Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-19, 19:26
Medlem
Assboulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbobelito
Hade inte förvånat mig ifall det mesta från boken är plagierat material, han har varken ingen relevant utbildning eller erfarenhet för att kunna skriva en bok och lägga en prislapp på 3500:-

Har även fått höra att han brottades mycket med strukturen och grammatiken på boken. Som tur insåg vinstjagaren det själv i alla fall och anlitade en spökskrivare, hemsidan var inte heller något vidare till en början

Hade varit intressant ifall någon har tillgång till boken, håller med. Hade både varit roligt med samtidigt sorligt att se vilket skräp han ger ut, med tanke på alla personer som blir lurade.
Även fast jag inte har läst boken, men däremot hört massa dåligt om den hade jag rekommenderat att donera motsvarande belopp till zigenaren utanför ica, för de som överväger att köpa boken. Du hade nog fått ungefär samma value för pengarna...
Att han har dyslexi och kan föra sig i varken tal eller skrift, är allmänt känt. Han låter som en mongolid under föreläsningarna på discord, lyssna bara på hans videoklipp på youtube
Självklart, innehåller hans bok plagierat material. Han har ju inte uppfunnit något nytt, enbart sammanställt en massa som man kan hitta på internet.
Citera
2021-03-20, 22:55
Medlem
Vinstjagaren om du läser det här, tänker jag bara säga att många har börjat få förståelse och fått uppfattningen om dig som konstig och avvikande som du säkert har märkt i tråden - faktum är att jag även vet att du mår dåligt och känner dig utanför, hade också varit det ifall jag var placerad i dina skor.

Verkar som det dessutom går dåligt för din kurs nu på sistone med tanke på att du ständigt behöver försvara dig i diverse forum. Ifall din kurs är så bra som du påstår och som ditt omdöme visar varför lägger du ner tid på att förklara dig själv, kan det ligga nog bakom att recensionerna är fake? Hade rekommenderat dig att ta en titt på din trustpilot också, ifall du inte redan har gjort det.

Det är bara att suga in sanningen, du har jagat status under längre tid och byggt upp ett falskt rykte men sanningen träder alltid fram i slut ändan. Är bara en tidsfråga innan fler börjar stigmatisera dig och inse vilket skit du ger ut. Som vi redan märkt tidigare, har du svårt att inse självklarheter. Tror en funderare över hur mycket pengar du både har lurat och fått folk att förlora hade givit dig perspektiv, tänk nästa gång och läs en gång extra innan du raderar konstruktiv feedback med leende på läpparna.
Citera
2021-03-21, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
10miljonermannen
100miljonermannen

Yes du hörde rätt det verkligen kryllar av dem likaså on bitcoin.

Bitcoin krypto användarnamn.
Fattar inte folk att de e påhitt o skit

Har försiktigt följt 100miljonersmannen ett tag nu, är han verkligen fake? Otroligt vilken tid han måste lägga ned på fakematerial isåfall ju :P
Citera
2021-03-22, 00:15
Medlem
Assboulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanLodjurBraeka
Har försiktigt följt 100miljonersmannen ett tag nu, är han verkligen fake? Otroligt vilken tid han måste lägga ned på fakematerial isåfall ju :P
Jag tror faktiskt att just 100miljonersmannen är en av de få på instagram som är legit. I alla fall i förhållande till alla andra skitkonton som florerar där ute.
Man märker också att han inte söker bekräftelse på samma vis som te.x Vinstjagaren.
Citera
2021-03-22, 02:12
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanLodjurBraeka

Fattar inte hur de orkar lägga upp bild på skiten varje dag . Är väl det ja mest stör mig på
Citera
2021-03-23, 08:23
Medlem
SophieNeveus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raketen66
man merker verkligen vilken nivå det e här inne det e ni som e idioter o inte känar nårra pengar med hans kunskaper e de bara en tids fråga innan universitet och banker köper hans bok som undervisningsmedel hans strategier e både säkrare o ger mer av kastning en någon annans kolla bara hans dokument där han redovisar köp/sälj
Sannolikheten att universiteten i Sverige kommer att börja använda "Hur du tajmar börsen", är mindre än att genusvetenskap programmet skulle använda "Mein kampf".

Skulle du vilja förklara mer djupgående vad det är du gillar med Vinstjagaren? Skulle varit intressant att veta för att utvärdera vad det är för åkomma du lider av.
Önskar att jag hade kunnat lyssna på hans skitpodd, men det går tyvärr inte utan att behöva intensivvårdas för kraftiga blödningar i öronen.
Citera
2021-03-25, 19:51
Medlem
Råkar det vara någon här som har erfarenhet av kursdubblarens och tradinglivets kurs?
Citera
2021-03-28, 14:20
Medlem
raketen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SophieNeveu
Sannolikheten att universiteten i Sverige kommer att börja använda "Hur du tajmar börsen", är mindre än att genusvetenskap programmet skulle använda "Mein kampf".

Skulle du vilja förklara mer djupgående vad det är du gillar med Vinstjagaren? Skulle varit intressant att veta för att utvärdera vad det är för åkomma du lider av.
Önskar att jag hade kunnat lyssna på hans skitpodd, men det går tyvärr inte utan att behöva intensivvårdas för kraftiga blödningar i öronen.
haha jag tror inte du vet va du pratar om om teorierna o strategierna funkar bättre en deras nuvarande sett att arbeta så spelar de ingen roll om han e utbildad eller inte de e resultat som e viktigast i slut ändan e du med?
Citera
2021-03-28, 20:57
Medlem
raketen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Men snälla, är du så verklighetsfrånvänd så du inte fattar själv att teknikerna som står i beskrivningen går att hitta på Google?

Inget företag eller Universitet kommer köpa Vinstjagarens bok, han har inte kommit på något nytt banbrytande system.

Helvete vad jag har svårt för människor som inte fattar
ferari upp fann inte hjulet men säljer endå en bra produkt man måste inte alltid komma på nått nytt för att kunna ta betalt det räcker att göra en bra samman ställning på tidigare kunskap som e överlägset bättre en hur nuvarande banker och trejders jobbat varför tror du annars att han har flera tusen medlemmar i sin kurs om den e skit? svara på det du!
Citera
2021-03-29, 02:15
Medlem
Citat:
ferari upp fann inte hjulet men säljer endå en bra produkt man måste inte alltid komma på nått nytt för att kunna ta betalt det räcker att göra en bra samman ställning på tidigare kunskap som e överlägset bättre en hur nuvarande banker och trejders jobbat varför tror du annars att han har flera tusen medlemmar i sin kurs om den e skit? svara på det du!
Du är fan värre än ordningsvakten som ville gripa polisen för att han var beväpnad.

Du får leva i din fantasivärld så lever du säkert gott tills verkligheten kommer ikapp.
Citera
2021-03-29, 10:44
Medlem
SophieNeveus avatar
Citat:
Välkommen åter

Du svarade inte på min fråga.
Kan du vara snäll att redogöra mer konkret, vad det är du tycker är så bra med Vinstjagaren? Vi verkar inte dela uppfattning om personen i fråga.
Om det är samma mått på hans medlemmar som det är på dig förstår jag att han enkelt kan lura de stackars småspararna.
Citera
2021-03-29, 19:49
Medlem
raketen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SophieNeveu
Välkommen åter

Du svarade inte på min fråga.
Kan du vara snäll att redogöra mer konkret, vad det är du tycker är så bra med Vinstjagaren? Vi verkar inte dela uppfattning om personen i fråga.
Om det är samma mått på hans medlemmar som det är på dig förstår jag att han enkelt kan lura de stackars småspararna.
du kanske ej själv e särskilt duktig på börsen o ibland kan behöva hjälp har bara possetiva saker att säga om vinstjagaren hans teorier o strategier e överlägsna alla andra profiler som bara blåser upp små aktier tex aktietjuven eller kursdubblaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in