2021-03-12, 16:42
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snygginggg
Som rubriken lyder.
lskar Sverige. Folket, mentaliteten, landskapet, mjligheterna etc, men! Nr jag lser om alla brott, idiotiska "straff" etc s blir jag tveksam. r det vrt det? Bor just nu i Norge och trivs inte alls. Har norsk sambo som r skeptisk, men inte omjlig.
Hade ni flyttat? Vad hade ni gjort?

Kolla med Ungern, det passar nog bttre. dr r det ordning o reda, nu hller de p med att avskaffa yttrandefriheten, fri press mm.

Var beredd att snka din levnadsniv rejlt fast det kan vara vrt uppoffringen.
Citera
2021-03-12, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Kolla med Ungern, det passar nog bttre. dr r det ordning o reda, nu hller de p med att avskaffa yttrandefriheten, fri press mm.

Annars r Danmark ett bttre alternativ. Ingen invandring, en ljus framtid, hgre levnadsstandard n hr och viktigast av allt, man fr sga precis vad man vill utan att bli kallad fr brun eller fascist.
Citera
2021-03-12, 21:34
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Annars r Danmark ett bttre alternativ. Ingen invandring, en ljus framtid, hgre levnadsstandard n hr och viktigast av allt, man fr sga precis vad man vill utan att bli kallad fr brun eller fascist.

Host, host, Danmarks paragraf 266b...

Jag tror att vr brunsmetade vn fr ska sig till Polen eller Ungern eller varfr inte Ryssland? Putin hller ordning p folket, ngot att sukta efter eller hur?
Citera
2021-03-13, 00:43
Medlem
Citat:
Host, host, Danmarks paragraf 266b...

Jag tror att vr brunsmetade vn fr ska sig till Polen eller Ungern eller varfr inte Ryssland? Putin hller ordning p folket, ngot att sukta efter eller hur?
Det stoppade inte Dansk Folkepartis grundare Pia Kjaersgaard frn att bli talman i det danska Folketinget. Tror du att Jimmie kesson kommer att bli talman i Sverige nr han avgr som partiledare?
Citera
2021-03-23, 07:26
Medlem
Snyggingggs avatar
Citat:

Tycker att du kan flytta dit sjlv😊 Har inget intresse av att bo utanfr Norden.
Citera
2021-03-23, 09:09
Medlem
Citat:
Som rubriken lyder.
lskar Sverige. Folket, mentaliteten, landskapet, mjligheterna etc, men! Nr jag lser om alla brott, idiotiska "straff" etc s blir jag tveksam. r det vrt det? Bor just nu i Norge och trivs inte alls. Har norsk sambo som r skeptisk, men inte omjlig.
Hade ni flyttat? Vad hade ni gjort?

Det finns tv stllen, bda ar, dr det ursprungligt svenska tycks leva kvar, utom rckhll fr klfingriga svenska mngfaldsingenjrer:
land och Bornholm, man knner liksom vibbar av paradiset oavsett vilken av de tv man besker.
Citera
2024-11-05, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Flytta inte tillbaka. Jag bor i Gteborg och dr har brottsligheten skenat nr det kommer till rn och verfall. Frra veckan rnades en gubbe utanfr Hemkp kl 15 p dagen av tre killar med munskydd. Jag sg ett knivrn fr ngot r sedan och som hvla miffo jag r s fattade jag inte vad som hnde utan trodde det var sldder som gjorde upp men det var en vanlig gubbe (om n rtt sliten, som rnades av en afrikan). Fan jag r ju boxare och trnar massor men nr det hnder s frstod jag inte vad som hnde. S jvla frbannad fr det.
Min gamla hemstad r Trollhttan med Sylte r en katastrof. Nr jag varit dr s fr man ta omvgar fr det r s jvla stor risk fr problem att g till tex Granngrden. Det spelar ingen roll hur stor o stark man r om flocken som attackerar dig r 15-20 personer. Jag br alltid kniv- s ser Sverige ut numera. Jag studerar finska men det r skitsvrt, tanken r att flytta dit
Tycker du fortfarande det r s illa i Gteborg?
Citera
2024-11-05, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Tycker du fortfarande det r s illa i Gteborg?

nej, det r lite bttre, Polisens har kat sin nrvaro rejlt och det r inte lika mkt rn och annat lngre, dock skall sgas att p vgen till jobbet frra veckan s passerade jag den sprngda porten mellan 2-3 lnggatan, s allvarlig brottslighet hnder, men dessa jvla gaturn har helt klart blivit frre, kan delvis ocks bero p att mnga nu hller sig inne p kvllarna

jag har fr vrigt gett upp finskan, fick inte medborgarskap av dom.... s nu r det norge blickarna riktas mot
Citera
2024-11-05, 08:02
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil

Om du tror att det inte finns invandrare i Danmark har du aldrig varit i Danmark. De har ngot frre men de r smre integrerade. Hade hgre andel ISkrigare vill jag minnas.
Citera
2024-11-05, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Om du tror att det inte finns invandrare i Danmark har du aldrig varit i Danmark. De har ngot frre men de r smre integrerade. Hade hgre andel ISkrigare vill jag minnas.
Skitsnack, det r mycket mindre i Danmark och du ser inte dessa gng alls lika mycket. Det r som sverige fr typ 15 r sedan.
Citera
2025-01-24, 00:32
Medlem
Citat:
Bor i Oslo och skulle vilja flytta till typ Karlstad eller Gotland.
Det r ju riktiga skitstllen du nmner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in