2021-02-19, 07:29
Medlem
SolidSteels avatar
Tycker det borde stramas upp lite för efterblivna vuxna och idiotiska kids som slänger sig på RP-funktionen så fort dom ser något "som dom tycker är fel."

Det är inte relevant vad DU tycker, flashback har ett regelverk håll dig till det och rapportera inte inlägg som du tycker illa om / tvärs emot. ....

Tycker dessa Kalleanka-Användare borde få varningar för okynnesanmälningar!

En skarpare ton för okynnesanmälningar besparar oss alla slitning på humöret, skicka varningar på dom!

Tack för mig.
Citera
2021-02-19, 07:35
Moderator
yz44s avatar
Det är väl moderatorernas problem, om det alls är ett problem.
Svårt att ha någon åsikt utan att veta i vilken omfattning det sker.
Citera
2021-02-19, 07:47
Medlem
Har kollat upp lite av dina tidigare inlägg och merparten av dem är OT, så de är korrekt rapporterade. Håll dig till regelverket och ett bättre tonläge, så blir det mindre anmälningar.
Citera
2021-02-19, 07:47
Medlem
Jordgubbes avatar
Visa vetskap själv då, du som startat en tråd.
Citera
2021-02-19, 07:51
Moderator
yz44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Så helt utan vetskap om problemet så skriver du ett inlägg!?

Som trådstartare är det upp till dig att leverera underlag för dina påståenden, vilket du inte gjort.
Och vill du inte att någon ska svara så bör du inte starta trådar.

Citera
2021-02-19, 08:35
Medlem
Jag håller till stor del med TS. Folk verkar bli överkänsligare för varje år som går. Istället för att ta fram bättre argument ska det anmälas. Veka trygghetsnarkomaner som knappt klarar av att fatta ett beslut utan ett regelverk att luta sig emot.

Vissa moderatorer är dessutom värre paragrafryttare än somliga statstjänstemän.

Å andra sidan är jag mot bestraffningar, i de flesta fall. Ser hellre att regler luckras upp och en friare debatt tillåts.
Citera
2021-02-19, 14:40
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Tycker det borde stramas upp lite för efterblivna vuxna och idiotiska kids som slänger sig på RP-funktionen så fort dom ser något "som dom tycker är fel."

Det är inte relevant vad DU tycker, flashback har ett regelverk håll dig till det och rapportera inte inlägg som du tycker illa om / tvärs emot. ....

Tycker dessa Kalleanka-Användare borde få varningar för okynnesanmälningar!

En skarpare ton för okynnesanmälningar besparar oss alla slitning på humöret, skicka varningar på dom!

Tack för mig.

Det görs redan. Sedan ser ju inte vi varningarna. Läs t.ex. här:

(FB) Hur hanterar ni moderatorer användare som rapporterar off topic bara för att jävlas?
Citera
2021-02-19, 14:44
Medlem
Gnomegirls avatar
Något som stör mig otroligt är fjantar som skriver ut att "jag har minsann anmält ditt inlägg".
Jaha? Vad tillför det tråden, och vem bryr sig? Jag anser att det går under 0.06 och anmäler alltid sådana kommentarer.
Om det sedan räknas som okynnesanmälning eller inte struntar jag i sålänge ingen moderator örfilar upp mig.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-02-19, 16:29
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Något som stör mig otroligt är fjantar som skriver ut att "jag har minsann anmält ditt inlägg".
Jaha? Vad tillför det tråden, och vem bryr sig? Jag anser att det går under 0.06 och anmäler alltid sådana kommentarer.
Om det sedan räknas som okynnesanmälning eller inte struntar jag i sålänge ingen moderator örfilar upp mig.

MVH/Gnomegirl.

Det är ju definitivt 0.03 om de bara skriver så.

Förstår din tanke bakom 0.06 i sådana fall. Det kan användas både före och efter eventuell åtgärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in