Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-03-08, 12:04
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Bokskogen?

Där är väl parkeringarna ganska öde vid denna tiden,
speciellt när det har blivit mörkt.

Du nämnde det enda stället i hela skåne där folk kör, parkerar hoppar in o ur bilar etc. i stort sätt under hela dygnet.
Sprang där på nätterna i elljusspåret regelbundet under ett år, där var aldrig mindre en fem bilar på parkering. De kanske knullade allihop iofs..
Citera
2021-03-08, 14:41
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bedlund
Ja, just det. Agneslundsvägen. Körde förbi där då och då för några år sen men såg aldrig ngn snygg tjej. mest zigenare. Där var en blondin en gång. Hon kom nog också från Rumänien. Men uder sommaren är där väl prostituerade?
Nä det är rätt dött då med
Citera
2021-03-08, 15:29
  #15
Medlem
Du får gärna pma mig också.



Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
TILLÄGG: gör 15 inlägg t så du har 50 annars kan jag inte pma om den sköna Eslövssyrran!
Citera
2021-03-08, 18:57
  #16
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinGraves
Du nämnde det enda stället i hela skåne där folk kör, parkerar hoppar in o ur bilar etc. i stort sätt under hela dygnet.
Sprang där på nätterna i elljusspåret regelbundet under ett år, där var aldrig mindre en fem bilar på parkering. De kanske knullade allihop iofs..


Menar du alla parkeringar eller bara den "vid" slottet?
Citera
2021-03-08, 18:57
  #17
Medlem
psflaxs avatar
Dubbelpost.
Citera
2021-03-09, 08:13
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Hej!
Det är svårt att hitta ngt ställe för bilsex. Alltså inte bara ett BJ, utan även avklädning o sex. Har kört runt hur mkt som helst i Malmö, men svårt att hitta ngt bra ställe. Alla motionsfreakar o hundägare är ute o går lite överallt.
Är väl främst aktuellt kvällstid, men dagtid vore bäst om riktigt säkert ställe finns.
Tacksam för förslag på ställen i och kring Malmö och Lund. Har ni ett bra ställe o inte vill ta det i tråden, så PMa i stället. Alla förslag tas tacksamt emot.

Tonade rutor på bilen hjälper mycket 😉
Citera
2021-03-09, 15:31
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Kommer pma dig om en skön syrra i Eslöv.
Vet inte riktiht vilken parkering du åsyftar. Det finns en precis vid golfstället, längst bort på Limhamnsfältet åt Limhamnshållet på Limhamnsvägen, men där finns ingen restaurang såvitt jag vet. Däremot finns det en restaurang innan bryggan till kallbadhuset på ribban, e det där du menar?

Ge oss en recension om lisa stark. Ser att du inte gjort en enda recension om någon tjej.
Citera
2021-03-13, 13:52
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Ge oss en recension om lisa stark. Ser att du inte gjort en enda recension om någon tjej.

Trist att du inte är läskunnig el orkar läsa gamla trådar.
Citera
2021-03-14, 23:42
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Trist att du inte är läskunnig el orkar läsa gamla trådar.

Jag har kollat din posthistorik och finner inga träffar du gjort?
Citera
2021-03-16, 21:08
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juholk
Nuså

Vill också ha pm så jag får väl försöka fylla kvoten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback