Jo, jag undrar därför att jag själv blivit lite frälst den senaste tiden.
Egentligen skapade jag ett konto för ca 5 år sedan, men slutade snart använda det då gratisversionen var lite väl futtig. Men härom sistens fick jag idén att betala lite och se vad det gav - och jag blev minst sagt glatt överraskad över hur bra jag tycker det är.
Man kan abonnera på hela spelet men fördelen tycker jag är, att man även kan köpa funktioner via en engångsbetalning och därigenom slippa vara "fast" i deras garn. Då kan man också välja vad man vill ha tillgång till och i lugn och ro uppgradera sig vartefter man bekantar sig med innehållet.
För bara några hundralappar öppnades en ny värld jämfört med gratisversionen, så det blev en hit. Jag har nu lagt ner ca 1.000 kr på spelet och har mycket nöje av det. Särskilt bra är Gamerotica-communityn där man kan ladda ner modeller, poser etc. som andra användare skapat samt faceeditorn, som gör att man kan designa sina egna skönhetsmissar att flukta på och leka med. Jag är helt enkelt fast!
Vad jag förstått av communityn, är det en hel del svenskar som är medlemmar. Så jag undrar om det är några flashbackare som hittat dit och vad ni i så fall tycker om det.
Jag har bara ägnat mig åt just 3DSexVilla2 men är lite nyfiken på Chathouseroulette också. Så jag undrar även vad ni kan säga om det spelet. 3DHentai verkar inte direkt skilja sig från SexVilla, så det intresserar mig inte nämnvärt.
Nedladdningsbar länk till kort video:
https://gofile.io/d/yFPXQU
Så vad tycker ni?
Jag har inte mycket erfarenhet av andra porrspel, kan jag säga, men det kanske ni har. Finns det något bättre?