• 3
  • 4
2022-10-26, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniMello13
Tack för tips! Har skapat en onlyfans. Ska bara ”piffa” upp den lite nu😝

Hej, du har nu haft ditt onlyfans konto rullande nu ett tag, har du fått in en okej sido inkomst?
Hur många fotbilder lägger du upp i veckan?
Citera
2022-11-01, 20:05
Medlem
Porslinsdocka96s avatar
Jag såg en tiktok om Feet finder, någon som provat att sälja bilder där? Har rätt söta fötter, har ett ex som gillade att slicka på dem så antar att de är sexiga, inte för att jag själv fattar hur man kan gå igång på det
Citera
2023-06-25, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainPineapple
Ja, Jag har funderat på det ett tag och jag har kommit fram till att jag vill sälja bilder på mina fötter och så småningom använda strumpor med. Men hur gör jag det på bästa sätt? Väldigt tacksam för tips, idéer och tankar
Jag är tjej, i 20 års åldern.

Hejsan, jag är intresserad men hur gick det för dig??
Citera
2023-06-25, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porslinsdocka96
Jag såg en tiktok om Feet finder, någon som provat att sälja bilder där? Har rätt söta fötter, har ett ex som gillade att slicka på dem så antar att de är sexiga, inte för att jag själv fattar hur man kan gå igång på det

Ja jag tror man måste hitta någon som vill köpa och sedan ha personen som stammis. Dessa sidor som tex feet Finder tycker jag bara ser skumt ut.
Citera
2023-06-25, 23:58
Medlem
Porslinsdocka96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella00996
Ja jag tror man måste hitta någon som vill köpa och sedan ha personen som stammis. Dessa sidor som tex feet Finder tycker jag bara ser skumt ut.

Det verkar dock finnas rätt seriösa hemsidor, där det inte framförallt är för fetisch, mer för att utveckla AI.
Citera
2024-06-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniMello13
Tack för tips! Har skapat en onlyfans. Ska bara ”piffa” upp den lite nu😝
Är det svårt att skapa konto på onlyfans? Måste man skicka kopia på pass/idkort?
Citera
2024-08-27, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattboy
Jag är själv fotfetish och jag skulle aldrig betala för bilder på fötter. Jag ser fötter varje dag och behöver inte bilder.

"Är fotfetischist" heter det. Kanske du vetat om du var det? Man har en "fetisch"
Citera
2024-09-06, 16:58
Medlem
Svettigfots avatar
Sälja bilder på sina fötter? Det är ju gratis att titta på Google
Citera
2025-01-10, 12:10
Medlem
Fiskenlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Försök inte få dessa horor på andra tankar. Kvinnor gör just nu ett society wide shit test på oss män (ni ska vara nice guys, feminina, känslosamma etc) något som de egentligen INTE är attraherade av. Därav får de som fortfarande är maskulina "bad boys" massa tjejer...

Men, vi gör ett lika stort shit test på kvinnor. Vi uppmanar till dekadens och att tjejer ska vara stolta över att sälja sig själva, ligga runt osv (Går givetvis emot både kvinnans och mannens instinkter). I slutändan blir det väldigt lätt för oss män att se vilka tjejer som inte ligger runt, som inte har sålt sig själva osv.
I.e det blir genast mycket simplare att hitta en bra långtidspartner (en av mäns största attraktionsswitchar är integritet), speciellt iom att digitala fotavtryck inte riktigt går att ta bort.

"You can't turn a whore into a housewife" - Vetenskap.

Haha helvete. Jag har läst många trådar på Flashback genom åren men sällan har jag läst en kommentar som skriker incel så mycket som ovan och samtidigt för tankarna till en psykotiska kristna seriemördaren Travis Marshall i Dexter. Freud hade nog haft ett och annat att säga om dig 😂
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in