2006-05-30, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scumbag
Om jag kommer ihg rtt s var Farshad Doosti ven inblandad i ddsmisshandeln av en norrman vid Mcdonalds p Sveavgen ngot r innan stureplansddet. Norrmannen misshandlades och sparkades ihjl av Farshad Doosti och hans polare. Han sparkades bla. in igenom en fnsterruta och fick skallen krossad.

Ngon annan som kan bekrfta detta?

Stmmer bra det. I sann svensk rttsanda skyllde alla p alla och ingen skyldig kunde lagfras. Huruvida de fick skadestnd fr omaket att behvas hllas i fngsligt frvar minns jag inte.

Under Stureplansrttegngen frskte Doosti ter slingra sig ur sitt ansvar p fegaste vis och drog p sig en hel del antipati frn sina medtalade.

Jara vgrade dock konsekvent att peka ut Zethreus. Det var Jara som kte p stryk av vakten (Jocke) och en kvinnlig polis p platsen tog Jaras personuppgifter. Ngra timmar senare small det. Jag tror tom. svensk polis var kloka nog att ana var de skulle brja leta...
Citera
2006-09-11, 01:28
Medlem
han (farshad) r skriven i vnersborg
Citera
2006-09-11, 08:42
Medlem
orangevgstruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Det var 4 Tommy och Nano som Jara kallas och sen GOLBGARNA brderna Doosti Farshad och Fariborz snuten kallade Farshad fr "dagens Farshad" d han kom med nya saker varje dag och d jag lst hela utredningen och alla frhr och kan citera GOLARNAS GOLARE Farshad Doosti "Jag vill ltta p mitt samvete och bertta allt fr er precis som det var" "Jag gjorde ingetnting Tommy gjorde ALLT han hmtade vapen fast vi inte visste att det var vapen han hmtade" "Tommy skt det vara bara Tommy som skt och jag gjorde ingenting" den lilla jvla rttan var den som gjorde att det vart mord p Stureplan den natten fr han var den som hetsade Tommy s jvla hrt att han tillslut tappade huvudet och bara gjorde det. Tvrtom var det med Nano (Jara) som ville avstyra allt fr att komma tillbaka en annan dag och slss man mot man nr det inte var s mycket folk dr men GOLBGEN Farshad Doosti fortsatte sitt jvla malande och Tommys vart pverkad till max och sen gick det t helvete och allt detta r pga den lilla GOLAREN Farshad Doosti som idag konstigt jvla nog har en komplett utbildning som jurist och bytt namn tii Farshad *** och jobbar p en liten Advokatbyr ngonstans i Sverige. Jag hoppas att den lilla rttan en dag fr sona fr detta fr utan den lilla ckliga skiten till GOLBG hade det ALDRIG dtt ngon p Stureplan den natten. HOPPAS DEN LILLA HORUNGEN TILL GOLARE DR EN PLGSAM DD!!!

-Settle down Beavis...

/Redigerat av mod.
Citera
2006-09-11, 09:56
Medlem
Citat:
Det var 4 Tommy och Nano som Jara kallas och sen GOLBGARNA brderna Doosti Farshad och Fariborz snuten kallade Farshad fr "dagens Farshad" d han kom med nya saker varje dag och d jag lst hela utredningen och alla frhr och kan citera GOLARNAS GOLARE Farshad Doosti "Jag vill ltta p mitt samvete och bertta allt fr er precis som det var" "Jag gjorde ingetnting Tommy gjorde ALLT han hmtade vapen fast vi inte visste att det var vapen han hmtade" "Tommy skt det vara bara Tommy som skt och jag gjorde ingenting" den lilla jvla rttan var den som gjorde att det vart mord p Stureplan den natten fr han var den som hetsade Tommy s jvla hrt att han tillslut tappade huvudet och bara gjorde det. Tvrtom var det med Nano (Jara) som ville avstyra allt fr att komma tillbaka en annan dag och slss man mot man nr det inte var s mycket folk dr men GOLBGEN Farshad Doosti fortsatte sitt jvla malande och Tommys vart pverkad till max och sen gick det t helvete och allt detta r pga den lilla GOLAREN Farshad Doosti som idag konstigt jvla nog har en komplett utbildning som jurist och bytt namn tii Farshad **** och jobbar p en liten Advokatbyr ngonstans i Sverige. Jag hoppas att den lilla rttan en dag fr sona fr detta fr utan den lilla ckliga skiten till GOLBG hade det ALDRIG dtt ngon p Stureplan den natten. HOPPAS DEN LILLA HORUNGEN TILL GOLARE DR EN PLGSAM DD!!!

Hrt talas om ny rad och styckeindelning?

/Redigerat av mod.
Citera
2006-09-11, 11:34
Bannlyst
Citat:
Det var 4 Tommy och Nano som Jara kallas och sen GOLBGARNA brderna Doosti Farshad och Fariborz snuten kallade Farshad fr "dagens Farshad" d han kom med nya saker varje dag och d jag lst hela utredningen och alla frhr och kan citera GOLARNAS GOLARE Farshad Doosti "Jag vill ltta p mitt samvete och bertta allt fr er precis som det var" "Jag gjorde ingetnting Tommy gjorde ALLT han hmtade vapen fast vi inte visste att det var vapen han hmtade" "Tommy skt det vara bara Tommy som skt och jag gjorde ingenting" den lilla jvla rttan var den som gjorde att det vart mord p Stureplan den natten fr han var den som hetsade Tommy s jvla hrt att han tillslut tappade huvudet och bara gjorde det. Tvrtom var det med Nano (Jara) som ville avstyra allt fr att komma tillbaka en annan dag och slss man mot man nr det inte var s mycket folk dr men GOLBGEN Farshad Doosti fortsatte sitt jvla malande och Tommys vart pverkad till max och sen gick det t helvete och allt detta r pga den lilla GOLAREN Farshad Doosti som idag konstigt jvla nog har en komplett utbildning som jurist och bytt namn tii Farshad **** och jobbar p en liten Advokatbyr ngonstans i Sverige. Jag hoppas att den lilla rttan en dag fr sona fr detta fr utan den lilla ckliga skiten till GOLBG hade det ALDRIG dtt ngon p Stureplan den natten. HOPPAS DEN LILLA HORUNGEN TILL GOLARE DR EN PLGSAM DD!!!

hur kommer det sig att du vet allt detta? Kan du bekrfta att det r sant?

/Redigerat av mod.
Citera
2006-09-11, 13:00
Medlem
alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatani

Det undrar jag ocks. Jag har mtt F. **** ett flertal gnger och svitt jag vet r han betydligt yngre n F. Doosti (fdd 1972).

Men det vore intressant om jag hade fel...

/Redigerat av mod.
Citera
2006-09-11, 13:59
Medlem
Citat:

Har ochs lst hela utredningen,och den stmmer till punkt pricka.
Citera
2006-09-11, 14:04
Medlem
Citat:

Det r bara att g till stockholm tingsrtt (Arkivet),och be att f lsa utredningen.
Citera
2006-09-11, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mundo Musiqe
Det r bara att g till stockholm tingsrtt (Arkivet),och be att f lsa utredningen.

Jo men kom igen nu! Du menar allts att det skulle st med i protokollet att Dootsi nu skulle ha bytt namn till *****, och drmed inte ha skyddad identitet. Jag betvivlar inte att man kan lsa vem som har sagt vad i rttegngen men jag r ytterst nyfiken p hur man kan knna till att s r fallet. Eller r det nt som r allmnt knt att han har bytt namn. Vad fick han fr straff frrsten, om han ens fick nt?

/Redigerat av mod.
Citera
2006-09-11, 14:39
Medlem
Citat:
Jo men kom igen nu! Du menar allts att det skulle st med i protokollet att Dootsi nu skulle ha bytt namn till N*****, och drmed inte ha skyddad identitet. Jag betvivlar inte att man kan lsa vem som har sagt vad i rttegngen men jag r ytterst nyfiken p hur man kan knna till att s r fallet. Eller r det nt som r allmnt knt att han har bytt namn. Vad fick han fr straff frrsten, om han ens fick nt?

Har hrt att hans nya efternamn r N*****.
Tingsrtten 10 r-Hovrtten 4r-hgstadomstolen 6,Satt p Mariefred vldigt kort tid pga av hotbilden,sedan slussades han vidare till fammiljehem i rebro.

/Redigerat av mod.
Citera
2006-09-11, 15:09
Bannlyst
Citat:
Nu r det shr vad r det du misstror eller r det s att du knner den dr lilla HORUNGEN och vill sitta hr och frgastta saker till hans frdel eller va fan hller du p med??? Ta fr fan och lgg ner ditt skit om vad som stmmer och inte och tror du inte p detta g fr fan och ls hela jvla dommen p arkivet dr kan du lsa vart enda jvla ord som sas av den dr lilla jvla RTTAN!! Han kommer ALLTID att vara en jagad HORUNGE och en dag kommer han SJLVKLART att f st sitt kast och med det menar jag att han kommer att f ligga 6 meter under marken d den dagen r kommen.

Slappna av lite och lgg ner spydigheterna! Vi har alla fattat vad du tycker om honom s det brjar bli lite tjatigt. Det jag undrar r hur fan du knner till att han har bytt namn till N*****. Str det med i arkivet eller? Det tvivlar jag p.

/Redigerat av mod.
Citera
2006-09-11, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mundo Musiqe
Har hrt att hans nya efternamn r N*****.
Tingsrtten 10 r-Hovrtten 4r-hgstadomstolen 6,Satt p Mariefred vldigt kort tid pga av hotbilden,sedan slussades han vidare till fammiljehem i rebro.

Ok! Men vet du vart du har hrt att han skulle heta N**** nu?

Det nmns ven i trden att han numera skulle vara skriven i vrnersborg. Vet du om det r nn sanning i detta. Jag vet att det r mycket riktigt att det finns en person under namnet Farshad N***** som bor dr men r det verkligen han?

/Redigerat av mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in