaste avsnittet, hur var det?
Citera
2022-10-09, 10:38
  #190
Medlem
Bra pod överlag. Kan bli lite tramsig ibland.

Senaste med Soran var ok, har inte patreon så enbart lyssnat på gratistimmen
Citera
2022-10-09, 11:56
  #191
Medlem
vemsfels avatar
Den är bra. Intressanta gäster och ofta nya frågeställningar. Men lite väl ”internbusigt” ibland när de alla garvar i takt medan gästen sitter tyst.
Citera
2022-10-09, 16:24
  #192
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Gör en ny tråd då den gamla verkar ha stängts.

Podd med Chang Frick, Mustafa Panshiri, Omar Mustafa, Hanif Azizi och Ashkan Fardost.

Vad tycker ni om podden?
Öppnade den gamla och sammanfogade.
/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback