2021-01-24, 23:45
Medlem
Är ingen knarkare på daglig basis men gillar att experimentera med knarksubstanser ibland för att utforska mitt sinne. 22 årig kille.

Sista knarkupplevelsen var häromdagen med två vänner där vi förtärde MDMA/E. Jag förstår att denna substansen har tillfälliga kraftigt empatiförhöjande effekter som avtar när ruset lagt sig men jag undrar om ''normalt'' folk känner lite av den här känslan i alla fall i nyktert tillstånd?

Jag och polarna brukar kalla varandra för ''brush / bror'' ibland och när han räckte över mig ett glas med juice och sa ''här ta bror'' så kändes det djupt och kärleksfullt, som att det verkligen betydde nått, i nyktert tillstånd är det bara ett ''meh, ok tack''.. Känner mig tom och känslolös..

Önskar jag kunde känna iaf lite som man gör påverkad i nyktert tillstånd. Finns det folk som kan relatera eller känner alla dessa känslor och bara jag som är skadad och känslolös?
Citera
2021-01-24, 23:56
Medlem
UgLyBastards avatar
"ingen knarkare" = knarkar..
mmmm ooook!

du är en pundare och du kommer att gå ner dig - om du inte slutar nu.
så är det.

ingen kallar sig själv för knarkare innan man inser att det är försent och livet är helt katastrof.

Ja, du är skadad. du förstör din kropp, din belöningscentra är inte vad det kunde ha varit.
Citera
2021-01-25, 00:27
Medlem
Nej!
Livet är exakt så grått och tråkigt hela tiden för alla! Det är därför man inte ska testa dessa droger, nu vill du må så hela tiden. Livet ser inte ut så tyvärr. Var glad att du fick uppleva det och gå vidare.
Som föregående sa, du kommer gå ner dig om du ska försöka må så bra hela tiden.
Citera
2021-01-25, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
Är ingen knarkare på daglig basis men gillar att experimentera med knarksubstanser ibland för att utforska mitt sinne. 22 årig kille.

Sista knarkupplevelsen var häromdagen med två vänner där vi förtärde MDMA/E. Jag förstår att denna substansen har tillfälliga kraftigt empatiförhöjande effekter som avtar när ruset lagt sig men jag undrar om ''normalt'' folk känner lite av den här känslan i alla fall i nyktert tillstånd?

Jag och polarna brukar kalla varandra för ''brush / bror'' ibland och när han räckte över mig ett glas med juice och sa ''här ta bror'' så kändes det djupt och kärleksfullt, som att det verkligen betydde nått, i nyktert tillstånd är det bara ett ''meh, ok tack''.. Känner mig tom och känslolös..

Önskar jag kunde känna iaf lite som man gör påverkad i nyktert tillstånd. Finns det folk som kan relatera eller känner alla dessa känslor och bara jag som är skadad och känslolös?

22 årig kille vars konto är reggat 2011? Mhm
Citera
2021-01-25, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotASinner
Nej!
Livet är exakt så grått och tråkigt hela tiden för alla! Det är därför man inte ska testa dessa droger, nu vill du må så hela tiden. Livet ser inte ut så tyvärr. Var glad att du fick uppleva det och gå vidare.
Som föregående sa, du kommer gå ner dig om du ska försöka må så bra hela tiden.

Ok, det är så jag har trott i alla fall.. Skönt att få det bekräftat av någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in