Citat:
Ursprungligen postat av
elgecy
Nr ska Sebastian f ngot mer n sitt hjrta berrt
![EEK!](https://static.flashback.org/img/smilies2/w00t.gif)
😜
Ja, Maken sade samma sak nr vi strcktittade p TV.se igr kvll.
Jag frskte hlla rkningen p hur mnga gnger Sebastian sade "hon har berrt" mitt hjrta" men gav upp. Samma sak med hur mnga ggr en tjej sade "shr", det var runt tta gnger under fyra meningar eller s...
De flesta har ett erbarmligt torftigt ordfrrd. Och det r beklmmande att hra nr de ska stlla lite "djupare" frgor. "Vilken r din favoritsexstllning?" "Jag vill veta allt om honom, hans favoritmat och s..."
r det s man listar ut vem ens livspartner r? "Han gillar att ta kttbullar medan han tar mig bakifrn - han r den rtte!" 😶
Nr det gller den hr trden mste jag sga att det hlls en vldig trkig ton i majoriteten av inlggen. Kommentarerna om tjejernas utseende r ibland fruktansvrda. Jag frstr att utseendet r viktigt i sdana hr situationer, och visst mste man kanske "tla" att man blir bedmd, men mste ni verkligen anvnda s ra ord? Vissa saker kan man inte styra ver nr det gller utseende. Att kommentera saker som sgs och grs r en annan sak, sdant kan man ju styra.
EDIT: Det har stllts frgor om Jolins skallighet. Som jag frsttt det lider hon av alocipea, en sjukdom som orsakar hravfall.