Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-27, 22:35
Medlem
Ts, allvarligt talat...Man kan undra om inte de fruntimmer som dras till kriminella har både en och tjugo skruvar lösa.
Citera
2021-03-07, 02:49
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Feminister, ni ylar dagligen om hur förtryckta ni är, hur dumma män är mot er, men samtidigt så älskar ni att fantisera om att bli dominerad, slagna, spottade på, gruppknullade och våldtagna?

Den analysen stämmer faktiskt riktigt bra, trots att vi hederliga Herrar inte trodde på det först. Feministen är ett lögnaktikt patrask som utgör stor skada på den svenska samhällskroppen.

Det är vad feministen gör i praktiken, som räknas. Hennes uppenbara lögner och fantasier skiter vi fullständigt i.
Citera
2021-03-07, 14:01
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Ja dom små liven har det lite problematiskt med sin sexualitet, desto större kvinnogris desto undergivnare i sängen. Dessutom är ju en gränslös sexualitet ett kännetecken för psykopater så det är ju väldigt intressant att varken detta eller psykopater är något som media någonsin skulle ta upp.

Kan man ens vara feminist och porrmotståndare och vara emot onlyfans? Där kvinnor bestämmer innehållet själva till 100% och tar alla pengar själv och inga män är inblandade alls. Mer feministiskt än så blir det ju inte.
Citera
2021-03-07, 14:18
Medlem
Buffymyloves avatar
Det verkar föreligga en viss förvirring här.

Ja det finns både kvinnor och män som fantiserar om underkastelse och våldsammare sex. Själva grejen med fantasier är ju att man själv styr fantasierna. Extremt få kvinnor skulle vilja bli utsatta för en riktig våldtäkt.
Vidare kan nog underkastelse vara lockande eftersom man där får lov att släppa på kontrollen för en stund, och ändå veta att man befinner sig i en trygg situation med en vettig partner.
Citera
2021-03-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det verkar föreligga en viss förvirring här.

Jo, som tur är så har forskningen på ämnet komit långt.

Citat:
Ja det finns både kvinnor och män som fantiserar om underkastelse och våldsammare sex.

att det finns ensataka män som tänder på fantasin att bli dominerad och våldtagen eller att det finns enstaka kvinnor som fantiserar om att rädda prinsen från drakens torn förändrar ju inte att det är exeptionellla ickerpresentativa fantasier utifrån kön.

du kan ju gissa vilka av fantasier hör till vilket kön ? (och vi snackar nu inte om 1 på tusen eller 2 på 10 utan i majoritet. (dvs 50%+)

Citat:
Själva grejen med fantasier är ju att man själv styr fantasierna. Extremt få kvinnor skulle vilja bli utsatta för en riktig våldtäkt.

nä, det är ju fantasier, jag skulle inte vilja brottas med en riktig drake, oavsett hur fin prinssesan är, lika lite som jag tror att en kvinna vill gruppvåldast av en gäng rika oljeshaker....

Citat:
Vidare kan nog underkastelse vara lockande eftersom man där får lov att släppa på kontrollen för en stund, och ändå veta att man befinner sig i en trygg situation med en vettig partner.

Jo, det är ju skönt att slippa ta ansvar, oavsett om det är för sin sexualitet eller för sigsjälv, det ger kortvarig tillfredstälese,
Citera
2021-03-07, 15:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Jo, som tur är så har forskningen på ämnet komit långt.

att det finns ensataka män som tänder på fantasin att bli dominerad och våldtagen eller att det finns enstaka kvinnor som fantiserar om att rädda prinsen från drakens torn förändrar ju inte att det är exeptionellla ickerpresentativa fantasier utifrån kön.

du kan ju gissa vilka av fantasier hör till vilket kön ? (och vi snackar nu inte om 1 på tusen eller 2 på 10 utan i majoritet. (dvs 50%+)

nä, det är ju fantasier, jag skulle inte vilja brottas med en riktig drake, oavsett hur fin prinssesan är, lika lite som jag tror att en kvinna vill gruppvåldast av en gäng rika oljeshaker....

Jo, det är ju skönt att slippa ta ansvar, oavsett om det är för sin sexualitet eller för sigsjälv, det ger kortvarig tillfredstälese,
Du har uppenbarligen inte förstått vad underkastelse handlar om. Att vara undergiven handlar inte om frihet från ansvar.
Citera
2021-03-07, 16:20
Medlem
Citat:
Du har uppenbarligen inte förstått vad underkastelse handlar om. Att vara undergiven handlar inte om frihet från ansvar.

Inte?

Att du inte vet eller förstår betyder ju inte att jag har fel.

så varför "tror" du kvinnor fantiserar om att bli våldtagna?
Citera
2021-03-07, 16:42
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Inte?

Att du inte vet eller förstår betyder ju inte att jag har fel.

så varför "tror" du kvinnor fantiserar om att bli våldtagna?
Att vara undergiven är en läggning. Genom att ge akt på sin läggning och utöva den med en partner där samtycke är långt ifrån "frihet från ansvar". Att välja att lägga en del av kontrollen i någon annans händer är just att ta ansvar för sin läggning. Vaniljmänniskor utan erfarenheter av detta förstår inte det här.
Citera
2021-03-07, 16:52
Medlem
Citat:
Att vara undergiven är en läggning. Genom att ge akt på sin läggning och utöva den med en partner där samtycke är långt ifrån "frihet från ansvar". Att välja att lägga en del av kontrollen i någon annans händer är just att ta ansvar för sin läggning. Vaniljmänniskor utan erfarenheter av detta förstår inte det här.

mm och det finns de som njuter av smärta, ost, plast osv. Jag är inte riktigt med på vad ditt inspel har med topic att göra.

Att kvinnor tänder sexuellt på "violence against women" bekräftas om något av hur deras utryck av sexuella fantasier skiljer sig från mäns.

Det är ju sexuella fantasier , inte att kvinnor som fick fysisik bestraffning i form av smisk som barn vill ha det som vuxna. Det finns ju gott om störningar som får utlopp i sexualitet.
Senast redigerad av slö 2021-03-07 kl. 16:55.
Citera
2021-03-07, 16:58
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Hej Buffy! Att vara undergiven är bokstavligt talat att vara den som blir styrd. Blir man styrd har man inget ansvar om man gör det man har blivit tillsagd (inom lagens gränser såklart). Säger chefen åt mig att utföra en viss sak så har den det fulla ansvaret om jag har utfört handlingen precis som chefen sa åt mig.

Sen måste jag säga att en del i tråden, både medhållare & kritiker är lite för kategoriska. Det finns inget mellanting. På en del låter det som att precis allt de tittar på bara är fantasier som de aaaaldrig skulle vilja uppleva medan andra säger att man vill uppleva precis allt man tittar på. Själv läser jag ibland på en sida som heter rawconfessions & där finns mycket incest t.ex. Då påstår jag att jag blir väldigt avtänd om jag skulle råka tänka på min egen morsa. Men när jag nån gång ibland hittar en historia om en kvinna som råkar se sin nakne, just från det militära hemkomna son, i duschen med hård kuk & hon blir kåt & onanerar. Så blir jag kåt av tanken....men fortfarande verkligen inte på min egen mor eller för all del min syster....uuäääh

Men mest tittar jag på sånt jag vill uppleva. Kan det vara så att en kvinna kan i allmänhet ganska lätt få uppleva det hon vill & därför tittar på det som kanske är tabu & som hon inte egentligen vill men som kittlar gott i klittan. Medan jag som loser-man knappt får uppleva vanligt vaniljsex bara tittar på det jag verkligen vill få uppleva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in