Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2021-06-20, 01:35
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Haha vara gud behöver man inte vara för att kunna handla riktiga saker. Handlar bara att inte ha blivit tappad när man var liten som du verkar, du skriver ju i gåtor? Vem har sagt att jag är talesperson för någon?

Det jag pratar om är sunt förnuft, du skulle hellre ha en schysst märkesbil än ett hemmabygge? hellre en god måltid än knäckebröd? hellre riktig medicin än Kina skit? Säger sig självt. Vet du läser du bara lite så tror jag faktiskt tom. du med ditt extrema intellekt skulle klara av att beställa och handla beprövad riktig medicin istället för otestat Kina skit som förr eller senare blir narkotikaklassat ändå.

Du förlöjligar bara dig själv med detta svar.

du är fan dum i huvudet på riktigt, inte för va elakt men tänk lite. folk köper detta för om dem tex får ett random drogtest på jobbet så klarar dem det pga detta inte syns på analys, eller vid ett polis stopp om dem gör random drogtest som du överklagar om de syns på sticka, men när det väl skickas till analys så ser man där att inget finns i urinet för att dessa nya rc inte finns i deras system. och i slutändan så blir man inte av med jobb eller körkort för dem inte kunnat upptäcka droger i urinet. eller folk som jag som går och lämnar drogtester flera gånger i veckan vill fortfarande ha något jag kan ta som lindrar min ångest utan att det syns på några prover!

ps tänk lite nästa gång...
Citera
2021-06-21, 15:52
  #74
Medlem
Kort halveringstid har den. Som alprazolam kanske 2tim längre
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback