2021-02-07, 21:02
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
I kanalen kommer du att få följa med hem till mig, till min gård på Silsjönäs. Där jag lagar massor av mat, mitt liv på landet med grisarna och en hel del jakt!
https://www.youtube.com/channel/UCsY...vUn58sw/videos

Det här är helt klart en av mina favoritkanaler på Youtube just nu. Emilia verkar leva ett sådant otroligt mysigt och intressant liv där uppe i Norrland. Vad tycker ni om hennes videor?
Citera
2021-05-09, 09:45
Avstängd
Offerviljas avatar
Det senaste avsnittet där det grillades hamburgare var väldigt trevligt. Jag undrar om inte den här kanalen har gått om Matkoma och blivit min nya icke-politiska favoritkanal på Youtube. Jaktklippen tycker jag inte är jätteintressanta, men matlagningen och allt annat är fantastiskt.
Citera
2021-05-09, 10:03
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
https://www.youtube.com/channel/UCsY...vUn58sw/videos

Det här är helt klart en av mina favoritkanaler på Youtube just nu. Emilia verkar leva ett sådant otroligt mysigt och intressant liv där uppe i Norrland. Vad tycker ni om hennes videor?

för ...... jobbig att.....lyssna på när........hon........pratar med......så långa .......... pauser mellan.........var och...........vartannat ord..
Citera
2021-05-09, 10:44
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
för ...... jobbig att.....lyssna på när........hon........pratar med......så långa .......... pauser mellan.........var och...........vartannat ord..

Ja fy fan vilken skit
Citera
2021-05-09, 13:59
Citat:
Iofs inte fel att vara tydlig.

Tjusig tös. Kurvig och bred om baken. Det gillar vi.
Citera
2021-05-09, 14:02
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Iofs inte fel att vara tydlig.

Tjusig tös. Kurvig och bred om baken. Det gillar vi.

tror hon är en standard självupptagen klåpare. minde noga med vad som kommer ur käften, därför hon inte kör med proffsigare stil utan måste pausa mid-sentence för hon vet inte vad hon ska säga ... eller så är det för att få content att räcka till den magiska 10-minuters gränsen

vem bryr sig om hennes utseendet?
Citera
2021-05-09, 14:33
Citat:
vem bryr sig om hennes utseendet?
Heterosexuella män?
Citera
2021-05-09, 14:38
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Heterosexuella män?

men hennes personlighet gör ju att jag avskyr henne.

utseende kan aldrig kompensera för det. dessutom handlar det om matlagning, nåt jag är intresserad av och anledningen till att kollade länken
Citera
2021-07-23, 21:19
Avstängd
Offerviljas avatar
Gillade det senaste avsnittet där Emilia, John och morfar var ute på fisketur. Mysighetsbetyg: 10/10!
Citera
2021-07-24, 01:35
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Gillade det senaste avsnittet där Emilia, John och morfar var ute på fisketur. Mysighetsbetyg: 10/10!
Imponerad av älgburgaren hon gör. Stekytan på brödet. Och hon snyter ihop den ute i skogen på något vildmarkskök. Snyggt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in