2021-09-15, 08:28
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pannkakan123
Trkigt att flja nr man redan nu fattar att Simon kommer vlja Elvira.
Vem Sebastian vljer blir nog lite svrare, men antar Ida.

Enda tjejen i programmet som verkar vettig, omtnksam och helt kta. Naturligt vacker r hon ocks, utan varken sillisar eller anklppar.
Hejja Ida ❤️

Nja, tror Armina och hon som fick frsta singeldejten med Sebastian kan verraska ocks. Och Emma!
Citera
2021-09-15, 08:53
Medlem
Allts Elvira r jttest och vacker men hon r ju sjukt jobbig.

Jag lskar ju motorer s det skulle vara min dejt jag lskar ju hstar s det skulle vara min dejt osv
Citera
2021-09-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lubricator
Jag sg avsnitt 1. Tnkte direkt att det r givet vilka tv tjejer som blir kvar. Spoiler alert! skulle man kunna sga. Utseendemssigt finns det tv helt verlgsna deltagare: Elvira och Ida.

Citat:
Ursprungligen postat av Pannkakan123
Trkigt att flja nr man redan nu fattar att Simon kommer vlja Elvira.
Vem Sebastian vljer blir nog lite svrare, men antar Ida.

Enda tjejen i programmet som verkar vettig, omtnksam och helt kta. Naturligt vacker r hon ocks, utan varken sillisar eller anklppar.
Hejja Ida ❤️

Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Nja, tror Armina och hon som fick frsta singeldejten med Sebastian kan verraska ocks. Och Emma!

Det som talar emot Elvira r hur hon ser ut att agera p sin svartsjuka. Tror Simon kommer rygga tillbaka en del om han fr nys om det, speciellt om det stmmer att han r konfliktrdd som ngon nmnt tidigare. Han kndes fr vrigt mer avslappnad i Rebeckas sllskap MEN det kan ju ha att gra med att det var en helt annan typ av dejt n den han hade med Elvira ocks, frsts.

Vad gller Sebastian tror jag faktiskt p Shilera, men Ida r nog kvar till slutet.
Citera
2021-09-15, 09:35
Medlem
Melinda och Matilda B ska p hstdejt och Melinda r vertaggad fr att detta r stunden d hon verkligen kommer kunna visa vem hon r i sitt rtta element. Blir spnnande att se hur Matilda kommer "ta ver showen" p.g.a. hennes hstrdsla. BRING THE POPCORN!!!
Citera
2021-09-15, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Jag lskar ju motorer s det skulle vara min dejt jag lskar ju hstar s det skulle vara min dejt osv

Jag r ju redan kr i Simon s alla dejter ska vara min dejt. Hehe.
Citera
2021-09-15, 11:31
Medlem
De verkar ocks tagit bort ambitionen att framstlla killarna som lyxilirare. Killarna bor i sm lgenheter i Sdertlje och Hgersten.
Citera
2021-09-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Tnkte exakt samma. Och s hennes STNDIGA leende fast hon egentligen r mrkbart ledsen/sur.
Citera
2021-09-15, 11:44
Medlem
Oj, nu rkade det bli dubbelpost. Sorry
Citera
2021-09-15, 19:08
Medlem
Ida, vilken mysig tjej! Hoppas verkligen att Sebastian vljer henne. Hller med er om att Elvira knns lite crazy, kan bli jobbigt i lngden. Hon och Simon fljer inte varandra p instagram, kan vara medvetet fr att inte spoila ngot dock.

Tycker att Jolin r skn men en lite udda karaktr i sammanhanget, knns som hon blir ett omaka par med bda killarna. Vill se singeldejter med Alice och Emelie!
Citera
2021-09-15, 20:27
Medlem
Elvira och Simon fljer inte varandra p instagram men dremot fljer de flesta hans vnner/slkt/familj henne och vice versa. Det gr dom dremot inte med fler tjejer. Det kommer bli Elvira men Simon och Elvira ltsas vara smart genom att inte flja varandra nu
Citera
2021-09-16, 01:37
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag r ju redan kr i Simon s alla dejter ska vara min dejt. Hehe.
Tycker Elvira pminner om tjejen( minns ej namn) som var med i Bachelor fr nt r sedan som lmnade (?) fr att hon inte klarade av att bachelorn hll p med andra tjejer. Hon var ocks vldigt st och naturlig. Ngon som minns? Hon var nog hans favorit i brjan men hon var alldeles fr svartsjuk.

Edit: Math*lda N*lsson ssong 4 pminner hon om. *=i
Senast redigerad av calina85 2021-09-16 kl. 01:44.
Citera
2021-09-16, 07:20
Medlem
Charmaines avatar
ntligen har Bachelor brjat igen! 😜 Mina vnner rynkar p nsan t detta program, de pratar om kvinnofrnedring och det ena med det tredje. Sjlv struntar jag glatt i sdana aspekter, tjejerna har anmlt sig frivilligt och vet (?) vad programmet gr ut p.

Man har ju redan ftt ngra favoriter, jag tycker Shilera verkar rar & mjuk (fast skenet kan ju bedra). Vid nrmare eftertanke kommer jag inte p ngon mer "favvo", det kommer vl!

Jag trodde ngon skulle kommentera Matilda, tjejen som dk upp frn ingenstans och drog med sig Simon p utflykt . Hon hade varit med i Bachelor tidigare, och hade ftt ett nej nr hon skte till denna ssong men hade tydligen tjatat sig till att f vara med. Hon kndes s desperat nr hon pratade i "Tjejerna berttar allt" att jag knappt kunde titta, skmdes hennes vgnar!

Oslagbart nr hon kom fram till Simon p minglet med en muffins eller vad det var och ville fira sin hunds fdelsedag (som infll dagen drp). Jag sa till Maken att hon inte skulle f ngon ros, och mycket riktigt fick hon inte ngon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in