• 1
  • 2
2021-02-05, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmaril
ok ja det var ett misstag. Inget arimidex alltså. Men allt annat du sagt är fel eller hur?

Nej jag tar tillbaks detta. jag litar mer på Bentgtzz än dig

så här skriver han.

Dianabol kan köras tillsammans med en AI (Aromatose Inhibitor; aromatiserings hämmande preparat) så som Arimidex, Letrozole, Aromasin samtidigt för att förhindra androgen att förvandlas till östrogen. Man kan då undvika vätskebindningen i stor utsträckning och åstadkomma mer kvalitativ muskelbyggning.
Citera
2021-02-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Jag står fast vid mitt svar. Du vet ju redan bäst så vad är syftet med den här tråden?

Uppenbarligen har du noll koll på hormoners samspel och tror därför att vi bara är kötthuvuden på ett byggarforum som tycker mer = bättre. Du har inte den blekaste aning om vad för kompetens eller utbildning vi besitter.

Din egen kompetensnivå är imponerande när du tänker att du tar en aromatashämmare i förebyggande syfte på en kur utan testosteron. Exakt vad är det du tänker att du ska hämma aromatiseringen av? Nolvadex är det du söker.

Varsågod och kör din kur som planerat, vi står med öppna famnar i PCT- eller nybörjartråden när det skiter sig.

jag antar du inte läst BengtZz "Guide/FAQ om AAS av BengtZz för Flashback".
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
Vilket gör dig diskvalificerad för att uttala dig här.
Citera
2021-02-05, 19:03
Medlem
Citat:
Jag står fast vid mitt svar. Du vet ju redan bäst så vad är syftet med den här tråden?

Uppenbarligen har du noll koll på hormoners samspel och tror därför att vi bara är kötthuvuden på ett byggarforum som tycker mer = bättre. Du har inte den blekaste aning om vad för kompetens eller utbildning vi besitter.

Din egen kompetensnivå är imponerande när du tänker att du tar en aromatashämmare i förebyggande syfte på en kur utan testosteron. Exakt vad är det du tänker att du ska hämma aromatiseringen av? Nolvadex är det du söker.

Varsågod och kör din kur som planerat, vi står med öppna famnar i PCT- eller nybörjartråden när det skiter sig.

Var vänlig läs denna guide innan du uttalar dig på detta forum
Stora tråden om AAS - med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna

Dianabol kan köras tillsammans med en AI (Aromatose Inhibitor; aromatiserings hämmande preparat) så som Arimidex, Letrozole, Aromasin samtidigt för att förhindra androgen att förvandlas till östrogen. Man kan då undvika vätskebindningen i stor utsträckning och åstadkomma mer kvalitativ muskelbyggning.

Jag tror mer på BengtZz än dig.
Citera
2021-02-05, 19:38
Medlem
Citat:
Var vänlig läs denna guide innan du uttalar dig på detta forum
Stora tråden om AAS - med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna

Jag tror mer på BengtZz än dig.

Har du läst inlägg #3 i tråden du refererar till? Mer specifikt sista stycket i inlägget där BengtZz rekommenderar precis det jag sa - Nolvadex.

Kontring av gynekomasti:
Bäst med Nolvadex och Letrozole där man också sänker dosen på aromatiserande AAS. 160mg Nolvadex dag 1 följt av 20mg Nolvadex kuren ut och PCT igenom. Man kan om man vill sänka dosen för att minska risken, eller helt enkelt fortsätta kuren eller också hoppa av och börja PCT. Det får man göra som man vill. Nolvadex brukar vara tillräckligt effektivt för att motverka gynekomasti på dbollar.

Återigen, du gör precis som du vill. Enda anledningen att jag ger dig råd är att jag inte vill att du bränner dig på din oral only kur.
Citera
2021-02-05, 20:32
Medlem
Citat:
Har du läst inlägg #3 i tråden du refererar till? Mer specifikt sista stycket i inlägget där BengtZz rekommenderar precis det jag sa - Nolvadex.

Kontring av gynekomasti:
Bäst med Nolvadex och Letrozole där man också sänker dosen på aromatiserande AAS. 160mg Nolvadex dag 1 följt av 20mg Nolvadex kuren ut och PCT igenom. Man kan om man vill sänka dosen för att minska risken, eller helt enkelt fortsätta kuren eller också hoppa av och börja PCT. Det får man göra som man vill. Nolvadex brukar vara tillräckligt effektivt för att motverka gynekomasti på dbollar.

Återigen, du gör precis som du vill. Enda anledningen att jag ger dig råd är att jag inte vill att du bränner dig på din oral only kur.

men herregud du beskriver åtgärd när man får gyno känningar. Då är det du beskriver rätt.
Jag beskriver det man tar under kuren för att man aldrig skall komma i den situationen.
Citera
2021-02-05, 22:49
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Jag förstår inte vad du surrar om. 20mg är en väldigt låg dos. Du tror alltså att om jag lägger till Testosteron så skulle det minska risken för gyno i denna kur. Herregud. Ju mer desto bättre, är det det du menar? Allvarligt.

Jag har valt att göra en lågdoserad kur denna gång för att komma igång i träningen.
Dessutom tar jag alltid arimidex i förebyggande syfte mot gyno.

20mg är ingen dunderdos om man tar i beaktande att du är nerstängd efter ett tag. Sen är det mer eller mindre garanti på att det faktiskt är mindre än 20mg per tab, därav rätt låg dos ja.

Ingenstans sa jag att mer testo är bättre, sa att du är nerstängd och har inget testo, bara din berg och dal dbol. Med en stabil bas på testo är däremot 20 mg dbol helt okej, du skulle inte bara må bättre du skulle bygga så mycket bättre också. Varför stänga ner dig utan att få ett vettigt resultat?, ovärt. Jag har stått i dina skor och började också med oral only. Borde lyssnat på dom som använt och sa gör det inte utan testobas, men jag körde mitt race. Så till viss del förstår jag dig. Däremot kan du ta ner tonen ett läge. Om du vet så bra vad gör du här och frågar?

Kör du på din lågdos orala, jag önskar dig som sagt lycka till. Även om det inte blir bra så kommer du iaf lära dig något. Blir du nöjd med resultater är det väl ännu bättre. Det visar sig.

Trevlig helg
Citera
2021-02-06, 02:05
Medlem
Citat:
Hej,

Vad tycker ni är bäst dos fördelningen?

20mg Dianabol + 40mg Anavar? Är det ok? Eller spelar det mindre roll?

- Vad är syftet med att stänga ner din egna produktion av testo?

Only Oral kur kommer inte att stänga av din produktion av testosteron permanent. Det kommer bara att dämpa det under hela din kur och några månader efter slutet av Oral kur och du kommer lida av testoron brist nedan finner du biverkningar av låg testo.

Det är utan PCT (Post Cycle Therapy). Jag rekommenderar starkt att du undersöker PCT och använder de.

Jag rekommenderar att du använder en låg dos testosteron under kuren 250 mg till 500 mg per vecka räcker. Detta är för att bibehålla dina normala anabola, androgena och andra processer som styrs av testosteron.

Du kommer bygga muskler som är långvariga istället för tappa allt när du lägger ned.

Dessa är bara mina åsikter och erfarenheter. Jag är varken läkare eller expert du får göra exakt som du vill men detta är min imput. Jag har kört dbol och mådde skit och fick även lite gyno som jag löste senare.

Fråga nr 2. Hur vet du dosering på arimedex? Blodprov? Gjort detta innan?

Sök Dianabol Ryan Ankrom på youtube han förklarar varför man inte kör utan testo från minut 4. Det inte bara han som pratar om detta utan flera som säger samma sak och som har testat detta.
-------------------------

Nedan är ett par biverkningar av låg testo när du stängs ner.
Låg energi, trötthet
Minskad motivation och livsglädje
Nedstämdhet och irritation
Försämrad sexlust
Erektionsproblem
Minskad skäggväxt och kroppsbehåring
Minskad muskelmassa och muskelstyrka
Minskad effekt av träning
Minskad kroppslängd och ökad risk för frakturer
Plötsliga svettningar och blodvallningar
Sömnstörningar
Försämrad arbetsprestation och koncentrationssvårigheter
Senast redigerad av Dimitriiiiz 2021-02-06 kl. 02:36.
Citera
2021-02-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimitriiiiz
- Vad är syftet med att stänga ner din egna produktion av testo?

Only Oral kur kommer inte att stänga av din produktion av testosteron permanent. Det kommer bara att dämpa det under hela din kur och några månader efter slutet av Oral kur och du kommer lida av testoron brist nedan finner du biverkningar av låg testo.

Det är utan PCT (Post Cycle Therapy). Jag rekommenderar starkt att du undersöker PCT och använder de.

Jag rekommenderar att du använder en låg dos testosteron under kuren 250 mg till 500 mg per vecka räcker. Detta är för att bibehålla dina normala anabola, androgena och andra processer som styrs av testosteron.

Du kommer bygga muskler som är långvariga istället för tappa allt när du lägger ned.

Dessa är bara mina åsikter och erfarenheter. Jag är varken läkare eller expert du får göra exakt som du vill men detta är min imput. Jag har kört dbol och mådde skit och fick även lite gyno som jag löste senare.

Fråga nr 2. Hur vet du dosering på arimedex? Blodprov? Gjort detta innan?

Sök Dianabol Ryan Ankrom på youtube han förklarar varför man inte kör utan testo från minut 4. Det inte bara han som pratar om detta utan flera som säger samma sak och som har testat detta.
-------------------------

Nedan är ett par biverkningar av låg testo när du stängs ner.
Låg energi, trötthet
Minskad motivation och livsglädje
Nedstämdhet och irritation
Försämrad sexlust
Erektionsproblem
Minskad skäggväxt och kroppsbehåring
Minskad muskelmassa och muskelstyrka
Minskad effekt av träning
Minskad kroppslängd och ökad risk för frakturer
Plötsliga svettningar och blodvallningar
Sömnstörningar
Försämrad arbetsprestation och koncentrationssvårigheter