Citat:
Ursprungligen postat av
JohanLiljegren
Att använda Spray och Hotmail idag är som att fortsätta använda AOL. Det finns ett bäst-före-datum för vissa internetfenomen, vilket är en konsekvens av att gamla tjänster slutar fungera och nya dyker upp, som fungerar mycket bättre.
Hotmail/live/outlook är microsoft. Hotmail/live/outlook kommer inte försvinna någon gång snart. Även om du i framtiden kanske inte kan skapa nya konton med hotmail, så lär ju hotmailkontona som finns finnas kvar så länge microsoft har kvar en mailtjänst.
Vad har hotmail blivit ersatt av som är mycket bättre? Du kanske tänker på outlook? Det är samma sak, det är bara namnen som skiljer.
Sedan vet jag inte om jag tycker mailen har blivit så mkt bättre överlag. Jag får dock intrycket av att de spionera mycket mer på en. Jag menar de kommer med förslag på svar, hur kan de göra det utan att ha spionage program. Sådana framsteg kan jag vara utan.
När det gäller spray, så är det lite sorgligt att se dem idag. En skugga av sitt gamla jag. Men de som klickar på dessa pdf filer och betalar utan att ens verifiera med deras kundsupport att mailen är äkta, de är idioter, för det känns som scam.