Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-05-11, 21:21
Avstängd
F.d. vaccinhetsaren Chris Cuomo (sparkat nyhetsankare för CNN) erkänner att han är vaccinskadad och att han tar Ivermectin mot sina vaccinkomplikationer.

https://www.youtube.com/watch?v=rt5nVZPo5DI
Citera
2024-05-18, 23:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Får man neurologiska skador av vatten också? Jag kände inte till att vatten var neurotoxiskt eller att man kunde hamna i koma och få skakningar och krampanfall av vatten. Det kan man få av Ivermectin. Så se nu till att äta en rejäl näve Ivermectin varje dag. Skölj ned med ett glas klorin, vet jag..? "Säkerhetsprofilen" är fin-fin.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/art...an%20countries.

Japp, helt "ofarligt".

Herregud...

Det ofattbart säkra läkemedlet Ivermectin kunde ha räddat miljontals liv under "coronapandemin".
Citera
2024-10-28, 15:03
Avstängd
psykadelikatessens avatar
Någon som vet var man kan köpa ivermectin i eller från Sverige?
Citera
2024-11-22, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Någon som vet var man kan köpa ivermectin i eller från Sverige?

Efter vad jag har sett så är det receptbelagt, och därmed i princip uteslutet att man kan skaffa det den vanlig vägen genom läkare i Sverige. Man kan beställa det på flera ställen i världen, men jag vet inte vad som händer om det skulle fastna i tullen.
Citera
2024-11-23, 11:53
Avstängd
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lintott88
Efter vad jag har sett så är det receptbelagt, och därmed i princip uteslutet att man kan skaffa det den vanlig vägen genom läkare i Sverige. Man kan beställa det på flera ställen i världen, men jag vet inte vad som händer om det skulle fastna i tullen.
Händer inget i tullen, men problemet är att hitta någon som säljer öht

Slut överallt, resten är bedrägeri, typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in