2021-10-12, 18:42
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Varfr r Emelie s djvulskt dryg och arrogant?
Hon tror att hon str ver alla andra.

"Strst, bst och vackrast"..
Citera
2021-10-12, 18:55
Medlem
Sebastian har ju helt klart ett frdelaktigt utseende som verkar locka mnga. Att tjejerna sger att han r deras drmman etc r vl att ta in nr dom knappt knner varandra.

Dremot p hemmaplan har han nog ftt sin beskrda del av tjejer, liggmssigt, medan personligheten och det ihliga snabbt kommer ikapp och gr honom ointressant i lngden.
Citera
2021-10-12, 19:15
Medlem
Mellissa ser ut som christer sjgren med den potatis nsan och hakan.
Va ful hon r.
Citera
2021-10-12, 19:23
Medlem
Vad tomma i huvudet alla brudar r.
Killarna fr lra dom allting.
Dom r som en samling smbarn som fan inte kan nnting.
Citera
2021-10-12, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Va ful hon r.
Tycker du? Jag tycker hon r st och har fin kropp.
Citera
2021-10-12, 22:05
Medlem
elgecys avatar
Nr ska Sebastian f ngot mer n sitt hjrta berrt
Citera
2021-10-12, 22:15
Medlem
Citat:
Vad tomma i huvudet alla brudar r.
Killarna fr lra dom allting.
Dom r som en samling smbarn som fan inte kan nnting.

Verkar vara ganska tomt hos snubbarna ocks, ingen i hela programmet som kan prata normalt eller frstr uttyck de sjlva anvnder.
Citera
2021-10-12, 22:49
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...for-deltagarna

Ngon med plus som kan dela?
Citera
2021-10-12, 23:05
Medlem
Jag str mej p att det hela tiden kommer in nya tjejer. Fattar inte att produktionsledningen inte har koll frn brjan p vilka som ska delta. Jag frstr verkligen om det skapar irritation hos de tjejer som redan finns i huset.
Det kanske kommer in nya hela tiden, allt fr att skapa drama och konflikter (s k bra tv). Ljligt!
Citera
2021-10-13, 07:48
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Nr ska Sebastian f ngot mer n sitt hjrta berrt

😜

Ja, Maken sade samma sak nr vi strcktittade p TV.se igr kvll.

Jag frskte hlla rkningen p hur mnga gnger Sebastian sade "hon har berrt" mitt hjrta" men gav upp. Samma sak med hur mnga ggr en tjej sade "shr", det var runt tta gnger under fyra meningar eller s...

De flesta har ett erbarmligt torftigt ordfrrd. Och det r beklmmande att hra nr de ska stlla lite "djupare" frgor. "Vilken r din favoritsexstllning?" "Jag vill veta allt om honom, hans favoritmat och s..."
r det s man listar ut vem ens livspartner r? "Han gillar att ta kttbullar medan han tar mig bakifrn - han r den rtte!" 😶

Nr det gller den hr trden mste jag sga att det hlls en vldig trkig ton i majoriteten av inlggen. Kommentarerna om tjejernas utseende r ibland fruktansvrda. Jag frstr att utseendet r viktigt i sdana hr situationer, och visst mste man kanske "tla" att man blir bedmd, men mste ni verkligen anvnda s ra ord? Vissa saker kan man inte styra ver nr det gller utseende. Att kommentera saker som sgs och grs r en annan sak, sdant kan man ju styra.

EDIT: Det har stllts frgor om Jolins skallighet. Som jag frsttt det lider hon av alocipea, en sjukdom som orsakar hravfall.
Senast redigerad av Charmaine 2021-10-13 kl. 07:51.
Citera
2021-10-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Kristalltjejen har vl garanterat knarkat. En hel del svampar och amfetamin skert, och "hittat sig sjlv".. hrligt att hon r s positiv iallafall. Ingen gnllspik som de andra.

Ngot jag undrar dremot r, ngon som vet varfr hon r flintis? Hon har alltid peruker. Man sg henne utan ngra sekunder i ngot klipp frn Tjejerna berttar allt. r det sjlvvalt eller sjukdomsrelaterat?

P hemmafronten gr det nog mindre bra med damerna pga hans sociala inkompetens. Allt han sger lter som ett manus s troligtvis har vl produktionen ftt coacha han i hur man frsker vara normal. Gr sdr.
Men pltsligt har han massa brudar runt sig som han tror avgudar honom (80% vill nog mest ha tv-tid) men han blir helt till sig ju, verkar inte vara van i situationen.

Hur ser du att hon har knarkat? Frjvligt om hon har gjort det.
Citera
2021-10-13, 09:23
Medlem
Citat:
Va ful hon r.

Hller med haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in