Citat:
Ursprungligen postat av
Niklas-P
Hur fick flickebarnet förresten öht upp den långe GL till övervåningen/sovrummet i hans bostad??!
Fanns det en varuhiss??
Att först Coronaexponera och därefter sexuellt exploatera en skör 71åring, det måste väl faen vara kriminaliserat?!
Allting är egentligen väldigt enkelt, om man som jag väljer att tro att jag vet bättre än alla andra.
Ett, vad är hon 40 år yngre eller nått sådant än herr Lambertz. Hon borde kunna göra bättre ifrån sig än en 71 åring som dessutom ser meningslöst vidrig ut.
Två, Han säger själv att han är "lite kladdig av mig" vilket han även säger sig ha sagt till kvinnan.
Tre, säger GW att han är en "jävla fåne" så är det så punkt slut.
Slutsats, han har haft sex med en mycket yngre kvinna där han varit drivande och det hela har haft ett inslag av tvång över sig även om kvinnan på något sätt inte gjort allt för att få denna vidriga människa bort från sig. Hon har velat men ändå inte och efteråt har hon insett vad som hänt. Hon har utan framgång försökt tvätta bort denna vidriga människa från sin kropp men han fortsätter att dyka upp som en mardröm i vaket tillstånd. Hon har diskuterat detta med en vän som naturligtvis gett henne stöd i de faktum att hon måste vara våldtagen och därmed vara berättigad till ett saftigt skadestånd. Är detta våldtäkt, ja med tanke på att ingen kvinna frivilligt skulle låta denna (har jag sagt att han ser vidrig ut) avart bestiga henne så lutar det starkt åt att han är dömd innan lagen sagt sitt. Att kvinnan sedan förmodligen är en ytterst oansvarig och "ej att lita på person" är en annan sak som inte har någon sexuell betydelse.