Citat:
Ursprungligen postat av
Silmaril
Hej,
Vad tycker ni är bäst dos fördelningen?
20mg Dianabol + 40mg Anavar? Är det ok? Eller spelar det mindre roll?
- Vad är syftet med att stänga ner din egna produktion av testo?
Only Oral kur kommer inte att stänga av din produktion av testosteron permanent. Det kommer bara att dämpa det under hela din kur och några månader efter slutet av Oral kur och du kommer lida av testoron brist nedan finner du biverkningar av låg testo.
Det är utan PCT (Post Cycle Therapy). Jag rekommenderar starkt att du undersöker PCT och använder de.
Jag rekommenderar att du använder en låg dos testosteron under kuren 250 mg till 500 mg per vecka räcker. Detta är för att bibehålla dina normala anabola, androgena och andra processer som styrs av testosteron.
Du kommer bygga muskler som är långvariga istället för tappa allt när du lägger ned.
Dessa är bara mina åsikter och erfarenheter. Jag är varken läkare eller expert du får göra exakt som du vill men detta är min imput. Jag har kört dbol och mådde skit och fick även lite gyno som jag löste senare.
Fråga nr 2. Hur vet du dosering på arimedex? Blodprov? Gjort detta innan?
Sök Dianabol Ryan Ankrom på youtube han förklarar varför man inte kör utan testo från minut 4. Det inte bara han som pratar om detta utan flera som säger samma sak och som har testat detta.
-------------------------
Nedan är ett par biverkningar av låg testo när du stängs ner.
Låg energi, trötthet
Minskad motivation och livsglädje
Nedstämdhet och irritation
Försämrad sexlust
Erektionsproblem
Minskad skäggväxt och kroppsbehåring
Minskad muskelmassa och muskelstyrka
Minskad effekt av träning
Minskad kroppslängd och ökad risk för frakturer
Plötsliga svettningar och blodvallningar
Sömnstörningar
Försämrad arbetsprestation och koncentrationssvårigheter